کتاب قصه‌های شاد کودکانه

قصه‌های شاد کودکانه

پدرهای عزیز!

مادرهای مهربون!

شمایی که به فکر غذای روح کودکتون هستید، حتماً خوب می‌دونید که بچه‌ها چقدر عاشق قصه و قصه‌گویی هستند. حالا اگر این قصه‌گو شما باشید تاثیر قصه صد برابر میشه، باور کنید.

حالا چطور قصه‌ای می‌خوایید؟ قصه‌ای که جالب و شنیدنی باشه؟ قصه‌ای که شاد باشه؟ قصه‌ای که آموزنده باشه؟ یا حتی قصه‌هایی که برای کودکتون شنیدنش قبل از خواب مناسب باشه؟

میدونم! میفهمم! خود من با کودکان زیادی مدتی سروکار داشتم و جالبه بدونید با همه شیطتنتشون موقع قصه گفتن ساکت و آروم می‌شدند.

قصه‌های شاد کودکانه روحیۀ فرزندانتون رو شاداب میکنه. خب چرا از این مدل قصه‌ها نخونید براشون؟ علتش شاید اینه نمی‌دونید چه قصه‌ای بخونید که شاد باشه و جذاب.

فکرش رو هم نکنید، چون من در این مطلب، کتاب قصه‌های شاد کودکانه‌ای رو بهتون معرفی می‌کنم. شما می‌تونید این قصه‌ها رو خودتون با صدای خودتون براشون بخونید. من قصه‌های شاد کودکانه صوتی هم بهتون معرفی می‌کنم که هر وقت، فرصت قصه گفتن نداشتید این فایل‌ها رو براشون بگذارید. 

این کتاب‌ها بر طبق تجربه و تحقیق بنده هست. کتاب قصه‌‎های شاد و شیرین و البته آموزنده.

پس وقت رو تلف نکنید و از لیست کتاب قصه‌های شاد کودکانه‌ای که بهتون معرفی می‌کنم، برای کودکتون انتخاب کنید تا خوشحالی‌اش رو ببینید.

 

۱- قصه‌های من و بابام 

از اون کتاب‌هایی هست که پروپیمونه، چرا؟!

به خاطر اینکه قصه‌هاش شاد، آموزنده، جالب و شنیدینی و مناسبِ قبل از خواب هست. پدری به اسم اریش اُزِر بعد از فوت همسرش برای سرگرم کردن پسرش این کتاب رو به صورت تصویری چاپ کرد، بعد ایرج جهانشاهی برای تصویرهاش داستان نوشت و ارزش کتاب رو چندین برابر کرد. خلاصه از خوندن و دیدن این کتاب نه تنها کودکانتون بلکه خود شما هم لذت میبرید، میگید نه! کافیه که امتحان کنید.

قصه‌های شاد کودکانه جدید

برای تهیه کتاب قصه‌های من و بابام از دیجی‌کالا لینک زیر را لمس کنید:

 

۲- قصه‌های حسنی

یکی از کاربران بعد از خرید کتاب می‌گه: سه ساله دارم برای پسرم قصه‌های حسنی رو میخونم!

قصه‌های حسنی حاصل زحمت سه تا نویسنده درجه یک کودک هست. قصه حسن کچل رو همه‌مون از بچگی شنیدیم و می‌تونم بگم به جرئت یکی از شادترین قصه‌هایی بود که شنیدم، حسنی این کتاب قصه هم همون حسنی معروف هست. البته این کتاب شامل ۷۲ قصه متنوع و ساده است که برای کودکان بالای سه سال مناسب هست.

داستان های شاد کودکانه

تهیه کتاب قصه‌های حسنی از دیجی‌کالا:

 

۳- فسقلی‌ها

پدران و مادران بدانید و آگاه باشید که یکی از بهترین کتاب قصه‌های شاد کودکانه‌ای هست که برای کودکتون تبدیل به خاطره می‌شه. چرا؟

چون با لحن شیرین نوشته شده و تصاویر بانمک و شادی داره. همچنین خیلی هم آموزنده و مفید هست. و فسقلی‌هاتون رو به راحتی سرگرم میکنه. این کتاب ۴۵ جلد داره که به فسقلی‌هاتون غیرمستقیم میگه که چقدر زشته که لجباز، شلخته، دروغگو، جیغ‌جیغو باشند. خلاصه اینکه اثر تربیتی هم داره. متوجه شد‌ید من چقدر برام مهمه که کودکان حتی موقع قصه شنیدن هم اخلاق درست رو یاد بگیرند؟ مطمئناً شما پدران و مادران عزیز هم براتون مهمه، پس انگشت مبارک رو روی لینک زیر بگذارید، و کتاب رو براشون بخرید.

کتاب قصه های شاد کودکانه

تهیه کتاب قصه فسقلی‌ها از دیجی‌کالا:

 

۴- ارزش دوستی

اگر دنبال کتاب قصه‌ای شاد، مفید، جذاب و سرگرم‌کننده هستید، بشتابید. این کتاب رو تو لیست خریدهاتون بگذارید. از نقاشی‌های قشنگ و ترکیب رنگ‌های شادش که بگذریم، سخن دوست خوش‌تر است که گفت داستان‌های با اصالت ‌ِقوی و آموزنده داره. چی از این بهتر؟! پس دست به کار شوید و از الان بگید به کودکانتون چقدر دوست مهمه و ارزش دوستی مهم‌تر. این کتاب قصه رو می‌تونید از لینک زیر با قیمت خیلی مناسب بخرید و از خریدتون لذت ببرید.

کتاب قصه بازی شادی

تهیه کتاب قصه ارزش دوستی از دیجی‌کالا:

 

۵- خرگوش باهوش

خب دیگه آرزوی هر پدر و مادری داشتن فرزندی باهوشه. این طور نیست؟ هوش علاوه بر ذاتی بودنش کسب کردنی هم هست. شما پدر و مادر‌های نازنین می‌تونید با همین قصه گفتن‌هاتون هوش کودکانتون رو هم پرورش بدید. شک نکنید. خرگوش باهوش با نوشته زیرکانه حسین فدایی‌حسین خیلی دلنشین به کودکان میگه که همیشه تو هر لحظه‌ای قبل از انجام دادن هر کاری خوب فکر کنند و هوششون رو به کار بگیرند که صدمه نبینند. خرگوش باهوش قصه‌ای هست که پایانی شاد و هوشمندانه داره. 

دانلود قصه های شاد کودکانه صوتی

تهیه کتاب خرگوش باهوش از دیجی‌کالا:

 

کتاب قصه شاد کودکانه صوتی

و اما حالا نوبت معرفی کتاب قصه شاد کودکانه صوتی رسیده. برای وقت‌هایی که فرصت قصه‌گفتن به کودکتون رو ندارید، براش این فایل‌های صوتی رو بگذارید تا هم کودکتون از قصه لذت ببره و هم شما به کارتون برسید.

 

قصه‌های من و مامان

نورا ممتازی یکی از بهترین گوینده‌های کودکی هست که می‌شناسم. و صدای ایشون روی این کتابِ صوتی یه امتیاز مثبت به حساب میاد. این کتاب قصه، ماجراهای مادر و کودکی رو تعریف می‌کنه که برای خیلی از مادر‌ها و کودکان پیش اومده و یا پیش میاد. پس به درد کودک شما هم میخوره. بعید میدونم کودک شما از این کتاب قصه شاد صوتی خوشش نیاد.

قصه های شاد کودکانه صوتی

دانلود کتاب قصه صوتی من و مامان از دیجی‌کالا:

 

برای دانلود سایر قصه‌های شاد کودکانه صوتی اینجا را لمس کنید.


دسته بندی لیست مطالب مرتبط

در این مطلب به معرفی بهترین کتاب‌ها برای کودکان پرداختیم؛ اگر علاقه‌مند به مطالعه آثار دیگر در زمینه‌های دیگر نیز هستید می‌توانید از لیست مطالب زیر استفاده کنید:

در مطالب زیر نیز به معرفی کتاب‌های مناسب دیگر در حوزه کودک پرداخته‌ایم:

بهترین کتابهای کودک جهان

بهترین کتاب‌قصه برای کودکان

بهترین رمان‌ها برای کودکان

بهترین کتاب داستان برای کودکان

زبان را در ذهن بچه‌ها حک کنید

گرچه می‌گویند که در دوران کودکی به بچه‌ها فشار نیاورید که مطالب زیادی را بیاموزند اما این بدین معنی نیست که از آموزش کودکانمان غافل شویم چرا که مطالبی را که کودکان در دورهٔ کودکی می‌آموزند در ذهنشان حک شده و به سختی فراموش خواهند کرد.

معرفی کتاب مناسب سن کودک شما

اگر می‌خواهید براساس سن کودکتان کتاب‌های مناسبی را انتخاب کنید، لیست مطالب زیر به شما کمک خواهد کرد، در این لیست به معرفی کتاب‌ها بر اساس ردهٔ سنی پرداخته‌ایم :

بهترین کتابهای مناسب کودکان براساس گروه سنی

همچنین در لیست زیر به معرفی کتاب‌ها بر اساس اینکه کودک شما در چه مرحله‌ٔ تحصیلی قرار دارد پرداخته‌ایم.

بهترین کتابهای مناسب کودکان بر اساس سال تحصیلی

یادگیری علم با طعم شکلات برای بچه‌ها

اگر به دنبال کتاب‌هایی برای کودکان خود هستید که علمی باشند و ذهنشان را درگیر کنند لیست مطالب زیر مناسب شماست، در این لیست به معرفی کتاب‌هایی که از نظر علمی برای کودکان شما مفید خواهند بود پرداخته‌ایم:

گنجینهٔ کتاب‌ها با موضوعات جذاب مختلف:

اگر به دنبال کتابی با موضوع خاص هستید می‌توانید نگاهی به لیست زیر بیاندازید و کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید.

به روان کودکمان اهمیت بدهیم

اگر کودکان در محیط سالم و پویا و به صورت مناسب تربیت شوند در آینده انسان‌های بسیار موفقی خواهند بود به همین دلیل در این قسمت به معرفی مطالبی پرداخته‌ام که به ما کمک خواهد کرد که کودکان خود را به صورت سالم تربیت کنیم.

باشگاه صفر ساله‌ها

در این لیست نیز کتاب‌هایی را که مسائل چالشی این روز‌ها در مورد نوزادان را بررسی کرده‌اند معرفی کرده‌ام پس به باشگاه صفر‌ساله‌ها بپیوندید.

چیزی نمانده که نوجوان شوم!

اگر کودکتان در آستانه ورود به دوره نوجوانی است خواندن مطلب زیر را به شما توصیه می‌کنم،در این مطلب به بررسی کتاب‌های مناسب نوجوانان پرداخته‌ام

بهترین کتابها برای نوجوانان

کودکانه‌های ایرانی

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین کتابهای ایرانی مناسب کوکان هستید در مطلب زیر به معرفی بهترین کتابهای کودکانه ایرانی پرداخته‌ام:

بهترین کتابهای کودکانه ایرانی

کودکانه‌های دخترانه

از آنجایی که کودکان دختر روحیات حساس‌تری دارند در مطلب جداگانه‌ای به معرفی بهترین کتابهای مناسب کودکان دختر پرداخته‌ام که می‌توانید از طریق لینک زیر آن را ببینید:

بهترین کتابهای کودکانه دخترانه


این کتاب‌ها پیشنهادات من بود. شما هم اگر کتاب قصه‌های شاد کودکانه دیگه‌ای پیشنهاد دارید، لطفا در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ضمن اینکه آیا کتاب‌های معرفی شده را خوانده‌اید؟ نظرتون در موردشون چیست؟ مطمئن باشید نظراتتون برای ما بسیار ارزشمند هست.


این مطلب توسط زهرا عمادی نوشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *