پرفروش ترین رمان های فارسی

پرفروش ترین رمان های فارسی

از سال‌های دور تاکنون، نویسندگان زیادی در کشور، آثار ارزشمندی خلق کرده‌اند که بعضی از آن‌ها بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند و بارها تجدید چاپ شده‌اند. شاید علاقمند باشید، با این رمان‌ها آشنا شوید و آن‌ها را تهیه کرده و بخوانید. ما در این مطلب تعدادی از پرفروش ترین رمان های فارسی را به شما، معرفی نموده‌ایم.

آثار معرفی شده در این مطلب، شامل: پرفروش ترین رمان های معاصر ایران از نویسندگان توانای کشور و همچنین پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید از نویسندگان جوان ایران می‌باشند.

علاوه بر معرفی پرفروش ترین رمان های ایرانی ، لینک خرید کتاب‌ها نیز قرار داده شده است.

در ادامه می‌توانید لیست پرفروش ترین رمان های ایرانی را که شامل ۲۳ رمان جذاب و پرطرفدار است، ببینید. در انتهای مطلب نیز لینک‌هایی معرفی شده تا بتوانید با تعداد بیشتری از بهترین و پرفروش ترین رمان های ایران و جهان آشنا شوید.

فراموش نکنید که خواندن بهترین رمان‌ های ایرانی، درک ما را از جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، افزایش می‌دهد. با ما همراه باشید.

لیست پرفروش ترین رمان های ایرانی

۱- جای خالی سلوچ – پرفروش ترین رمان های فارسی

شخصیت‌پردازی فوق‌العاده، داستان خوب، نثر جذاب، همه از ویژگی‌های این رمان رئالیستی هستند. این کتاب را «محمود دولت آبادی» در سال ۱۳۵۸ نوشته است.

داستان رمان، هنگامی در ذهن وی شکل می‌گیرد که او در زندان ساواک اسیر بوده است.

پرفروش ترین رمان های فارسی

داستان کتاب، دربارۀ یک خانوادۀ روستایی است. ماجرا از صبحی شروع می‌شود که «سلوچ» یعنی پدر خانواده، خانه را ترک می‌کند و دیگر برنمی‌گردد؛ بنابراین مسئولیت زندگی به دوش مادر خانواده می‌افتد. رفتن سلوچ، باعث ایجاد مشکلات زیادی از جمله فقر، شده است …

مطالعۀ این کتاب به شدت توصیه می‌شود. برای خرید آن، روی لینک زیر کلیک کنید.

۲- قیدار – پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید

قیدار رمانی است که مردانگی در آن موج می‌زند. این کتاب را رضا امیرخانی در سال ۱۳۹۱ نوشت. به گفتۀ نویسنده، شخصیت‌پردازی او در این رمان، برداشتی آزاد از شخصیت «جهان پهلوان تختی» می‌باشد.

پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید

قهرمان داستان، یک گاراژ‌دار تهرانی، به نام «قیدار» است که در دهۀ پنجاه شمسی زندگی ‌می‌کند. قیدار در میان مردم به جوانمردی معروف است. ماجراها از جایی شروع می‌شوند که قیدار و نامزدش «شهلا»، در راه سفر به اصفهان، تصادف می‌کنند …

برای خرید این کتاب خواندنی، روی لینک زیر کلیک کنید.

۳- سال بلوا – پرفروش ترین رمان های فارسی

رمان سال بلوا، عاشقانه‌ای معروف و ارزشمند از «عباس معروفی» است که در سال ۱۳۷۱ به چاپ رسید. او در این رمان به مسائلی همچون: زنان و محدودیت‌های آنان، عشق ممنوعه، قدرت طلبی و … پرداخته است.

لیست پرفروش ترین رمان های ایرانی

ماجرای رمان، خاطرات زنی به نام «نوش آفرین»، دختر «سرهنگ نیلوفری» است. سرهنگ نیلوفری می‌خواهد بهترین زندگی را برای دخترش بسازد و زمینه‌های پیشرفت را برای او فراهم کند؛ اما سرنوشت جور دیگری پیش می‌رود …

برای خرید این رمان دوست داشتنی، روی دکمۀ زیر کلیک کنید.

۴- خانۀ لهستانی‌ها – پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید

نویسندۀ این رمان دلنشین، «مرجان شیرمحمدی» است. او این کتاب را در سال ۱۳۹۷، با نثری خوشخوان و روان نوشته است؛ به گونه‌ای که هرکس آن را شروع کند، نمی‌تواند زمین بگذارد.

از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به دیالوگ‌های جالب و فضاسازی خوب اشاره کرد.

پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید

خانۀ لهستانی‌ها یک خانۀ بزرگ و قدیمی در جنوب تهران است. آدم‌های زیادی در آن، روزگار می‌گذرانند و هر یک ماجراهایی دارند. آن‌ها در زمان پهلوی دوم، زندگی می‌کنند. راوی داستان پسری ده ساله، از اهالی همین خانه است.

بخش کوتاهی از این رمان را با صدای «مهراوه شریفی نیا» گوش دهید.


لذت خواندن این رمان را از دست ندهید. برای خرید آن، روی لینک زیر کلیک کنید.

۵- کشتی پهلو گرفته

کشتی پهلو گرفته از آن کتاب‌هایی است که بعد از خواندنش، دیگر آن آدم سابق نیستیم. این کتاب، پرفروش‌ترین رمان «سید مهدی شجاعی» است که در سال ۱۳۶۸ به چاپ رسید.

پرفروش ترین رمان های ایرانی

کتاب در ۱۴ فصل نوشته شده و موضوع آن، زندگی حضرت فاطمه (سلام الله علیها)، در قالب داستانی جذاب و پر کشش است. هر فصل، راوی متفاوتی دارد و در واقع راویان، اهل بیت و اطرافیان آن حضرت، می‌باشند.

برای خرید این کتاب بی‌نظیر، روی لینک زیر کلیک کنید.

۶- همنوایی شبانۀ ارکستر چوب‌ها – رمان های معروف ایران

این کتاب، یکی از آثار «رضا قاسمی» است. او این رمان را در سال ۱۳۷۵، به سبک سورئال و به صورت تو در تو و چند بعدی نوشته و از جریان سیال ذهن نیز بهره برده است.

رمانی کم حجم است و تاکنون برندۀ چندین جایزه ادبی شده است.

پرفروش ترین رمان های ایران

داستان کتاب، ماجراهای یک فرد ایرانی است، که به فرانسه مهاجرت کرده است. او در اتاق زیر شیروانی یک آپارتمان کهنه در پاریس، زندگی می‌کند. چند ایرانی و فرانسوی، همسایه‌های او هستند. همه چیز از جایی شروع می‌شود که شخص جدیدی به نام «پروفت»، همسایۀ آن‌ها شده است …

این رمان عجیب و متفاوت را از لینک زیر تهیه کنید.

۷- همسایه‌ها

این رمان به قلم توانای «احمد محمود» نوشته شده است و در واقع معروفترین اثر اوست. نخستین بار، در سال ۱۳۵۳ منتشر شد.

همسایه‌ها رمانی واقع‌گرایانه و سیاسی، با داستانی نسبتاً جذاب و حجم زیاد است.

پرفروش ترین رمان های فارسی

شخصیت اصلی داستان، نوجوانی به نام «خالد» است، که در اهواز زندگی می‌کند. این رمان، داستان زندگی خالد و اطرافیان او در زمان ملی شدن صنعت نفت است.

برای خرید کتاب، روی دکمۀ زیر کلیک نمایید.

۸- شوهر آهو خانم – پرفروش ترین رمان های معاصر ایران

شوهر آهو خانم را «علی محمد افغانی»، طی سال‌های ۱۳۳۳ تا ۱۳۳۸ نوشت و سپس با هزینۀ شخصی خود، به چاپ رساند. او برای نوشتن این رمان، برندۀ جایزۀ بهترین کتاب سال شد.

از ویژگی‌های بارز این رمان، می‌توان به توصیف دقیق و همراه با جزئیات صحنه‌ها و شخصیت‌ها اشاره کرد.

پرفروش ترین رمان های معاصر ایران

ماجرا دربارۀ زندگی مردی به نام «سید میران»، همسر «آهو خانم» است. آن‌ها چهار فرزند دارند و در کرمانشاه زندگی می‌کنند. سید میران، رئیس صنف نانوایان است. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه روزی سید میران زنی را در نانوایی می‌بیند …

برای خرید این رمان کلاسیک ایرانی روی لینک زیر کلیک کنید.

۹- چشم‌هایش – پرفروش ترین رمان های معاصر ایران

رمان چشم‌هایش معروف‌ترین اثر «بزرگ علوی» است. او این کتاب را در سال ۱۳۳۱، برای اولین بار، به چاپ رساند. چشم‌هایش، رمانی عاشقانه، با زمینۀ سیاسی است.

پرفروش ترین رمان های معاصر ایران

داستان از جایی شروع می‌شود که، نقاش بزرگی به نام استاد «ماکان»، در حالی که در تبعید به سر می‌برد، می‌میرد. از این هنرمند، تابلویی رازآلود، به نام «چشم‌هایش» به جا مانده است و راوی داستان، در پی یافتن این راز است.

این رمان خواندنی را از لینک زیر تهیه کنید.

۱۰- سووشون – پرفروش ترین رمان های معاصر ایران

بدون شک، همۀ ما این کتاب را از دوران مدرسه می‌شناسیم. سووشون نام رمانی اجتماعی، سیاسی و کمی عاشقانه، از «سیمین دانشور» است.

این کتاب برای اولین بار در سال ۱۳۴۸ منتشر شد و از آن زمان تاکنون، در گروه پرمخاطب‌ترین رمان‌های فارسی، قرار داشته است.

پرفروش ترین رمان های معاصر ایران

ماجرا در سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم و در شیراز اتفاق می‌افتد. شخصیت‌های محوری داستان نیز، «زری» و «یوسف» هستند؛ زن و شوهری که سرزمینشان را بسیار دوست دارند …

برای خرید این رمان، روی دکمۀ زیر کلیک کنید.

۱۱- پاییز فصل آخر سال است – پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید

این کتاب، یکی از پرفروش ترین رمان های فارسی است که توسط «نسیم مرعشی»، در سال ۱۳۹۳، نگاشته شده است. در واقع اولین اثر اوست که برندۀ جایزۀ جلال آل احمد هم شده است.

رمانی دخترانه است و مطالعۀ آن احساسات همزاد پندارانه را برمی‌انگیزد.

پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید

در کتاب، سه شخصیت اصلی وجود دارند، سه دختر جوان، به نام‌های «لیلا»، «روجا» و «شبانه». آن‌ها یکدیگر را از دوران دانشگاه، می‌شناسند؛ اما حالا هر کدام، درگیر مشکلات خانوادگی، عاطفی، شغلی و مهاجرت هستند.

در ادامه جملاتی از این کتاب را بخوانید.

  • خوبی چت همین است. هر وقت بخواهی، چیزی می‌گویی و هر وقت نمی‌خواهی، نمی‌گویی و بی خداحافظی گم می‌شوی. می‌توانی با بغض بخندی و هیچ کس نفهمد داری گریه می‌کنی. می‌توانی جواب حرفی را که دوست نداری ندهی، دست‌هایت را زیر چانه بزنی، خیره شوی به مانیتور و بگویی سرم شلوغ است. 
  • هیچ آرزوی بزرگی نمی کند. هیچ خلاقیتی برای زندگی کردن ندارد. زندگی اش صد سال دیگر هم همین است. هر روزش مثل هم است و اصلاً متوجه نیست باید چیزی را عوض کند. دوست داشتم بنشینیم با هم کتاب بخوانیم و درباره اش حرف بزنیم. فیلم ببینیم، اصلاً نصفه شب برویم یوش، خانه ی نیما را ببینیم و برگردیم. ولی ارسلان اهل این کارها نیست. همه اش دوست دارد مسخره بازی در بیاورد و برنامه های لوس دسته جمعی بریزد. برود فرحزاد. برود شمال از صبح تا شب قلیان بکشد و بخوابد. نمی دانم وقتی می خواهد فکر کند به چی فکر می کند. معمولی ست. می فهمی؟ معمولی بودن بد است.

رمان را از لینک زیر تهیه کنید و بخوانید.

۱۲- قهوۀ سرد آقای نویسنده – پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید

یکی دیگر از پرفروش‌ترین رمان‌های ایرانی، رمان قهوۀ سرد آقای نویسنده است. این رمان را «روزبه معین» در سال ۱۳۹۶ نگاشته است.

این کتاب سرشار از جملات، متن‌ها و داستان‌های کوتاه زیبا است.

پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید

ماجرا از این قرار است که نویسنده‌ای به نام «آرمان» در کودکی عاشق دختری می‌شود که ۱۵ سال از خودش بزرگتر است. آن دختر هر روز برای یادگیری پیانو، به خانۀ پیرزنی که همسایۀ آرمان بوده، می‌رفته …

برای تهیۀ این رمان، روی لینک زیر کلیک نمایید.

۱۳- کافه پیانو

کافه پیانو اولین رمان «فرهاد جعفری» است. این رمان در سال ۱۳۸۶ منتشر شد و سپس به دلیل استقبال خوانندگان، بارها تجدید چاپ شد.

در این رمان، بیشتر شخصیت‌ها، واقعی هستند.

پرفروش ترین رمان های فارسی

داستان دربارۀ مردی است که جدا از همسرش زندگی می‌کند و دختری هفت ساله به نام «گل گیسو» دارد. او که در شغل قبلی خود، یعنی روزنامه‌نگاری، شکست خورده، حالا در «کافه پیانو» کار می‌کند تا بتواند مهریۀ همسرش را از این راه تأمین کند.

در واقع داستان این رمان، ماجراهای این مرد، با مشتریانش در کافه پیانو، می‌باشد.

این رمان را می‌توانید از لینک زیر تهیه کنید.

۱۴- منِ او – پرفروش ترین رمان های فارسی

من او، نام رمان دیگری از رضا امیرخانی است که در سال ۱۳۷۸ منتشر شد. گفتنی است، در میان آثار امیرخانی، این رمان بیشتر از همه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. بسیاری از مردم نیز امیرخانی را با این رمانش می‌شناسند.

موضوع اصلی این رمان، عشق است.

پرفروش ترین رمان های ایرانی

داستان در سال‌های قدیم، در یکی از خانواده‌های اصیل و ثروتمند تهران، جریان دارد. قهرمان داستان، پسر این خانواده است که ماجرای زندگی خود را از کودکی تا زمان مرگ، روایت می‌کند.

برای خرید کتاب، روی لینک زیر کلیک کنید.

۱۵- سمفونی مردگان – پرفروش ترین رمان های معاصر ایران

سمفونی مردگان، اثری از «عباس معروفی» است. او با نوشتن این کتاب، در سال ۱۳۶۸، به شهرت و محبوبیت رسید؛ چرا که این رمان، یک شاهکار واقعی است.

فضای تقریباً تاریک و تراژیک این اثر، آن را بسیار جذاب‌تر کرده‌اند.

پرفروش ترین رمان های معاصر ایران

داستان کتاب، دربارۀ زندگی خانوادۀ «اورخانی» است. پدر خانواده، تاجر بزرگی است. او با همسر و چهار فرزند خود، در اردبیل زندگی می‌کند. البته شخصیت محوری داستان، یکی از پسران او به نام «آیدین» است.

سمفونی مردگان در گروه بهترین رمان‌ هایی که باید خواند قرار دارد. جهت خرید آن، روی لینک زیر کلیک کنید.

۱۶- رویای نیمه شب – پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید

نویسندۀ این رمان «مظفر سالاری» است. این کتاب در سال ۱۳۹۵ انتشار یافته و از همان زمان تاکنون، توانسته است، مخاطبان زیادی را با خود همراه سازد.

در کل، رمانی عاشقانه و مذهبی با تصویرسازی‌ها و تعلیق‌های خوب است.

پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید

در این داستان، پسری از اهل تسنن، به نام «هاشم»، دلباختۀ دختری شیعه مذهب، به نام «ریحانه» می‌شود؛ اما در مسیر رسیدن به این عشق، موانع بزرگی وجود دارد.

ماجرا در قرن سوم هجری و در شهر حلۀ عراق اتفاق می‌افتد.

این رمان را از لینک زیر تهیه کنید.

۱۷- چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم

این رمان پرطرفدار، چهارمین اثر نویسندۀ معاصر، «زویا پیرزاد» است که در سال ۱۳۸۰ نگاشته شده است. او با نگارش این اثر، جوایز ادبی گوناگونی را کسب کرد.

می‌توان گفت، رمانی ساده، روان، دارای نثر دلنشین و همچنین طنزی ملایم است.

پرفروش ترین رمان های فارسی

داستان در دهۀ چهل شمسی و در شهر آبادان، اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی رمان، زنی ارمنی و متأهل به نام «کلاریس» است که با همسر و سه فرزندش زندگی آرام و یکنواختی دارد تا اینکه سر و کلۀ یک همسایۀ جدید پیدا می‌شود …

این رمان را از لینک زیر تهیه کنید.

۱۸- بامداد خمار

یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های فارسی زبان، بامداد خمار، اثر «فتانه حاج سید جوادی» است. این رمان در سال ۱۳۷۴ منتشر شد و از همان زمان تاکنون نسخه‌های زیادی از آن چاپ و فروخته شده است.

پرفروش ترین رمان های فارسی

ماجرا دربارۀ دختری نوجوان به نام «محبوبه» است. او عضوی از یک خانوادۀ ثروتمند می‌باشد. آن‌ها در دورۀ رضاشاه، در تهران، زندگی می‌کنند. محبوبه عاشق پسری از طبقۀ فرودست می‌شود …

رمان را از لینک زیر تهیه کنید.

۱۹- یک عاشقانۀ آرام

رمانی عاشقانه و پرمغز با سبک روایی خاص، که قطعاً اسم آن را شنیده‌اید. یک عاشقانه آرام را نویسندۀ معروف کشور، «نادر ابراهیمی» در سال ۱۳۷۴ نوشته و سپس آن را به همسرش تقدیم کرده است.

پرفروش ترین رمان های فارسی

ماجرای کتاب، مربوط به قبل از انقلاب ۵۷ است. داستان دربارۀ یک گیله مرد، یک معلم ادبیات، می‌باشد. او شخصیتی سیاسی و مبارز دارد. گیله مرد برای یافتن عسل واقعی، به کوه‌های سبلان می‌رود و در آن‌جا با «عسل»، دختر زیبای آذری، آشنا می‌شود و ازدواج می‌کند.

بخش کوتاهی از رمان را در ویدئوی زیر، بشنوید.

این رمان را از لینک زیر تهیه کنید.

۲۰- مجموعۀ آبنبات – پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید

اگر دلتان برای خندیدن تنگ شده، مجموعه کتاب‌های آبنبات را بخوانید. این کتاب‌ها را «مهرداد صدقی»، با زبان طنز، نوشته است.

مجموعۀ آبنبات تاکنون، شامل سه کتاب می‌باشد، که به ترتیب عبارتند از: آبنبات هل‌دار، آبنبات پسته‌ای و آبنبات دارچینی.

یکی از دلایل پرفروش بودن رمان آبنبات هل دار، وجود آن در لیست کتاب‌های مسابقۀ «بخون و ببر» برنامۀ خندوانه بوده است زیرا بسیاری از مردم از همان‌جا با این کتاب آشنا شدند.

پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید

ماجرای کتاب، مربوط به دهۀ شصت و هفتاد شمسی و دربارۀ زندگی روزمرۀ یک خانوادۀ پنج نفرۀ بجنوردی است. راوی آن، کوچکتری عضو خانواده، پسری بازیگوش و البته بامزه به نام «محسن» می‌باشد.

در ادامه، قسمت‌هایی از این کتاب را بخوانید.

  • چشمم به تلویزیون رنگی افتاد که روی تلویزیون سیاه و سفیدِ خودمان گذاشته شده بود. با گریه پرسیدم: «جریان این تلویزیون چیه؟» آقا جان هم با گریه شوق توضیح داد: «کادوی تولدته محسن جان!» آقاجان واقعا هم من و هم جیبش را شرمنده کرده بود و همان‌طور که به‌عنوان کادوی موفقیت ملیحه در کنکور، یک ماشین لباس‌شویی برای خانه گرفته بود، به‌خاطر نمره‌های من هم تلویزیون رنگی خریده بود.
  • بدیِ سالِ کنکور این است که هرکاری که می‌خواهی بکنی، همه می‌گویند: «مگه تو کنکور نداری؟» ولی خوبی‌اش هم این است که برای هرکاری که دیگران به تو می‌گویند انجام بده و حوصله‌اش را نداری می‌توانی بگویی: «کنکور دارم» با این همه، نه یادآوری مدوامِ دیگران باعث می‌شود تو درس بخوانی، نه گفتنِ اینکه درس داری باعث می‌شود به تو کاری واگذار نکنند.

برای خرید این رمان‌های خاطره‌انگیز، روی دکمۀ زیر کلیک کنید.

۲۱- روی ماه خداوند را ببوس

آیا خدا واقعاً وجود دارد؟ این سوالی است که ذهن انسان‌های بسیاری را، به خصوص در زندگی پر از مشکلات امروزی، درگیر خود کرده است. اگر این سوال برای شما هم ایجاد شده، مطالعۀ رمان روی ماه خداوند را ببوس، خالی از لطف نخواهد بود.

این کتاب اولین رمان «مصطفی مستور» می‌باشد. نخستین بار در سال ۱۳۷۹ چاپ شد و سپس به دلیل محبوبیتی که در بین خوانندگان پیدا کرد، بارها تجدید چاپ شد.

لیست پرفروش ترین رمان های ایرانی

راوی داستان، جوانی به نام «یونس» است. یونس در حال انجام پایان‌نامۀ دکتریش می‌باشد. او نامزدی دارد به نام «سایه»، مادری که هر روز مریض‌تر می‌شود و دوستی قدیمی به نام «مهرداد». یونس در میان انبوهی از مشکلات قرار گرفته؛ بنابراین هر روز به این می‌اندیشد که آیا خداوند، وجود دارد؟

برای خرید این رمان فلسفی، روی لینک زیر کلیک کنید.

۲۲- استخوان خوک و دست‌های جذامی

این رمان، اثر دیگری از مصطفی مستور می‌باشد که در سال ۱۳۸۳ انتشار یافت. این کتاب هم، مانند رمان روی ماه خداوند را ببوس، یکی از پرمخاطب‌ترین رمان‌های ایرانی است.

پرفروش ترین رمان های ایران

مستور در این رمان خود، یک آپارتمان هفده طبقه را ترسیم کرده و قسمتی از زندگی اهالی این ساختمان را روایت می‌کند؛ آدم‌هایی که هرکدام قصه‌ای دارند …

رمان را از لینک زیر تهیه کنید.

۲۳- کلیدر – پرفروش ترین رمان های معاصر ایران

این مطلب را با رمان بسیار محبوب کلیدر، بلندترین اثر محمود دولت آبادی به پایان می‌رسانیم. این رمان در ده جلد تدوین شده و داستان آن، برگرفته از واقعیت است.

پرفروش ترین رمان های معاصر ایران

کلیدر در واقع نام کوهی در شرق کشور است که ماجرای رمان، روی آن اتفاق می‌افتد. شخصیت‌های اصلی نیز، خانواده‌ای از عشایر هستند. داستان مربوط می‌شود به دوران پس از جنگ جهانی دوم.

به طور کلی داستان مبارزۀ جوانی ایلیاتی با سران ستمگر را روایت می‌کند.

رمان را از لینک زیر تهیه کنید.

پرفروش ترین رمان های فارسی با بهترین نویسندگان ایرانی

همانطور که ملاحظه نمودید، پرفروش ترین رمان های معاصر ایران و پرفروش ترین رمان های ایرانی جدید را از نویسندگان مختلف برایتان معرفی نمودیم. چنانچه تمایل دارید با این نویسندگان و آثار دیگرشان، بیشتر آشنا شوید، روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

بهترین نویسندگان ایرانی

بهترین رمان نویسان ایرانی

بهترین نویسندگان جوان ایران

بهترین و پرفروش ترین رمان های ایران در ژانر عاشقانه

رمان‌های ژانر عاشقانه، معمولاً طرفداران زیادی دارند. اگر شما هم به این کتاب‌ها علاقمند هستید و می‌خواهید با پرفروش ترین رمان های ایرانی عاشقانه آشنا شوید، به لینک‌های زیر مراجعه نمایید.

بهترین رمان‌های عاشقانۀ ایرانی

پرفروش‌ترین رمان‌های عاشقانۀ ایرانی

بهترین و پرفروش ترین رمان های ایرانی معروف و ناشناس

لیست پرفروش ترین رمان های ایرانی به موارد معرفی شده، محدود نمی‌شود. اگر می‌خواهید با رمان‌های ایرانی بیشتری آشنا شوید، پس حتماً به لینک‌های زیر سر بزنید.

صد رمان برتر ایران

بهترین کتاب‌های طنز ایرانی

بهترین رمان تاریخی ایرانی

بهترین و پرفروش ترین رمان های دنیا

شاید علاقمند باشید، با پرفروش ترین رمان های دنیا هم آشنا شوید. در لینک‌های زیر می‌توانید رمان‌های معروف دنیا ، بهترین رمان های کلاسیک جهان و موارد بیشتر را نیز ببینید. کافی است کلیک کنید.

پرفروش‌ترین رمان‌های دنیا

صد رمان برتر جهان

لینک‌های مرتبط

پرفروش ترین کتاب های ایران

بهترین کتاب های ایرانی

بهترین کتاب ضرب المثل ایرانی

بهترین داستان‌های کوتاه ایرانی

بهترین کتاب‌های کودکان ایرانی

جملات ناب از کتاب‌های ناب

در مطلبی که خواندید، تعدادی از پرفروش ترین رمان های فارسی را به شما، معرفی نمودیم و لینک خرید هر کدام را هم قرار دادیم.

شما کدام یک از پرفروش ترین رمان های ایران را هنوز نخوانده‌اید؟

نظرتان راجع به آن‌ها چیست؟ در قسمت کامنت بنویسید.


نوشته شده توسط زهرا رستمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *