بهترین رمان های جهان برای ساختن انسان های بهتر

بهترین رمان های جهان

رمان های زیادی هستند که به آن ها عنوان بهترین رمان های جهان و یا بهترین رمان های ایران را داده اند. انتخاب از بین انبوه گزینه های پیش رو، کار آسانی نیست.

کتاب، غذای روح انسان است و لذا بسیار مهم است که آن چه که قصد داریم برای پرورش روح مان انتخاب کنیم را از بین گزینه های خوب، برگزینیم. 

در این مطلب، پس از انجام جستجوهای دقیق در پایگاه های اینترنتی و پرس و جو از افراد آگاه و همچنین، ارزیابی نظرات مخاطبان سایت های داخلی و خارجی نقد کتاب، سعی کردیم که به شما برای انتخاب یک گزینه مناسب کمک کنیم. 

گزینه های معرفی شده، عموما جزو بهترین رمان های جهان هستند. پس با خیال راحت مطلب را تا انتها دنبال کنید و کتابی که بیشتر به روحیاتتان سازگار است را انتخاب کنید. 



شما را به ادامه مطلب و معرفی ۱۸ رمان برتر جهان، دعوت می کنیم.

 

۱. بر باد رفته 

بهترین رمان های جهان بر باد رفته

 

از بهترین رمان های جهان و برنده جایزه معتبر ادبی پولیتزر در سال ۱۹۳۷. این شاهکار، اثری از نویسنده مشهور آمریکایی، خانم مارگارت میچل است. در طی سالیان پس از چاپ کتاب، آثار فاخر سینمایی زیادی با اقتباس از آن ساخته شده است. 

داستان این کتاب فوق العاده زیبا و یکی از پرفروش ترین رمان های دنیا، در کشور آمریکا و خلال جنگ های داخلی در این کشور روایت می شود.

داستان در مورد زن زیبایی به نام اسکارلت است که دل باختن او و جستجویش برای یافتن مرد آرزوهایش، روایتی خواندنی را رقم می زند. 

این کتاب در ایران نیز بسیار پرطرفدار است و بسیاری از خوانندگان فارسی زبان، بر باد رفته را جزو یکی از بهترین رمان های جهان قرار می دهند.

این کتاب در ابتدا در ایران توسط حسن شهباز که قدیمی ترها او را با فصلنامه ادبی ره آورد می شناسند، ترجمه شد ولی در ادامه بارها و بارها، توسط مترجمین مختلف ترجمه شده و توسط ناشران مختلف به چاپ رسیده است. 

برای خرید این کتاب که بی اغراق از برترین کتاب های تاریخ ادبیات جهان است، بر روی لینک زیر کلیک کنید: 

 

۲. دن کیشوت

 دن کیشوت

 

ویکی پدیا این کتاب را در رتبه اول پرفروش ترین رمان های دنیا قرار داده است. دن کیشوت نوشته سروانتس، نویسنده شهیر اسپانیایی است که او را یکی از نوابغ دنیای ادبیات نامیده اند. 

در رای گیری بنیاد نوبل از تعدادی از برترین داستان نویس های دنیا، بیش از نیمی از نویسندگان، دن کیشوت را به عنوان برترین رمان تاریخ انتخاب کردند.

بسیاری از کارگردانان و هنرمندان از رمان دن کیشوت بهره برده و فیلم ها و اجرای های تئاتر را با الهام از داستان این کتاب ساخته اند. 

دن کیشوت، داستان یک مرد میان‌سال است که مدت زیادی را صرف مطالعه کتاب ها می کند. 

در همین راه، با خواندن مطالب ممنوعه، اتفاقاتی برای او می افتد که او را به میدان جنگ و نبرد می کشاند و در این راه، تقابل های جالبی بین او و سایر شخصیت های کتاب شکل می گیرد. 

بسیاری دن کیشوت را ستون ادبیات مدرن بر می شمارند و این کتاب در بین نویسندگان و خوانندگان آثار ادبی، به شدت محترم و قابل اعتناست.

برای تهیه یکی از بهترین رمان های جهان که باید خواند، از طریق لینک زیر، اقدام کنید. 

 

۳. کمدی الهی

بهترین رمان های جهان کمدی الهی

 

یکی از مهم ترین آثار ادبیات تاریخ و از موثرترین کتاب ها بر روند ادبیات اروپا. این کتاب نوشته نویسنده معروف ایتالیایی، دانته است که او را استاد استادان نامیده اند.

اولین بار، در دوره لیسانسم، به اصرار یکی از دوستانم شروع به خواندن کتاب کردم. قبل تر فقط اسم آن را شنیده بودم. وقتی شروع به خواندن کتاب کردم، نمی توانستم لحظه ای آن را رها کنم.

واقعا از تاثیرگذارترین و تفکرانگیز ترین لحظات زندگی ام، می توانم به زمان های مطالعه این کتاب اشاره کنم. 

کمدی الهی، روایتی از یک سفر به سه عالم متفاوت است: دوزخ، برزخ و بهشت. دانته در این سفر دو همراه به نام های بئاتریس و ویرجیل دارد.

دانته در این سفر با شخصیت های برجسته و مختلف تاریخ دیدار می کند و از ابن سینا و صلاح الدین ایوبی تا ابن رشد و کلئوپاترا، با او هم کلام می شوند.  

این کتاب بعدها دست مایه خلق آثار هنری شگفت انگیزی توسط سایر هنرمندان از جمله میکل آنژ می شود. این کتاب اولین بار بین سال های ۱۳۳۰ و ۱۳۴۰ در ایران ترجمه شد و به چاپ رسید. 

برای خواندن یکی از بهترین رمان های جهان و شروع تعمق فیلسوفانه و لذت بردن از ژرف اندیشی در داستان های کمدی الهی، آن را از طریق لینک زیر تهیه کنید. 

 

۴. صد سال تنهایی 

 صد سال تنهایی

 

برنده جایزه نوبل ادبیات در سال ۱۹۸۲ میلادی و یکی از پربازدیدترین کتاب ها با کلیدواژه بهترین رمان های جهان ویکی پدیا. در مورد این کتاب، شاید بهترین تعریف، خود اسم کتاب باشد.

نویسنده این اثر معروف، گابریل گارسیا مارکز افسانه ای است. 

بسیاری این کتاب را در بین ۵۰ رمان از بهترین رمان های جهان که باید خواند، قرار داده اند.

داستان این کتاب، روایتی از یک شخص به نام خوزه بوئندیا است که داستان هایی به واسطه اقدامات او در کشتن یک نفر، شکل می گیرد. 

صد سال تنهایی، به همراه دن کیشوت، جزو کتاب های اسپانیایی زبانی هستند که بیشتر از هر رمان دیگری در طول تاریخ، به زبان های دیگر ترجمه شده اند.

این کتاب با واقع گرایی های جادویی که به کار برده است، شما را به فضای خانواده های آمریکای لاتین می برد و درس های شگفت انگیزی را به خواننده اش می دهد. 

برای خواندن این اثر بی نظیر گارسیا مارکز، از طریق لینک زیر، کتاب را تهیه کنید: 

 

۵. قلعه‌ حیوانات 

بهترین رمان های جهان ویکی پدیا قلعه حیوانات

 

همه با هم برابرند، اما برخی برابرتر هستند!

این کتاب بدون شک از بهترین رمان های جهان است. داستان این کتاب، داستان زندگی بشر است و بخش بخش این کتاب درس زندگی است. 

کتاب قلعه حیوانات، نوشته نویسنده مشهور انگلیسی، جورج اورول است. کتاب قلعه حیوانات و کتاب ۱۹۸۴، دو شاهکار بی بدیل این نویسنده ماهر است.

انواع و اقسام فیلم ها، جملات قصار و دیالوگ های ماندگار، از کتاب قلعه حیوانات الهام گرفته اند.

این کتاب داستان انقلاب حیواناتی را نقل می کند که در مبارزه با رییس مزرعه، او را شکست می دهند و خود این حیوانات اداره و کنترل مزرعه را به دست می گیرند. اما هر چه زمان می‌گذرد، طعم شیرین قدرت، آن ها را نیز وسوسه می‌کند. 

شخصیت های داستان از جمله ناپلئون که سر دسته خوک هاست، به طرز شگفت آوری توصیف کننده رفتار بسیاری از حاکمان و زمامداران در طول تاریخ است. 

بیش از این در مورد این کتاب نمی‌نویسم. این رمان از دسته بهترین رمان های جهان که باید خواند، در قالب هیچ توصیفی نمی گنجد. فقط باید آن را خرید و شروع به خواندنش کرد. 

برای خرید این رمان خارق العاده، بر روی لینک زیر کلیک کنید: 

 

۶. شازده کوچولو

شازده کوچولو

 

پیش تر در مورد این کتاب در مطلب معرفی کتاب های برتر برای نوجوانان پسر نوشته ام. اولین روزهای ورودم به دانشگاه، این کتاب را از یکی از بهترین دوستانم قرض گرفتم و بعد آنقدر از کتاب خوشم آمد که دوستم کتاب را برای همیشه به من هدیه داد. هیچوقت نمی‌توانم این کتاب را از خودم دور کنم. 

این کتاب را بیشتر از اینکه به عنوان بهترین رمان های جهان معرفی کنم، به عنوان بهترین دوست یک انسان معرفی می‌کنم.

بسیاری از اوقات گمشده های زمان های مختلف زندگی تان را در این اثر ارزشمند خواهید یافت و روحتان جلا خواهد گرفت. 

برای تهیه این اثر ارزشمند، روی لینک کلیک کنید: 

 

۷. جنایت و مکافات 

بهترین رمان های جهان که باید خواند جنایت و مکافات

 

 کسی بهتر از همه زیست خواهد کرد که بتواند بهتر از دیگران خودش را فریب دهد. 

از بهترین رمان های جهان نوشته نویسنده مشهور روس، فئودور داستایوفسکی. بسیاری از محققین حوزه ادبیات، این کتاب را که یکی از مهم ترین آثار تاریخ ادبیات جهان است، بهترین نوشته داستایوفسکی می‌دانند. 

داستان جنایت و مکافات، روایتی جالب از زندگی یک دانشجو به نام راسکولنیکف است. او در زندگی از چارچوب و الگوی خاصی پیروی می کند و به همین واسطه نیز، مرتکب یک قتل می شود.

پس از این اتفاق، در طی ماجراهایی عاشق می شود و نهایتا داستانی بسیار بسیار زیبا و دل نشین رقم می‌خورد. 

بدون شک، ماجراهای پیش آمده در زندگی شخصی داستایوفسکی و ماجراهای مربوط به کار او در اردوگاه کار اجباری، در پدید آمدن این اثر بی نظیر، موثر بوده اند. 

برای بهره بردن از این شاهکار ماندگار تاریخ ادبیات، آن را از دیجی کالا تهیه کنید: 

 

۸. ناطور دشت 

بهترین رمان های جهان جدید ناطور دشت

 

شاهکار مشهور و محبوب ادبیات آمریکا نوشته جروم دیوید سلینجر. این کتاب یکی از تاثیرگذارترین رمان های تاریخ ادبیات است. کتاب به حدی بر خواننده اش تاثیر می گذارد، تا جایی که قاتل جان لنون، نوازنده مشهور، انگیزه خود از قتل لنون را خواندن این کتاب می‌داند. 

این کتاب فوق العاده زیبا را خود من در دوران نوجوانی می خواندم، اما بهترین زمان برای فهمیدن دقیق همه داستان، از نظر من، دوران جوانی و میان سالی است.

این کتاب بدون شک یکی از عمیق ترین رمان های تاریخ جهان به لحاظ مفهوم و نگارش است. 

داستان ناطور دشت از جایی آغاز می شود که جوانی به نام هولدن را معرفی می کند. هولدن در یک آسایشگاه روانی بستری است و شروع به روایت داستان هایی از دوران گذشته خود می‌کند. 

مثال ها و روایت داستان بی نظیر است. آن را از طریق لینک زیر تهیه کنید و شروع به خواندنش کنید: 

 

۹. انسان در جستجوی معنا

بهترین رمان های جهان انسان در جستجوی معنا

 

کتاب مورد علاقه من و از پرمحتواترین کتاب های تاریخ بشر. تا قبل از سال ۲۰۰۰ میلادی، حدود ۹ میلیون نسخه از این کتاب در آمریکا به فروش رفته بود. این کتاب تاثیر گذار، نوشته روان پزشک مشهور اتریشی، ویکتور فرانکل است. 

فرانکل از جمله کسانی بوده است که در اردوگاه های کار اجباری در جنگ جهانی دوم حضور داشته و فضای آن ها را درک کرده است. او در این کتاب وضعیت افراد در این اردوگاه ها را بازگو می‌کند. 

روایت داستان، به حدی آموزنده است که می تواند دید شما را در مورد زندگی به طور کلی عوض کند. خود من ترکیب این کتاب و شنیدن آهنگ زیبای Too much love will kill you از کویین را جزو موثرترین نقاط عطف زندگی ام می‌دانم. 

برای خریدن این روایت معنابخش به زندگی تان، آن را از طریق لینک زیر تهیه کنید و حتما بخوانید: 

 

۱۰. کشتن مرغ مقلد (مرغ مینا)

بهترین رمان های جهان که باید خواند کشتن مرغ مینا

 

برنده حایزه پولیتزر در سال ۱۹۶۴ و یکی از پرفروش ترین رمان های دنیا که بیش از ۴۰ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است.

با الهام از این کتاب، فیلمی به همین نام ساخته شده است که فیلم نیز، از پرطرفدارترین فیلم های تاریخ سینما به شمار می‌آید. 

داستان کشتن مرغ مقلد، نوشته هارپر لی است که مسائل اجتماعی را به تصویر می کشد. داستان از جایی شروع می شود که فینچ، وکالت یک مجرم سیاه پوست را بر عهده می‌گیرد. مجرمی که البته واقعا مجرم نیست! 

داستان سعی دارد با استفاده از تصویرسازی های زیبا، زشتی ها و پلیدی های نژاد پرستی را به تصویر بکشد و البته که در این راه، به شدت هم موفق بوده است. 

برای خواندن این کتاب زیبا و ماندگار، بر روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید: 

 

۱۱. ۱۹۸۴ 

بهترین رمان های جهان ویکی پدیا 1984

 

یکی از پرفروش ترین رمان های دنیا و از فاخرترین آثار ادبیات جهان. این کتاب نوشته نویسنده مشهور، جورج اورول است. کتاب ۱۹۸۴، ایده‌ای برای تولید بسیاری از فیلم ها و سریال ها در دوران پس از خودش شد. این رمان، یک نوشته با ته مایه سیاسی است. 

بسیاری از کسانی که علاقه مند هستند تا در کنار خواندن یک اثر ادبی فاخر، دید سیاسی خود را هم تقویت کنند، می توانند از این کتاب بهره ببرند.

این کتاب را اورول در زمان های پس از پایان جنگ جهانی دوم نوشت و بسیاری این کتاب را، اخطار جورج اورول به جهان در مورد توسعه ایده کمونیسم می‌دانند. 

داستان ۱۹۸۴، روایتی جذاب از فردی به نام وینستون اسمیت است که ایده های متفاوتی در سر دارد و به آن ها عمل می‌کند.

البته این کتاب در طی سال ها، دچار حذفیات فراوانی در برگردان به زبان فارسی شده است، اما با این وجود، کلیت بدنه داستان حفظ شده است. 

برای مطالعه این کتاب ارزشمند، از طریق لینک زیر، آن را تهیه کنید: 

 

۱۲. سرزمین موعود 

 سرزمین موعود

 

یکی از بهترین رمان های جدید جهان که با جستجوی کلیدواژه هایی مانند بهترین رمان های جهان ۲۰۲۰، اسم آن را خواهید دید. این کتاب روایتی از زندگی و خاطرات باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکاست. 

این کتاب طی سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ میلادی نوشته شده است و به استناد آمارهای پایگاه آمازون، از بهترین رمان های جهان جدید است.

رییس جمهور آمریکا در این کتاب، داستان خود را از ابتدای جوانی تا رسیدن به بالاترین سطوح سیاسی در کشور ایالات متحده، روایت می کند. این کتاب نیز به شدت در تقویت تحلیل و به خصوص دید سیاسی شما، موثر خواهد بود. 

 از طریق لینک زیر، می توانید این کتاب را تهیه کنید: 

 

۱۳. مسیر سبز

 مسیر سبز

 

از جمله بهترین رمان های جهان که باید خواند و یکی از زیباترین و احساسی ترین رمان های دنیا. بسیاری ممکن است فیلمی که با اقتباس از این رمان با بازی ماندگار تام هنکس ساخته شده است را دیده باشند. 

داستان کتاب به قدری زیباست که همچنان گریه های خودم را در زمان خواندن کتاب به خاطر می‌آورم.

این کتاب نشان دهنده تمامی زیبایی ها و پلیدی های دنیای ما آدم هاست! چیزی بیشتر از یک نمایش ساده. یک نمایش حیرت انگیز! 

کتاب مسیر سبز، نوشته نویسنده آمریکایی، استیون کینگ است. در مسیر خواندن این کتاب، با پرسش هایی اساسی مواجه می شوید. این پرسش ها را ممکن است در زندگی تان پاسخ داده باشید و یا بعدها با آن ها مواجه شوید. 

مسیر سبز، روایتی از یک زندان است که در آن زندانی هایی، آماده هستند تا احکام قانون بر روی آن ها اجرا شود و در این بین، داستان های بی نظیری شکل می گیرند. 

برای خواندن این اثر پرفروش و دل نشین، از طریق لینک زیر کتاب را بخرید: 

 

۱۴. رستاخیز  

بهترین رمان های جهان رستاخیز

 

یکی از مهم ترین آثار ادبیات تاریخ جهان. این کتاب نوشته نویسنده مشهور روس، لئو تولستوی است. این کتاب در اواخر قرن ۱۹ میلادی منتشر شد. عده ای رستاخیز را به نوعی، زندگی نامه خود تولستوی می‌دانند. 

پایگاه آمازون، کتاب رستاخیز را نمایشی از بی عدالتی سیستم های قضایی حاکم بر دنیا می داند. داستان کتاب داستان فوق العاده جذاب و عمیق و در عین حال ساده است. 

رستاخیز این طور به پیش می رود که یک تقابل بین یکی از اعضای هیئت منصفه دادگاه و متهم رقم می خورد. جایی که به طرزی شگفت انگیز، متهم و آن عضو هیئت منصفه دادگاه، به طور کامل در زندگی یکدیگر تاثیر داشته اند. 

برای مطالعه داستان کامل و لذت بردن از یک داستان بی عیب و نقص، کافی است آن را از طریق لینک زیر، تهیه کنید: 

 

۱۵. شدن 

بهترین رمان های جهان 2020 شدن

 

از پرفروش ترین رمان های دنیا و یکی از بهترین رمان های جهان جدید. این کتاب به انتخاب مراجع معتبر همچون پایگاه گودریدز، آمازون و نیویورک تایمز، جزو یکی از بهترین رمان های دنیای معاصر است. 

به خاطر دارم که دوستانم ویدیوهایی از آمریکا برایم ارسال می کردند که در آن مردم، در صف های طولانی ایستاده بودند تا بتوانند به عنوان اولین نفرات، این کتاب را تهیه کنند. 

کتاب شدن که عنوان پرفروش ترین کتاب سال آمریکا را یدک می کشد. داستان زندگی میشل اوباما، همسر باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکاست.

داستان زندگی میشل اوباما، داستان شروع از سختی ها و زشتی ها و پلیدی های اطراف او تا رسیدن به موفقیت است. 

این کتاب، شما را با سختی ها و اوج و حضیض های فراوانی مواجه می کند و نقشه راه موفقیت را برایتان ترسیم می کند. برای تهیه کتاب شدن، از طریق لینک زیر، اقدام کنید. 

 

۱۶. پسران نیکل 

بهترین رمان های جهان 2020 پسران نیکل

 

یک لیست کامل از افتخارات، در مورد این کتاب می توان نوشت. از پرفروش ترین رمان های دنیا و آمازون، برنده جایزه پولیتزر سال ۲۰۲۰ و از بهترین رمان های جهان ۲۰۲۰ و بهترین رمان های جهان جدید. 

این کتاب، اخیرا توانسته است نظرات فراوانی را به خود جلب کند. نویسنده کتاب کولسن وایتهد است که از سال ۲۰۱۶ که جایزه ملی نویسندگی آمریکا را از آن خود کرد، تاکنون جوایز فراوانی را به دست آورده است. 

این کتاب، داستانی تلخ است که تصویر ناشایست نژادپرستی در آمریکا را نشان می‌دهد.

در داستان، پسر سیاه پوستی به واسطه یک اشتباه، به یک مدرسه اصلاح و تربیت فرستاده می شود و ماجراهای بیشتری در ادامه برایش پیش می‌آید. 

برای تهیه این کتاب فوق العاده زیبا و ارزشمند، از طریق لینک زیر به آن مراجعه کنید: 

 

۱۷. منطق الطیر

بهترین رمان های جهان منطق الطیر

 

شاید در لیست های زیادی در اینترنت، نامی از این اثر ماندگار پیدا نکنید، اما از نظر من، این کتاب یک شاهکار ادبی است. علی رغم وجود داستان های بی نظیر در این کتاب، کمتر افرادی آن را مطالعه کرده اند. 

منطق الطیر که داستان های آن به صورت رمان و نثر هم درآمده اند، نوشته شاعر بزرگ ایرانی، فرید الدین عطار نیشابوری است.

وجود داستان های بسیار زیبا در کتاب از جمله داستان شیخ صنعان، منطق الطیر را در جایگاه یکی از فاخرترین آثار تاریخ ادبیات قرار می‌دهد. 

این مجموعه مثنوی، مراحل طی کردن عرفان را به زیبایی بیان می کند و در ۷ مرحله تا فنای کامل، مراتب هفت وادی عشق را توضیح می‌دهد.

چه مثنوی و چه متن ساده، توصیه اکید می کنم داستان های این کتاب و به خصوص شیخ صنعان را مطالعه کنید. 

برای تهیه این اثر شگفت انگیز، از طریق لینک زیر، اقدام فرمایید: 

 

۱۸. چهار اثر

بهترین رمان های جهان جدید چهار اثر

 

یکی از بهترین رمان های جهان که باید خواند. کتابی کاملا موثر بر زندگی افراد و دارای رهنمودهای استوار و قدرتمند برای هدایت افراد جهت رشد شخصی. 

نویسنده این کتاب ماندگار، خانم اسکاول شین است که یک سخنور و هنرمند آمریکایی بوده است.

متن کتاب کاملا ساده و دوست داشتنی و سلیس است و از همین رو، توانسته مخاطبان زیادی، به ویژه در کشور ایران پیدا کند. 

این کتاب در متن حدود بیش از ۳۰۰ صفحه ای خود، درس های اخلاقی که همه ما برای داشتن یک زندگی خوب به آن ها نیاز داریم را بیان کرده است که واقعا عمل کردن به آن ها می تواند تاثیر شگرفی بر کیفیت زندگی افراد داشته باشد. 

جهت خرید این کتاب که یکی از پرفروش ترین کتاب های دیجی کالا هم هست، از طریق لینک زیر، اقدام کنید: 

 

بهترین رمان های جهان

کتاب های زیاد دیگری نیز هستند که می توانند به لیست بالا اضافه شوند. ژانرهای زیادی وجود دارند که در هر کدام از آن ها، انبوهی از کتاب های فوق العاده نوشته شده اند. 

در مطلبی که در مورد کتاب های فانتزی نوشته ام، کتاب های بی نظیر دیگری را معرفی کرده ام که دقیقا به مانند کتاب های بالا، می توانند برای ساعت ها شما را سرگرم کنند. آن کتاب ها نیز در دسته پرفروش ترین رمان های دنیا قرار دارند. 

برای مشاهده مطلب برترین کتاب های فانتزی که جزو دسته بهترین رمان های جهان که باید خواند نیز قرار می گیرند، روی لینک زیر کلیک کنید:


خرید کتاب با تخفیف

وضعیت فعلی باعث شده که قیمت کتاب‌ها نیز دچار افزایش شود؛ اگر می‌خواهید که کتاب‌هایتان را با تخفیف تهیه کنید، بدنیست نگاهی به لیست کتابهای تخفیف دار دیجی‌کالا نیز بیاندازید:

 

محبوب‌ترین‌ها در یک نگاه

بعضی از کتاب‌ها به راحتی در قلب آدم جا باز می‌کنند و خواندن این کتاب‌ها قطعا تجربهٔ زیبایی را برایمان رقم خواهد زد.

اگر قصد خرید کتاب‌هایی را دارید که غوغا به پا کرده‌اند، سری به لینک زیر بزنید:

محبوب‌ترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا

به دنبال کتاب جدید هستید؟ این قسمت برای شماست.

به دنبال کتاب جدید هستید؟ کاری ندارد. کافیست سری به لینک زیر بزنید تا با جدیدترین کتاب‌ها آشنا شوید.

در لینک زیر به لیست کاملی از جدیدترین کتاب‌ها دسترسی خواهید داشت. بد نیست که این کتاب‌ها را نیز امتحان کنید.

جدیدترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا



لیست لینک های مرتبط 

معرفی بهترین رمان‌های ایرانی

بهترین رمان های سیاسی جهان

معرفی بهترین رمان های کلاسیک جهان

بهترین کتاب ها برای پیشرفت در زندگی


سخن پایانی 

انبوهی از کتاب های دیگر نیز می توانستند در این نوشتار قرار بگیرند. شما چه کتاب هایی را به لیست بالا اضافه می کنید؟ تجربه خواندن کدام رمان ها برایتان لذت بخش و جذاب بوده است؟

اصلا هر چند وقت یکبار رمان می خوانید؟ آخرین رمانی که واقعا نظرتان را جلب کرد، کدام رمان بود؟ برای ما بنویسید. مشتاقانه منتظر خواندن نظرات شما هستیم 


این مطلب توسط عماد عابد نوشته شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *