۵ کتاب خوب برای شروع آموزش زبان فرانسوی از سطح مبتدی

کتاب آموزش زبان فرانسه سطح مبتدی

زبان فرانسوی، زبانی دل‌نشین و بسیار آهنگین است. از طرفی یادگیری آن و پیدا کردن کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی خوب، کار طاقت‌فرسا و مشکلی است.

این روزها تب‌وتاب یادگیری زبان، فراگیر شده است و بسیاری به دنبال آن هستند که زبان‌های دیگری به‌جز زبان مادری‌شان را بیاموزند تا در بخش‌های مختلف زندگی‌شان از آن بهره ببرند.

در مورد زبان انگلیسی، مطالب گسترده‌تری در همه جای اینترنت نظیر مطلب کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگ‌سالان، یافت می‌شوند، اما پیدا کردن منابع خوب برای شروع یادگیری زبان فرانسوی، به‌آسانی زبان انگلیسی نیست.

در این مطلب، سعی شده است که با پرس‌وجو از افراد آگاه و کسانی که با خودآموزی توانسته‌اند زبان فرانسوی را بیاموزند، فهرست دقیق و کاربردی از کتاب‌هایی که می‌توانند برای شروع مسیر آموزش زبان فرانسوی مفید باشند، آورده شود.

پس به سراغ معرفی ۵ کتاب آموزش زبان فرانسه سطح مبتدی برتر می‌رویم. در ادامه لینک دسترسی به هر کتاب نیز، آورده شده است.



۱. Echo A1 Methode De Francais

کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی Echo A1

 

یک کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی خوب که حتی کسانی که زبان مادری‌شان فرانسوی است، برای شروع یادگیری فرانسوی، خواندنش را توصیه می‌کنند.

با یکی از دوستانم که مدت زیادی در شهرهای فرانسوی‌زبان کانادا زندگی می‌کرد، صحبت می‌کردم و او این کتاب را یکی از بهترین کتاب‌هایی می‌دانست که به او کمک کرد تا ظرف مدت کوتاهی، بتواند اصول زبان فرانسوی را از سطح مبتدی فرابگیرد.

این کتاب و البته سایر کتاب‌های مجموعه Echo، برای آمادگی جهت شرکت در آزمون‌های کسب مدرک زبان فرانسوی، بسیار پرطرفدار هستند. این کتاب در مؤسسات معتبر آموزش زبان فرانسه، از جمله قطب راوندی و سفیر تدریس می‌شود و توانسته است توجه دانش آموزان و دانش جویان فراوانی را به خود جلب کند.

کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی pdf را می‌توانید در ادامه همین متن نیز دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

 

۲. سری کتاب‌های alter ego

کتاب آموزش زبان فرانسه سطح مبتدی Alter ego

 

سری کتاب alter ego یکی از معتبرترین سری کتاب‌های آموزش زبان فرانسه است که در مؤسسات معتبر آموزش این زبان، نظیر موسسه قطب راوندی، تدریس می‌شود.

سری کتاب‌های alter ego، برای سطوح مختلف تسلط بر زبان فرانسوی، از سطح A1 تا بالاتر طراحی‌شده‌اند و به‌عنوان یک کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی، می‌توان از اولین سری کتاب‌های alter ego استفاده کرد.

متد آموزشی این کتاب، مدت‌های مدیدی در مؤسسات مختلف آموزش زبان فرانسوی تست شده است که نشان می‌دهد این روش آموزشی، کارایی خود را اثبات کرده است.

با جستجو در اینترنت با کلیدواژه‌هایی نظیر دانلود رایگان کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی می‌توان این کتاب را تهیه کرد و از آموزش‌های آن بهره برد. البته که در مواردی، شاید نیاز به گذراندن دوره مبتنی بر این کتاب به همراه یک مدرس باشد.

برای تهیه کتاب اول این مجموعه و آموزش زبان شیرین و آهنگین فرانسوی، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

۳. mobile methode de francais

کتاب آموزش زبان فرانسه سطح مبتدی Mobile

 

کتابی که برای یادگیری زبان فرانسه از سطح مبتدی، از طرف سفارت فرانسه به افراد پیشنهاد می‌شود. این کتاب از بهترین کتاب‌های دسته کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی شناخته می‌شود که به‌تازگی توسط انتشارات Didier چاپ‌شده است.

این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند که مهارت‌های خود را از سطح مبتدی در چهار دسته مهارت گفتار، نوشتار، خواندن و نوشتن تقویت کنند.

از مزایای اصلی این کتاب، تطبیق آن با فرهنگ کشور فرانسه است و از جدیدترین روش‌ها، برای آموزش گرامر و مکالمه زبان فرانسوی استفاده کرده است.

همچنین پس از خواندن هر فصل کتاب، تمریناتی وجود دارند که به جا افتادن مطالب کمک شایانی می‌کنند.

هر سطح Mobile، یک کتاب آموزش و یک کتاب تمرین دارد که این موضوع، از دیگر مزایای این کتاب ارزشمند است.

برای تهیه این کتاب و خودآموزی با استفاده از یکی از جدیدترین کتاب‌های آموزش زبان فرانسوی، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

۴. Edito A1

کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی Edito

 

یک کتاب بسیار خوب برای کسانی که به دنبال کتاب آموزش زبان فرانسه سطح مبتدی همه‌کاره هستند. این کتاب نیز توسط سفارت بسیاری از کشورهای آفریقایی فرانسوی‌زبان، نظیر ساحل‌عاج به افرادی که به زبان فرانسوی علاقه دارند، معرفی می‌شود.

کتاب Edito نیز از کتاب‌هایی است که انتشارات Didier آن را منتشر کرده است.

کتاب Edito A1 در ۱۲ فصل، شما را تا مرز آمادگی‌های ابتدایی برای ادامه مسیر یادگیری زبان فرانسوی هدایت می‌کند.

کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی Edito، جملات و اصطلاحات زبان فرانسوی را به ساده‌ترین و شیواترین شکل ممکن، آموزش می‌دهد و در قالب تمرین‌های متعدد، به فهم بهتر مطالب برای خواننده کمک می‌کند.

مؤسسات معتبری مانند ایران کمبریج، از این کتاب برای یاددهی زبان فرانسوی استفاده می‌کنند، چرا که روش‌های نوین آموزشی این کتاب، برای تمامی دانش جویان یادگیری این زبان، علی‌الخصوص جوانان و بزرگ‌سالان، جذاب و مفید است.

برای تهیه این کتاب، از طریق لینک زیر، اقدام فرمایید:

 

۵. Practice Makes Perfect: Complete French All-in-One

کتاب آموزش زبان فرانسه سطح مبتدی Complete French

 

کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی معتبر از انتشارات معتبر Mc Graw Hill. بیش از یک میلیون نسخه از این کتاب در سراسر دنیا به فروش رفته است که بیانگر میزان توجه بالا به آن در بین افراد است.

نویسنده این کتاب، آنی همینوی است که در زمینه مطالعه زبان فرانسوی بسیار پرتوان و شهیر است و از طرف دولت فرانسه به‌واسطه تلاش‌هایش در این زمینه، موردتقدیر قرارگرفته است.

تسلط بالای نویسنده بر زبان فرانسوی و ادبیات، موجب شده است که امکان انتقال آسان مطالب به مخاطب وجود داشته باشد و این موضوع برای افراد مبتدی که قصد ورود به دنیای یادگیری زبان فرانسوی را دارند، بسیار خواستنی و مطلوب است.

آموزش کامل واژگان، گرامر و نگارش، تنها بخشی از مهارت‌هایی است که به‌واسطه مطالعه این کتاب آموزش زبان فرانسه سطح مبتدی، می‌توانید آن‌ها را تقویت کنید.

ازآنجایی‌که این کتاب، در موارد فراوان، جزو منابع مورد مراجعه جهت آمادگی برای آزمون‌های زبان فرانسوی است، در وب‌سایت‌های زیادی، امکان دانلود رایگان کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی Practice Makes Perfect: Complete French All-in-One وجود دارد.

جهت خرید این کتاب نیز، می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

 

یک توصیه مهم 

از بسیاری از دوستانم در معرفی کتاب‌های بالا کمک گرفتم و با تعدادی از مدرسان زبان فرانسوی در مورد این مطلب، گفتگو کردم. 

از دید آن‌ها، برای یادگیری زبان فرانسه، کتاب‌های زیادی نظیر کتاب entre amis ، وجود دارد که می‌توان از آن‌ها نیز کمک گرفت. 

افراد آگاه بیان می‌کردند که علی رغم تاثیر بالای مطالعه و خودآموزی در یادگیری هر زبانی، زبان فرانسه به جهت پیچیدگی‌های روخوانی و آواهای متفاوت الفبایی و ساختار پیچیده گرامری، نیاز مبرمی به مدرس دارد.

البته که این مدرس می‌تواند در ابتدای راه و همچنین پس از اینکه خودتان شروع به یادگیری اصول اولیه کردید، به کمک شما بیاید. 

تلفظ لغات در زبان فرانسوی کاملا متفاوت است و گاهی اوقات به علت تشابهات ظاهری برخی کلمات آن با کلمات زبان انگلیسی، بسیاری گمان به مشابهت تلفظ آن‌ها نیز می‌برند که البته سخت در اشتباه هستند. 

از همین رو، به عنوان یک توصیه مهم، بهره بردن از تجربیات یک فرد مسلط به زبان فرانسوی را در مسیر یادگیری این زبان از یاد نبرید.

همچنین در طی مدت زمانی کوتاه، توقع نداشته باشید که با خواندن یک کتاب آموزش زبان فرانسه مبتدی، بتوانید مثل سلن دیون آهنگ فرانسوی بخوانید. ??


خرید کتاب با تخفیف

وضعیت فعلی باعث شده که قیمت کتاب‌ها نیز دچار افزایش شود؛ اگر می‌خواهید که کتاب‌هایتان را با تخفیف تهیه کنید، بدنیست نگاهی به لیست کتابهای تخفیف دار دیجی‌کالا نیز بیاندازید:

 

محبوب‌ترین‌ها در یک نگاه

بعضی از کتاب‌ها به راحتی در قلب آدم جا باز می‌کنند و خواندن این کتاب‌ها قطعا تجربهٔ زیبایی را برایمان رقم خواهد زد.

اگر قصد خرید کتاب‌هایی را دارید که غوغا به پا کرده‌اند، سری به لینک زیر بزنید:

محبوب‌ترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا

به دنبال کتاب جدید هستید؟ این قسمت برای شماست.

به دنبال کتاب جدید هستید؟ کاری ندارد. کافیست سری به لینک زیر بزنید تا با جدیدترین کتاب‌ها آشنا شوید.

در لینک زیر به لیست کاملی از جدیدترین کتاب‌ها دسترسی خواهید داشت. بد نیست که این کتاب‌ها را نیز امتحان کنید.

جدیدترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا



دسته بندی مطالب مرتبط 

بهترین کتاب برای آموزش زبان فرانسه، زبان عاشقانه‌‌ها!

بهترین کتاب آموزش زبان فرانسه برای کودکان

کتاب‌ برای لغات فرانسوی


سخن پایانی 

برای یادگیری زبان فرانسوی چه روش‌های دیگری را معرفی می‌کنید؟ آیا کتاب مفید دیگری به جز کتاب‌های بالا می شناسید؟ تجربه شما از یادگیری این زبان چه بوده است؟

بسیاری از افراد، این روزها در تکاپوی یادگیری زبان هستند که تجربیات شما می‌تواند برایشان مفید باشد. 


نوشته ای از عماد عابد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *