۱۵ ستاره بی‌بدیل در آسمان ادبیات برای یک پسر نوجوان

معرفی کتاب برای نوجوانان پسر

انتخاب و خرید بهترین کتاب برای نوجوانان پسر و حتی معرفی کتاب برای نوجوانان پسر، کار بسیار حساسی است که نکته‌سنجی خاص خودش را می‌طلبد. دوره نوجوانی، دوره بسیار حساس و ویژه‌ای در طول عمر انسان است.

اولین جرقه‌های ایجاد عقاید و افکار و شخصیت، در این دوره سنی در افراد زده می‌شود. این دوره برای پسران، در ترکیب با ویژگی‌های خاص آن‌ها مانند انرژی و اشتیاق و آمادگی ذهنی بالا است.

کتاب‌ها در این دوره زمانی از سن پسر نوجوان، باید با وسواس و دقت بیشتری انتخاب شوند تا هم آموزه‌های مفیدی را به او منتقل کنند و هم ابزارهای لازم در ادامه مسیر زندگی را به او هدیه کنند.

در این نوشته، فهرستی برای معرفی کتاب برای نوجوانان پسر ارائه می‌شود که حاصل ارزیابی دقیق تعداد زیادی از منابع و البته بررسی تجربیات والدین و خود نوجوانانی است که کتاب‌های این رده سنی را مطالعه کرده‌اند. لذا می‌توانید اطمینان داشته باشید که گزینه‌های ارزشمندی را در این نوشتار، خواهید یافت.

البته کتاب‌هایی که در مطلب کتاب‌های فانتزی به آن‌ها اشاره شد نیز، می‌توانند گزینه‌های جذاب دیگری برای انتخاب شدن باشند.

در ادامه این مطلب، ۱۵ کتاب برای نوجوان پسر که می‌تواند برای او بسیار مفید باشد، به همراه لینک خریدشان آورده شده است.



۱. مجموعه کتاب­‌های هری پاتر

بهترین کتاب برای نوجوانان پسر هری پاتر

 

در مطلب برترین رمان های فانتزی بزرگسالان در تاریخ ادبیات، در مورد این شاهکار ادبی کی جی رولینگ، توضیحات مفصلی نوشته‌ام. این مجموعه کتاب نه‌تنها برای بزرگ‌سالان، که برای نوجوانان نیز بسیار جذاب است و منبع خیال‌پردازی‌ها و هیجان و شور و اشتیاق برای بسیاری از نوجوانان در سراسر دنیا بوده و هست.

نوجوانان زیادی هستند که با الهام از داستان‌های این کتاب، بر روی جاروی دستی سوار می‌شوند و تصور می‌کنند که در آسمان پرواز می‌کنند و یا اوراد هری پاتر را می‌خوانند. بدون شک این کتاب تمامی ویژگی‌های لازم برای منتخب شدن به عنوان بهترین کتاب برای نوجوانان پسر را دارد.

این کتاب مهیج را می‌توانید از طریق لینک زیر تهیه کنید: 

 

۲. شازده کوچولو

بهترین کتاب برای نوجوانان پسر شازده کوچولو

 

هیچ کلمه، جمله و عبارتی نمی‌تواند به‌خوبی این کتاب را توصیف کند و حق مطلب را در مورد آن، ادا کند. اثر ماندگار آنتوان دو سنت اگزوپری، تمام چیزهایی که یک انسان لازم دارد بداند تا متوجه شود چطور خوب زندگی کند را در خود دارد.

کتاب شازده کوچولو، بی‌اغراق همه‌چیز را در خود گنجانده است. این کتاب نه حد و مرز سنی می‌شناسد و نه مرز جنسیتی. هر انسانی آن را بخواند، به آن علاقه‌مند خواهد شد و درس‌های فوق‌العاده‌ای از آن خواهد گرفت.

شازده کوچولو، کتابی است که هرکسی باید یک‌بار آن را در زندگی‌اش خوانده باشد. البته که برای نوجوانان، به‌جز نکات آموزنده، جذابیت سیر داستان، از شروع سفر شازده کوچولو و ترک سیارکش گرفته تا مواجهه او با کاراکترهای بی‌نظیر، بسیار ملموس است. می‌توان از این کتاب به‌عنوان یک کتاب داستان نوجوانان پسرانه بی مثال در تاریخ ادبیات یاد کرد.

برای اینکه از آموزه‌های بی‌نهایت ارزنده این کتاب بهره‌مند شوید، کافی است آن را از طریق لینک زیر، تهیه نمایید:

 

۳. دور دنیا در هشتاد روز

 دور دنیا در هشتاد روز

 

اثری بی‌مانند از ژول‌ورن افسانه‌ای. مردی که از زمان خودش جلوتر بود. نویسنده‌ای که او را بزرگ‌ترین نویسنده ژانر علمی تخیلی تاریخ می‌نامند. کتاب دور دنیا در هشتاد روز، در کنار کتاب‌هایی از جمله بیست هزار فرسنگ زیر دریا و سفر به اعماق زمین، از تأثیرگذارترین کتاب‌های تاریخ دنیا هستند. این کتاب‌ها، سرمشق بسیاری از ماجراجویی‌ها و اکتشافات بشر در طی قرن معاصر بوده‌اند.

کتاب دور دنیا در هشتاد روز، داستان فردی به نام فیلاس فوگ است که به‌واسطه یک شرط‌بندی، دور دنیا را در ۸۰ روز می‌پیماید و در طی آن، با ماجراهای مختلفی روبرو می‌شود. این داستان ماجراجویی به حدی هیجان‌انگیز است که حتی با گذشت سال‌ها از زمان نوشته شدن آن، خوانندگانش را مات و مبهوت روایت جذابش می‌کند. این کتاب به‌عنوان یک کتاب برای پسران نوجوان، بسیار مهیج، خلاق و پویا است و به‌طور حتم یک انتخاب عالی برای مطالعه است.

برای همراه شدن با فیلاس فوگ در این سفر هیجان‌انگیز، از طریق لینک زیر، کتاب را تهیه کنید:

 

۴. آرزوهای بزرگ 

کتاب داستان نوجوانان پسرانه آرزو های بزرگ

 

در ادامه معرفی کتاب برای نوجوانان پسر، اثری معروف و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ، به شما معرفی می‌شود. این کتاب نوشته نویسنده مشهور انگلیسی، چارلز دیکنز است. احتمالاً همین دو دلیل، برای اینکه این کتاب را بخوانید، کافی باشند. کتاب آرزوهای بزرگ، در کنار کتاب‌هایی از جمله دیوید کاپرفیلد و الیور توییست، از مشهورترین آثار دیکنز هستند.

این کتاب سرگذشت پسربچه یتیمی به اسم پیپ است که به همراه شوهر خواهر و خواهرش در دهکده‌ای زندگی می‌کند و در این بین، داستان‌های تلخ و شیرین فراوانی را تجربه می‌کند و در قالب این داستان‌ها، درس‌های بزرگی را به خواننده این کتاب منتقل می‌کند.

در طول قرن ۲۰ام و ۲۱ام میلادی، سریال‌ها و فیلم‌های متعدد زیبایی با اقتباس از این کتاب جذاب ساخته‌شده‌اند که نشان می‌دهد این رمان تا چه سرگرم‌کننده و الهام‌بخش است.

برای تهیه این کتاب و خواندن روایت شیرین آن، لینک زیر را مشاهده کنید:

 

۵. شگفتی

بهترین کتاب برای نوجوان پسر شگفتی

 

یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین کتاب‌های پایگاه نیویورک‌تایمز که تاکنون بیش از ۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. البته که مهم ترین دلیل آن، موضوع بسیار جذاب و زیبای کتاب شگفتی است. این داستان به زیبایی هر چه تمام‌تر، پسر بچه ده ساله ای را تصویر می‌کند که کارهایی مثل همه پسر بچه‌های ده ساله دیگر انجام می‌دهد و علاقه‌مندی‌هایی مشابه آن‌ها دارد، با این تفاوت که به واسطه یک بیماری عجیب، شکل صورتش با بقیه فرق می کند. تصویر روی جلد کتاب، به زیبایی این موضوع را نمایش می‌دهد.

این کتاب داستان نوجوانان پسرانه، به لطیف‌ترین شکل ممکن به همه خوانندگانش می آموزد که چطور علی رغم وجود همه محدودیت‌ها، باید زندگی را ادامه دهند و با آن کنار بیایند.

شگفتی، نوشته راکل پالاسیو، نویسنده آمریکایی است که توانسته است به واسطه آن، شهرت و اعتبار فراوانی را کسب کند. مشابه اکثر کتاب‌های موفق و معروف، با اقتباس از این کتاب نیز فیلم The wonder ساخته شده است که این فیلم نیز کاندید کسب جوایز مختلف در جشنواره‌ها و فستیوال های مختلف بوده است.
برای خرید این کتاب خارق‌العاده از دیجی کالا، درنگ نکنید و از طریق لینک زیر، شگفتی را تهیه کنید:

 

۶. چارلی و کارخانه شکلات سازی 

بهترین کتاب برای پسران نوجوان چارلی و کارخانه شکلات سازی

 

یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های نوجوان که تحسین پایگاه نیویورک‌تایمز را برانگیخته است و پایگاه آمازون آن را یک کتاب پیشرو در دسته کتاب برای پسران نوجوان معرفی کرده است. این کتاب نوشته نویسنده مشهور بریتانیایی، رولد دال است که برخی او را بهترین نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان تاریخ نامیده‌اند. برای اثبات چیره‌دستی این نویسنده در نوشتن کتاب‌های گروه کودک و نوجوان، کتاب ماتیلدا، یک گواه و مدرک قدرتمند است.

رولد دال به‌خوبی ذهن کودک و نوجوان را می‌شناسد و می‌داند که چه چیزی برای او خواستنی و دل‌نشین است و از همین رو، توانسته است تعدادی از بهترین کتاب‌های این حوزه را به رشته تألیف درآورد.

کتاب چارلی و کارخانه شکلات‌سازی، داستان یک پسربچه است که به‌واسطه فقر، نمی‌تواند زیاد شکلات بخورد. اما اتفاقاتی باعث می‌شوند که او بتواند به یک کارخانه شکلات‌سازی برود و در این راه، اتفاقات جالبی رقم می‌خورند. این کتاب را بدون شک می‌توان در دسته بهترین کتاب برای نوجوانان پسر قرار داد.

با اقتباس از این رمان، یک فیلم سینمایی به کارگردانی تیم برتون و بازی جانی دپ، به همین نام ساخته‌شده است که کاندید کسب جوایز متعدد از جمله اسکار بوده است.

برای مطالعه این کتاب گیرا، از طریق لینک زیر آن را تهیه کنید:

 

۷. مجموعه کتاب‌های نیکولا کوچولو

بهترین کتاب برای نوجوانان پسر نیکولا کوچولو

 

کتاب کودک و نوجوانی که بزرگ‌سالان هم آن را می‌خوانند! این مجموعه کتاب، حاصل همکاری نویسنده معروف فرانسوی، گوسینی و یکی از معروف‌ترین تصویرگران و کاریکاتوریست‌های دنیا، ژان سامپه است.

اولین بار که خودم یکی از کتاب‌های این مجموعه را برای خواهرزاده‌ام خریدم، فکر نمی‌کردم هیچ‌وقت برای یک فرد بزرگ‌سال مثل من هم جذاب باشد، اما واقعاً داستان‌های شیرین و طنز زیرکانه موجود در این داستان، من را جذب خودش کرد. لذا شاید وقتی این کتاب را تحت عنوان کتاب برای نوجوان پسر معرفی می‌کنیم، بزرگ‌ترها فکر کنند نمی‌توانند این کتاب را بخوانند. اما این کتاب بسیار جالب‌تر از آن چیزی است که فکرش را کنید.

داستان این مجموعه کتاب حول شخصیتی به نام نیکولا به‌پیش می‌رود که شخصیت‌های دیگر داستان از جمله بهترین دوست نیکولا به نام آلسست، مکسان، روفوس و رکس، او را همراهی می‌کنند.

برای تهیه این کتاب برای پسران نوجوان، از طریق لینک زیر اقدام کنید:

 

۸. قصه‌های مجید

کتاب برای نوجوان پسر قصه های مجید

 

یکی از نوستالژیک‌ترین مجموعه داستان‌های تاریخ معاصر ادبیات نوجوان ایران و جزو دسته بهترین کتاب برای پسران نوجوان. بسیاری از ما خاطره‌های فراموش‌نشدنی زیادی با داستان‌های مجید و مادربزرگ دوست‌داشتنی‌اش داریم و داستان‌هایشان را در کتاب‌های درسی مدرسه‌مان خوانده‌ایم.

قصه‌های مجید، نوشته هوشنگ مرادی کرمانی، در سال ۱۳۶۴، برنده جایزه کتاب سال شد و در ادامه، تا به امروز بارها تجدید چاپ شده است. سریال خاطره‌انگیزی با اقتباس از این مجموعه کتاب، ساخته‌شده و تا مدت‌ها از تلویزیون پخش می‌شد که افراد بسیاری آن را دنبال می‌کردند. مجموعه کتاب قصه‌های مجید در پنج جلد منتشرشده و به چاپ رسیده است.

داستان مجید، داستان یک پسر نوجوان است که با مادربزرگش زندگی می‌کند و پدر و مادر خود را ازدست‌داده است. مجید کتاب خواندن را دوست دارد و به دنبال این است که وقتی بزرگ شد، بتواند نویسنده شود. قرابت فرهنگی فضای داستان به فرهنگ مردم ایران، می‌تواند یک عامل مهم و تأثیرگذار دیگر برای قابل‌فهم بودن و البته موردتوجه بودن این کتاب باشد.

این کتاب داستان نوجوانان پسرانه را می‌توانید از طریق لینک زیر از دیجی کالا تهیه کنید:

 

۹. ماجراهای تن‌تن

بهترین کتاب برای نوجوانان پسر ماجراهای تن تن

 

خیلی بعید است کسی عکس تن‌تن و سگش را روی مجموعه کتاب‌های تن‌تن ببیند و آن‌ها را نشناسد. مجموعه داستان‌های تن‌تن، الهام‌بخش بسیاری از بازی‌ها و فیلم‌ها در طول زمان پس از خود بوده اند. کارگردان نام‌آشنای هالیوود، استیون اسپیلبرگ با اقتباس از داستان‌های تن‌تن، انیمیشن تن‌تن را ساخت که در سال ۲۰۱۲ موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن سال شد. این تنها نشانگر بخش کوچکی از جذابیت‌های داستان‌های تن‌تن برای مردم دنیا است.

این مجموعه را بدون هیچ تردیدی، می‌توان در دسته بهترین کتاب برای نوجوان پسر قرار داد. جایی که داستان در مورد شخصیتی به نام تن‌تن است. تن‌تن نوشته نویسنده بلژیکی الاصل، هرژه، است.

داستان‌های این مجموعه در کشورهای مختلفی از جمله ایران روایت می‌شوند. اولین بخش داستان‌های تن‌تن، در شوروی سابق شکل می‌گیرد. جایی که او باید اطلاعات محرمانه‌ای را به دست بیاورد. در ادامه تن‌تن به آفریقا سفر می‌کند و داستان‌هایی پیرامون مبارزات او با قاچاقچیان شکل می‌گیرند و به همین صورت، سفرهای او، منشأ نگارش داستان‌های مختلف می‌شوند.

در مجموعه داستان‌های تن‌تن ، کاراکترهای بسیار جذاب دیگری از جمله سگ او میلو، پروفسور تورنسل و کاپیتان معروف کشتی و دوست تن‌تن، هادوک حضور دارند که حضور آن‌ها، داستان‌های تن‌تن را جزو دسته بهترین کتاب برای نوجوانان پسر قرار می‌دهد.

در خرید این کتاب شک نکنید و برای آغاز سفرتان به همراه تن‌تن، از لینک زیر، کتاب را تهیه کنید:

 

۱۰. درخت بخشنده 

 درخت بخشنده

 

کتابی مختصر و مفید! شل سیلور استاین، نویسنده مشهور ادبیات کودک و نوجوان آمریکایی، شهرتش را مرهون این کتاب کوتاه ولی فوق‌العاده جالب است. داستان کتاب درخت بخشنده، بسیار ساده و بسیار عمیق است. به‌نوعی می‌توان مفاهیم مختلفی از آن برداشت کرد. این برداشت‌ها در پاره ای از موارد تا جایی پیش می‌رود که در برخی از ایالت‌های آمریکا، مدت‌ها این کتاب در معرض اتهامات عجیبی قرار داشت، هرچند که واقعا سخت گیرانه بوده اند.

داستان این کتاب، داستان درختی است که اجزای آن برای پسربچه‌ای، شادی‌بخش است. این کتاب واقعاً دل‌نشین است و خواندن آن، وقت زیادی از مخاطب نمی‌گیرد.

کتاب‌های در جستجوی تکه گم‌شده و لافکادیو، از جمله کتاب‌های دیگر سیلور استاین هستند که می‌توان آن‌ها را به همراه درخت بخشنده، جزو دسته بهترین کتاب برای نوجوانان پسر قرار داد.
برای خرید کتاب درخت بخشنده، روی لینک زیر کلیک کنید:

 

۱۱. مجموعه ماجراهای بچه‌های بدشانس

معرفی کتاب برای نوجوانان پسر ماجراهای ناگوار 

هنوز به‌خوبی به خاطر می‌آورم که بین من و برادرم بر سر خواندن این کتاب جدل‌های فراوانی بود. آن موقع من یک نوجوان ۱۳ ساله بودم و برادرم ۱۱ سال داشت. شب‌ها هرکسی کتاب را می‌خواند، مجبور بود آن را بلند بخواند تا دیگری هم متوجه داستان کتاب بشود. به‌طور حتم این کتاب برای پسران نوجوان، یک داستان بی‌همتاست. داستان‌های این کتاب برای نوجوان می‌تواند تا حدی جذاب شوند که او هر ۱۳جلد(در مواردی ۱۴جلد) کتاب را در یک مدت‌زمان خیلی کم تمام کند، بدون اینکه کتاب را زمین بگذارد.

این مجموعه نوشته لمونی اسنیکت است. از لمونی اسنیکت اطلاعات زیادی در دست نیست. علی‌رغم اینکه او وب‌سایت شخصی خود را دارد، اما اطلاعات زیادی در مورد خودش در آن منتشر نکرده است. حتی همین موضوع در مورد اسنیکت، برای نوجوانان جذاب و رازآلود است و آن‌ها را ترغیب می‌کند که داستان‌های او را با رغبت بیشتری دنبال کنند.

هنرنمایی جیم کری در نقش کنت الاف در فیلمی که با اقتباس از داستان‌های همین کتاب ساخته‌شده است، در اذهان علاقه‌مندان به سینما، باقی‌مانده است. ویولت و کلاوس و سانی سه شخصیت اصلی این کتاب هستند که داستان‌های کتاب در مورد تقابل‌های آن‌ها با شخصیت‌های مختلف است.

اگر به دنبال کتاب برای نوجوان پسر می‌گردید، در انتخاب این کتاب، تردیدی به خودتان راه ندهید و از طریق لینک زیر، آن را تهیه کنید:

 

۱۲. بینوایان 

کتاب بینوایان

 

یک رمان کامل و بی‌عیب و نقص از ویکتور هوگو. آپتن سینکلر، برنده جایزه پولیتزر در سال ۱۹۴۳، بینوایان را جزو یکی از شش رمان برتر تاریخ جهان برمی‌شمارد. برای بسیاری از قدیمی‌ترها، نام‌هایی مانند کوزت و ژان وال ژان کاملاً نام‌های آشنایی تلقی می‌شد. هرچند که حتی اگر دقیق نمی‌دانستند این اسم‌ها در کجای داستان بینوایان هستند.

این کتاب اولین بار توسط پدر پروین اعتصامی، اعتصام‌الملک، به فارسی ترجمه شد و بعدها، به‌واسطه استقبال فوق‌العاده زیاد از این کتاب، توسط مترجمان مطرح دیگری نظیر آقای مستعان، ترجمه شد.

داستان کتاب، آن‌قدر لحظات ارزشمند و جذابی دارد که در قالب کلمات نمی‌گنجند. داستان بینوایان، از تعریف شخصیتی به نام فانتین شروع می‌شود. فانتین ساکن روستایی است که ژان وال ژان بعد از حبس به خاطر دزدیدن یک‌تکه نان، به آن بازمی‌گردد و کتاب در بخش‌های دیگر در مورد سایر شخصیت‌ها مانند کوزت، داستان‌هایی را روایت می‌کند.

در مورد این کتاب اثبات‌شده و موفق، بیش از این نمی‌توان چیزی نوشت. توصیه می‌کنم از طریق لینک زیر حتماً آن را تهیه کنید و از خواندن این شاهکار دنیای ادبیات که می‌توان آن را در دسته کتاب برای نوجوان پسر نیز قرار داد، لذت ببرید. 

 

۱۳. ماجراهای نارنیا 

 ماجراهای نارنیا

 

پیش‌تر در مورد این کتاب، در مطلب برترین رمان های فانتزی بزرگسالان در تاریخ ادبیات نوشته‌ام. این کتاب یکی از نوستالژیک‌ترین کتاب‌هایی است که بسیاری از ما حتی اگر آن را کامل نخوانده باشیم، از دیگران کلیاتی در موردش شنیده‌ایم. داستان نارنیا، روایتی است که در قالب یک کتاب برای پسران نوجوان، می‌تواند تمامی هیجانات و انرژی‌ها و اسطوره خواهی‌های نوجوان را برآورده کند.

این کتاب در بین تمامی کتاب‌های تاریخ بشر و از دید بسیاری از منتقدین جزو یکی از بهترین کتاب‌های تاریخ، نه‌فقط به‌عنوان کتاب برای نوجوان پسر، که برای تمامی افراد است. این کتاب را از طریق لینک زیر تهیه کنید و خود را از زیبایی‌های آن، بهره‌مند کنید. 

 

۱۴. هاکلبری فین 

معرفی کتاب برای نوجوانان پسر هاکلبری فین

 

” تمام ادبیات مدرن آمریکا مدیون هاکلبری فین است”ُ. این عبارتی است که نویسنده بزرگ آثار ادبی تاریخ، ارنست همینگوی در رابطه با رمان هاکلبری فین، بیان کرده است. این کتاب بدون شک در دسته بهترین کتاب برای نوجوانان پسر قرار می‌گیرد. هاکلبری فین نوشته نویسنده شهیر آمریکایی، مارک تواین است که آن را در قرن نوزدهم میلادی نوشته است. تواین، تقریباً ۷ سال از عمر خود را صرف نوشتن این اثر زیبا کرده بود.

داستان هاکلبری فین که البته ممکن است انیمیشن آن را هم دیده باشید، روایت پسربچه بازیگوشی به همین نام است که به فرزندخواندگی پذیرفته‌شده است. او در طول داستان، مدام با آموزه‌هایی که به او در مورد موضوعات مختلفی ازجمله برده‌ها داده‌شده است، مواجه است و درنهایت نیز با غلبه با ذهنیت اشتباه خودش، مسیر جدیدی را در زندگی رقم می‌زند و داستان‌های متفاوتی را می‌سازد.

این کتاب بی‌نظیر را می‌توانید از طریق لینک زیر تهیه کنید و شروع به خواندن آن کنید:

 

۱۵. آوای وحش

  کتاب داستان نوجوانان پسرانه آوای وحش

 

ترکیب آرامش بخشی از تصورات زیبا، قوه خیال‌پردازی قوی و نمایش باشکوهی از قدرت تخیل انسان. آوای وحش، یکی از برترین کتاب‌های تاریخ و در بحث معرفی کتاب برای نوجوانان پسر، از بی‌رقیب‌ترین کتاب‌هایی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

آوای وحش نوشته جک لندن، نویسنده سرشناس آمریکایی است. این اثر به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه‌شده است و میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر دنیا، به فروش رفته است و همچنان نیز پس از گذشت سال‌ها، علاقه‌مندان بسیاری دارد.

داستان بی‌نظیر جک لندن، روایتی از یک سگ است که باک نام دارد و در جریان آن، داستان بی‌نظیری را روایت می‌کند. این کتاب را بدون شک می‌توان جزو دسته بهترین کتاب برای نوجوانان پسر دانست. فضاسازی استثنایی، روایت جذاب، آموزه‌های فوق‌العاده کلیدی و عناصر بسیار تأمل‌برانگیز دیگری در این کتاب یافت می‌شود که آن را بی‌همتا می‌سازد.

جک لندن در ادامه این کتاب، اثر ماندگار دیگر خود به نام سپید دندان را منتشر کرد که در تاریخ ادبیات، بسیاری دو کتاب آوای وحش و سپید دندان را مکمل هم می‌دانند.

برای لذت بردن از این شاهکار بی‌مانند دنیای ادبیات و ورود به دنیای تقابل آدم‌ها و حیوانات، کتاب آوای وحش را از طریق لینک زیر تهیه کنید:

 

دانلود کتاب برای نوجوانان پسر 

پایگاه‌ها و منابع بسیاری در اینترنت یافت می‌شوند که می‌توان به صورت کاملا قانونی و با رعایت حقوق نویسنده و ناشر اثر، کتاب‌هایی مانند کتاب هایی که در بالا معرفی شدند را از آن‌ها تهیه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب برای نوجوانان پسر، از پایگاه اینترنتی کتاب سبز، از طریق لینک زیر اقدام کنید: 


خرید کتاب با تخفیف

وضعیت فعلی باعث شده که قیمت کتاب‌ها نیز دچار افزایش شود؛ اگر می‌خواهید که کتاب‌هایتان را با تخفیف تهیه کنید، بدنیست نگاهی به لیست کتابهای تخفیف دار دیجی‌کالا نیز بیاندازید:

 

محبوب‌ترین‌ها در یک نگاه

بعضی از کتاب‌ها به راحتی در قلب آدم جا باز می‌کنند و خواندن این کتاب‌ها قطعا تجربهٔ زیبایی را برایمان رقم خواهد زد.

اگر قصد خرید کتاب‌هایی را دارید که غوغا به پا کرده‌اند، سری به لینک زیر بزنید:

محبوب‌ترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا

به دنبال کتاب جدید هستید؟ این قسمت برای شماست.

به دنبال کتاب جدید هستید؟ کاری ندارد. کافیست سری به لینک زیر بزنید تا با جدیدترین کتاب‌ها آشنا شوید.

در لینک زیر به لیست کاملی از جدیدترین کتاب‌ها دسترسی خواهید داشت. بد نیست که این کتاب‌ها را نیز امتحان کنید.

جدیدترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا



لینک‌های مرتبط به دسته بندی موضوعی بهترین کتاب برای نوجوانان پسر

بهترین کتاب روانشناسی برای نوجوان

بهترین کتابهای داستان برای نوجوانان

کتاب مهارت های زندگی برای نوجوانان

بهترین کتاب های فلسفی برای نوجوانان

معرفی کتاب های مناسب برای تقویت اعتماد به نفس نوجوانان

 


کلام آخر 

در مطلب بالا، به معرفی معدودی از کتاب‌های داستان معروف برای نوجوانان پسر پرداختیم. قطع به یقین، کتاب‌های بیشتری می‌توانستند در بین کتاب‌های بالا قرار گیرند. به نظر شما کدام کتاب‌ها می‌توانستند در لیست کتاب‌های منتخب قرار گیرند؟ کدام کتاب‌ها را از قلم انداخته ایم؟ اگر کتاب خوبی برای این رده سنی می‌شناسید، لطفا برای ما بنویسید تا از تجربیات با ارزشتان، بهره مند شویم و در ادامه آن‌ها را به لیست اضافه کنیم. 


این مطلب توسط عماد عابد نوشته شده است. 

دیدگاه ها

  1. بهروز

    سلام
    به دنبال بهترین کتاب ها برای دخترانم بودم هر چه نگاه کردم چیزی ندیدم با جود گفنم شاید اشتباه میکنم محددا بررسی نمودم چیزی ندیدم.دانسم که در این دیار دختران را بعنوان فرزندان حامعه محسوب نمیکنند لطفا بجشی هم به مادران ودختران اختصاص دهید
    درود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *