معرفی ۱۰ کتاب از بهترین رمان های فانتزی عاشقانه

بهترین رمان های فانتزی عاشقانه

همواره در تاریخ ادبیات ایران و جهان، عشق و عاشقی واژه ای تقدیس شده و پرکاربرد است. از داستان‌های شیرین و فرهاد گرفته تا رومئو و ژولیت. داستان‌ها و رمان‌های زیادی در این رابطه نوشته شده است و این تیپ کتاب‌ها همواره طرفدارن زیاد و خاص خود را دارند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی ۱۰ کتاب از بهترین رمان های فانتزی عاشقانه بپردازیم.

در این مطلب سعی کرده‌ام که بهترین رمان‌ها را از نظر کارشناسان و اهل فن برای شما معرفی کنم.

۱-رمان دفتر خاطرات نیکولاس اسپارکس

رمان فانتزی عاشقانه

نوت بوک یکی از بهترین رمان‌های عاشقانه‌ است. که توسط اسپارکس نوشته شده است. این رمان داستان دختر و پسری عاشق است که عشقی جاودانه را تجربه کرده‌اند. اوج جذابیت داستان وقتی است که پس از سال‌ها همچنان آتش عشق آن‌ها شعله ور است. این رمان در هفته اول عنوان پرفروش‌ترین رمان فانتزی نیویورک تایمز را به خود اختصاص داد که تا یک سال نیز از این عنوان دفاع کرد. بخشی از این محبوبیت مدیون فیلم عالی است که به اقتباس از این رمان در سال ۲۰۰۴ ساخته شد. توصیه می‌کنم اگر این فیلم زیبا را تماشا کرده اید رمان آن را از دست ندهید.

برای خرید رمان دفترچه خاطرات می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

.

 

۲-کتاب درباری از خار و رز نوشته سارا جی ماس

دانلود رمان فانتزی عاشقانه

این رمان جذاب، بازنویسی رمان دیو و دلبر در زمان مدرن است. به همین خاطر این رمان در سراسر دنیا با اقبال خوبی از سوی مخاطبان خاص خود مواجه شده است. ماجرای رمان در فضای سحر و جادو اتفاق می‌افتد جایی که مایر قهرمان داستان گرگی را در جنگل به قتل می‌رساند که موجودی افسانه‌ای است آن هم از ردهٔ بالای آن. حالا مایر می‌بایست منتظر انتقام این هیولا باشد که این انتقام داستان‌های جذابی را در طول داستان رقم می‌زند.

برای خرید رمان درباری از خار و رز می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

.



۳-رمان The Outlander معروف‌ترین رمان فانتزی عاشقانه

معروف‌ترین رمان فانتزی عاشقانه

به نظر شخصی بنده رمان Outhlander یکی از جذاب‌ترین رمان‌های فانتزی عاشقانه است که هرشخصی به این سبک از داستان‌ها علاقه دارد می‌بایست آن را مطالعه کند. این رمان روایتگر مثلث عشقی است که یک سر آن زوج جوانی هستند که زندگی سراسر عاشقانه خود را آغاز کرده اند و طی یک اتفاق کاملا ماوراءالطبیعه زن جوان به نام کلیر به سال‌ها قبل سفر می‌کند و در آنجا با جوانی به‌نام جیمز فریز آشنا می‌شود. حالا کلیر برسر دوراهی عاشقانه‌ای عجیب میان دو زمان متفاوت قرار می‌گیرد که اتفاقات جذابی را رقم می‌زند. سریالی جذاب با همین مضمون و به اقتباس از رمان ساخته شده است که تماشای آن خالی از لطف نیست. اگر شما نیز به این سبک نوشته‌ها علاقه دارید توصیه میکنم این رمان را ازدست ندهید.

 

۴-رمان Twilight، بهترین رمان فانتزی عاشقانه جهان

بهترین رمان فانتزی عاشقانه جهان

این رمان داستان دختری به نام بلا است که از شهر محل سکونتش به شهری دیگر سفر می‌کند. در مدرسه جدیدش با انسان‌های جدیدی آشنا می‌شود و عاشق پسری خون‌آشام می‌شود و داستان زندگی‌اش رنگ و بوی تازه‌ای می‌گیرد. این رمان بهترین رمان فانتزی عاشقانه جهان است. به اقتباس از این رمان مجموعه فیلمی بسیار زیبا ساخته شده است که  ارزش دیدن دارد. این رمان جوایز زیادی کسب کرده که عبارتند از:

  • عنوان بهترین ویراستاری از طرف نیویورک تایمز
  • بهترین کتاب سال ناشر هفتگی
  • به عنوان یکی از ده کتاب برتر رمان بزرگسال» و «یکی از ده کتاب برتر دارای عنوان کمترین خوانندگان» انتخاب شده توسط انجمن کتابخانه‌های آمریکا
  • ترجمه شده به بیست زبان
  • در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز

برای خرید رمان گرگ و میش می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

.

 

۵-Far From Madding crowed زیباترین رمان فانتزی خارجی

زیباترین رمان فانتزی خارجی

رمان روایتگر دختر مزرعه دار و زیبا و سه عاشق دلباخته‌اش است. این کتاب در سال ۲۰۰۷  در رتبه دهمین رمان در لیست بزرگ‌ترین داستان‌های فانتزی عاشقانه جهان از نگاه روزنامه گاردین قرار گرفته و از این اثر به‌عنوان شاهکاری بی‌بدیل یاد می‌شود. سه بار از این عاشقانه غیرقابل تکرار فیلم سینمایی به اقتباس درآمده که آخرین بار سال ۲۰۱۵ فیلمی با همین مظمون ساخته شده است.

برای خرید رمان دور از اجتماع خشمگین می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

.

 

۶-رمان Me Before You پرطرفدارترین رمان عاشقانه

پرطرفدارترین رمان عاشقانه

به جرات می‌توان گفت امروزه از هر طرفدار رمان‌های فانتزی عاشقانه از رمان‌های مورد علاقه‌شان بپرسید این رمان در لیست پیشنهادی آن‌ها حتما خواهد بود. رمان حاضر بیش از یک‌میلیون نسخه فروش داشته و تا مدت‌ها رکورد شماره یک لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز را از آن خود کرده است و تاکنون فیلم‌های موفق و پرطرفداری به اقتباس از آن ساخته شده است. داستان روایتگر پسری جوان و موفق است که بر اثر تصادف فلج شده و به یکباره تمام زندگی خود را پوچ و بربادرفته می‌بیند و قصد خودکشی دارد و به اصرار مادرش ۶ ماه به خانواده‌اش فرصت کنار او بودن را می‌دهد. با آمدن دختر جوان پرستار زندگی پسرجوان رنگ و بوی متفاوتی می‌گیرد. اگر شما هم به این سبک نوشته‌ها علاقه دارید و هنوز این کتاب را نخوانده‌اید حتما توصیه می‌کنم به اولین کتابفروشی بروید و بخش‌هایی از کتاب را مطالعه کنید، حتما شما هم عاشق آن خواهید شد یا اگر بخاطر شرایط نمی‌توانید حضوری کتاب را تهیه کنید برای مطالعه بخشی از کتاب و خرید رمان من پیش از تو می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

.



۷-رمان The Fault In Our Stars پرفروش‌ رمان عاشقانه

پرفروش‌ رمان عاشقانه

رمان بخت پریشان توسط جان گرین در سال ۲۰۱۲ نوشته شد. این کتاب ششمین رمان گرین است.. داستان کتاب روایتگر زندگی دختری شانزده ساله به نام هزل است که با سرطان تیروئید دست و پنجه نرم می کند و این بیماری به تازگی به ریه‌هایش سرایت کرده است. به اصرار پدر و مادرش، او در یک برنامه انگیزشی شرکت می کند و در آنجا علاقه‌ای یک پسر نوجوان به نام آگوستوس واترز می شود. فیلمی نیز به اقتباس از این کتاب ساخته شده است.

این کتاب جوایز و افتخارات زیادی داشته که عبارتند از:

  • فروش بیش از ۱۱ میلیون نسخه در سراسر جهان
  • پرفروش‌ترین نیویورک‌تایمز
  • پرفروش‌ترین وال‌استریت جورنال،
  • پرفروش‌ترین ایندی بوند
  • پرفروش‌ترین USA Today
  • پرفروش‌ترین اینترنشنال
  • برترین کتاب سال ۲۰۱۲ به انتخاب مجله معتبر تایمز
  • برنده جایزه جورجیا پیچ بوک ۲۰۱۳
  • برنده جایزه اودیسه ۲۰۱۳
  • برنده جایزه پنیسیلوانیا یانگ ریدرز ۲۰۱۳
  • برنده جایزه ایندینز چویز بوک ۲۰۱۲
  • و برنده بهترین کتاب سال ۲۰۱۲ از نگاه سایت بزرگ Good-reads به انتخاب خوانندگان

برای خرید رمان بخت پریشان می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

.

 

۸-رمان Pride And Prejudice

رمان فانتزی عاشقانه غرور و تعصب

این رمان شاهکاری به یاد ماندنی است که نه تنها در رمان‌های عاشقانه که همواره در لیست بهترین رمان‌های سبک‌های دیگر نیز قرار دارد و همواره یکی از بهترین‌ها است. رمانی عاشقانه که از ابتدای تالیف تاکنون همواره تجدید چاپ شده و تاکنون ۲۰ میلیون نسخه از آن به دست علاقمندان آن رسیده است. داستان روایتگر روابط عاشقانه دختری به‌نام جین است که نویسنده توانسته به زیبایی آن را به تصویر بکشد تا این رمان در لیست بهترین و جذاب‌ترین رمان‌های فانتزی عاشقانه جهان قرار گیرد. فیلم‌هایی نیز به اقتباس از این کتاب ساخته شده است که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

برای خرید رمان غرور و تعصب می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

.

 

۹-آدلف رمان عاشقانه فانتزی

آدلف رمان عاشقانه فانتزی

 

آدلف پسر جوانی است که برای کسب تجربه درحال سفر است تا بتواند در آینده جانشین مناسبی برای پدرش باشد. در یکی از سفرهایش عاشق خانمی متاهل و ۱۰ سال بزرگتر از حودش به نام النور می‌شود. در ادامه رابطه‌ای عاشقانه بین این دو شکل می‌گیرد که پس از گذشت زمان آدلف علاقه‌اش به النور کمتر می‌شود اما به دلیل شخصیت خاص آدلف توانایی قطع این رابطه را ندارد. این رابطه داستان‌هایی را برایش رقم می‌زند که خواندن آن جذابیت‌های زیادی دارد.

برای خرید رمان آدلف می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

.

 

۱۰-جین ایر عاشقانه ای زیبا

جین ایر عاشقانه ای زیبا

جین ایر، معلم جوانی است که سختی‌های زیادی در زندگی کشیده است. او حالا معلم سرخانه‌ی دختری ثروتمند می‌شود. جین با پدر پرمشغلهٔ دختر داستانی عاشقانه و پر رمز و راز را آغاز می‌کند. پدری که علاوه بر مشغلهٔ زیاد اخلاق بسیار خاصی هم دارد. با ورود جین به این خانواده اتفاقات جالب رخ می‌دهد که به داستان شور و شوق عاشقانه ای می‌بخشد. به اقتباس از این رمان عاشقانه فیلم‌های سینمایی، سریال و تئاترهای زیادی ساخته شده است. همچنین چندین رمان نیز به اقتباس از این داستان نوشته شده‌است.

برای خرید رمان جین ایر می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

.


خرید کتاب با تخفیف

وضعیت فعلی باعث شده که قیمت کتاب‌ها نیز دچار افزایش شود؛ اگر می‌خواهید که کتاب‌هایتان را با تخفیف تهیه کنید، بدنیست نگاهی به لیست کتابهای تخفیف دار دیجی‌کالا نیز بیاندازید:

 

محبوب‌ترین‌ها در یک نگاه

بعضی از کتاب‌ها به راحتی در قلب آدم جا باز می‌کنند و خواندن این کتاب‌ها قطعا تجربهٔ زیبایی را برایمان رقم خواهد زد.

اگر قصد خرید کتاب‌هایی را دارید که غوغا به پا کرده‌اند، سری به لینک زیر بزنید:

محبوب‌ترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا

به دنبال کتاب جدید هستید؟ این قسمت برای شماست.

به دنبال کتاب جدید هستید؟ کاری ندارد. کافیست سری به لینک زیر بزنید تا با جدیدترین کتاب‌ها آشنا شوید.

در لینک زیر به لیست کاملی از جدیدترین کتاب‌ها دسترسی خواهید داشت. بد نیست که این کتاب‌ها را نیز امتحان کنید.

جدیدترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا



دسته بندی مطالب مرتبط

در این مطلب بهترین رمان‌های فانتزی عاشقانه معرفی کردم؛ این کتاب‌ها جزو کتاب‌هایی هستند که شاید همه دوست داشته باشند و خواندنشان به همه توصیه می‌شود.

اگر مایل به خواندن کتاب‌های دیگر در موضوعات مختلف هستید حتما مطالب زیر را که قبلا منتشر شده‌اند بخوانید.

بهترین‌های جهان

قبلا در مطلب بهترین کتاب‌های جهان به معرفی بهترین کتاب‌های دنیا پرداخته‌ایم، اما در لیست زیر قصد داریم که به صورت دسته‌بندی شده بهترین رمان‌ها را بررسی کنیم:

بهترین‌های ایرانی

در این قسمت به معرفی بهترین رمان‌های ایرانی پرداخته‌ایم. بهترین‌هایی که شاید حتی یک بار هم که شده باید آن‌ها را بخوانید.

بهترین رمان‌های ایرانی

بهترین کتاب‌های ایرانی

بهترین رمان‌ها در موضوعات مختلف

در لیست زیر به معرفی رمان‌ها در موضوعات مختلف پرداخته‌ایم، اگر به هر یک از موضوعات زیر علاقه دارید با خواندن مطلب مربوط به آن می‌توانید به لیست پرباری از کتاب‌های مربوط به آن موضوع دست پیدا کنید:

جوانان از مخاطبان اصلی رمان‌ها

در مطلبی که قبلا در مورد رمان‌های مخصوص جوانان نوشته‌ایم می‌توانید رمان‌‌های مخصوص جوانان را پیدا کرده و آن‌ها را مطالعه کنید، در انتخاب این رمان‌ها سعی کرده‌ایم که بهترین‌ها را با توجه به نظر کارشناسان و منتقدان انتخاب کنیم:

بهترین رمان‌ها برای جوانان

جذاب‌ترین رمان‌ها برای نوجوانان پرشور

در مطلب زیر در مورد بهترین رمان‌های جهان که مناسب نوجوانان هستند صحبت کرده‌ایم، همچنین با توجه به لیست کاملی که در انتهای مطلب زیر قرار دارد می‌توانید متناسب با سن و ویژگی کتاب، بهترین انتخاب را داشته باشید:

بهترین کتاب‌ها برای نوجوانان

داستان‌ها و رمان‌های جذاب مناسب دنیای کودکان

در لیست زیر به معرفی رمان‌های مخصوص کودکان پرداخته‌ایم که مناسب دنیای کودکان می‌باشند و بچه‌ها عاشق این‌جور کتاب‌ها هستند:

مطالب مرتبط دیگر

پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز


سخن آخر

ازنظر من رمان‌ها یکی از بهترین و حساس‌ترین کتاب‌ها هستند و نیاز به تحقیق زیاد دارند پس در انتخاب این سری کتاب‌ها دقت زیادی کنید تا از خواندن آن‌ها لذت ببرید. تجربه نشان داده کتاب‌هایی که از آن‌ها فیلم یا سریال ساخته شده است به مراتب بهتر هستند. به شدت توصیه می‌شود سریال‌ها و فیلم‌های اقتباس گرفته از این رمان‌ها را حتما تماشا کنید زیرا لذت خواندن این کتاب‌ها را دو چندان می‌کند.

مجددا تاکید میکنم این‌ها کتاب‌های پیشنهادی من بود و شاید از نظر شما بهترین رمان‌های فانتزی کتاب‌های دیگری باشد.

در قسمت نظرات بگویید که لیست بهترین رمان‌های فانتزی از نطر شما، شامل کدام کتاب‌هاست؟

کتاب‌هایی که اینجا معرفی شد را خوانده‌اید؟ نظرتان در مورد آن‌ها چیست؟


این مطلب توسط زهرا احمدی نوشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *