بهترین کتاب برای کارآفرینی

بهترین کتاب برای کارآفرینان جوان

 لیست بهترین کتاب برای کارآفرینی چه کمکی به کسب و کار ما می‌کند؟

این روزها داشتن کسب و کار ثروت‌ساز و غیر دولتی از دغدغه های جوانان کشورمان است. از طرفی شروع یک کسب‌وکار جدید بخاطر بروکراسی اداری، سرمایه، تورم و رقابت شدید با رقبا و با تجربه‌ها، بسیار مشکل به نظر می‌رسد.

در هر حوزه‌ای از بازار که بخواهید وارد شوید، نیاز به داشتن تخصص و تجربه کافی می‌باشد. بنابراین اگر دست خالی و با ایده‌های تکراری یا غیر تجاری وارد بازار شوید احتمالا سرنوشت خوبی در انتظار کسب‌و‌کار تان نخواهد بود. از طرفی نمی‌شود، دست روی دست گذاشت و فقط تماشا کرد. باید راه حلی وجود داشته باشد.

راه حل واقعی و تست شده، الگوبرداری از مسیر طی شده توسط افراد خودساخته و کارآفرینانی هستند، که به تنهایی مسیری را طی کردند که در مرحله اول غیر ممکن به‌نظر می‌رسید.

اگر مشتاق هستید، با این افراد خودساخته آشنا شوید و از تجربه‌های آن‌هابهره‌مند شوید، و یا قصد شروع یک کسب و کار نو را دارید، خیلی عجله نکنید.

قبل از اینکه اسیر رعشۀ کارآفرینی شوید، لازم است ابتدا با فهرست بهترین کتاب برای کارآفریی آشنا و از نزدیک وارد دنیای واقعی کارآفرینان مطرح و موفق جهانی و وطنی شوید. َ

بر همین اساس لیستی از بهترین کتاب برای کارآفرینی که باید خواند را معرفی کرده‌ام. در بخش اول با ۶ کتاب به معرفی بهترین کتاب های کارآفرینی جهان و در بخش دوم با ۳ کتاب از بهترین کتاب در مورد کارآفرینی در ایران پرداخته شده است.

در مورد بهترین کتاب های آموزش کارآفرینی هم باید بگویم که اگر به‌دنبال درکی درست از روند شکل‌گیری کارآفرینی و کارآفرین شدن، هستید، پیشنهاد می‌کنم با کتاب “ افسانه کارآفرینی” اثر مایکل گربر یا کتاب “ گاو بنفش” نوشته ست گادین شروع کنید، و بعد به سراغ بهترین کتاب برای کارآفرینان جوان مثل «نوآوری و کارآفرینی»، « استراتژی اقیانوس آبی»، « نوآفرینی» و رقص عقاب‌ها که در این مطلب معرفی کرده‌ام، بروید.

 

۱-کتاب افسانه کارآفرینی

بهترین کتاب برای کارآفرینی

 

به جرات می توان کتاب افسانه کارآفرینی را بهترین کتاب در حوزه کارآفرینی معرفی کرد، زیرا مایکل گربر ابتدا با یک سوال اساسی خواننده را به چالش می کشد و سپس با یک داستان خیالی در کارگاه کیک‌پزی سارا آن را در یک سفری زیبا و جذاب در مسیر کارآفرینی آشنا و توانا می‌سازد.

سالانه ده‌ها هزار افراد مشتاق وارد کسب و کارهای نو می شوند، ولی متاسفانه ۷۰ درصد این سیل رویاپرداز و ناآشنا به بازار، در ۳ سال اول کار از گردونه بازار خارج می‌شوند.

مایکل گربر، مربی سرشناس کارآفرینی در کتاب «افسانه کار آفرینی» به سوال پرتکرار و چالش برانگیز «چرا اغلب کسب و کارهای کوچک موفق نمی‌شوند و راه حل آن چیست؟» پرداخته است. مطالعه این کتاب تاثیر قابل توجهی بر نگرش کارآفرینان خواهد داشت و استراتژی‌های گوناگونی را در مراحل مختلف کارآفرینی به آنها خواهد آموخت.

کتاب افسانه کارآفرینی برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ منتشر شد. مایکل گربر این کتاب را در ۳ بخش و ۱۹ فصل به نگارش درآورده است. او در این اثر، رشد و پیشرفت یک کسب و کار را مانند رشد و نمو انسان درنظر گرفته است و برای آنها سه مرحله کودکی، نوجوانی(توسعه) و بلوغ را معرفی کرده است.

سیستم‌سازی کسب و کار

تبحر مایکل‌گربر اینست که کسب و کارهای کوچک را از طریق سیستم‌سازی به بیزنسی ثروت‌ساز تبدیل کند. وی معتقد است شما از طریق سیستم‌سازی باید کسب و کارتان را به گونه‌ای بسازید که قابلیت الگوبرداری و تکرار برای سایر افراد را داشته باشد. چه بخواهید در آینده آن را بفروشید و چه بخواهید امتیاز آن را به کسی واگذار کنید، مثل برند مک دونالد، آیس‌پک، پدر خوب.

 

کتاب افسانه کارآفرینی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب ۲۸۷ صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه ۲۰ دقیقه می‌توانید این کتاب را در ۱۴ روز بخوانید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب افسانه کارآفرینی در دیجی کالا کلیک کنید.

 

۲- کتاب انقلاب کارآفرینی

بهترین کتاب در مورد کارآفرینی

 

اگر احساس می‌کنید توانایی و در زمینه‌ای تخصص و مهارت لازم را دارید ولی برای انتخاب شغل مورد علاقه‌تان دچار شک و تردید شده‌اید،  پیشنهاد ما کتاب « انقلاب کار‌آفرینی» نوشته‌ی دنیل پریستلی است.

دنیل پریستلی به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا تشخیص دهند در چه زمینه‌هایی متخصص هستند، توانمندی‌های زیادی دارند و خودشان به تنهایی فرصت دارند که روی جهان اثر بگذارند تا بهترین توانمندی‌های خود را در زمان راه‌اندازی کسب‌ و کار به معرض نمایش قرار دهند. 

دنیل پریستلی (Daniel Priestley) با هدف انگیزه دادن به صاحبان کسب و کارهای کوچک در کتاب انقلاب کار‌آفرینی (Entrepreneur revolution)، با زبانی بسیار ساده و موثر به شما کمک می‌کند تا در ایجاد یک کسب و کار بزرگ به شیوه کنترل‌ شده و منسجم، توجه خود را معطوف نمایید. 

در کتاب انقلاب کار‌آفرینی، با طرز فکری انقلابی در دنیای کارآفرینی آشنا خواهید شد و شیوه‌های اندیشیدن، شبکه‌سازی و برنامه‌ریزی تجاری را خواهید آموخت. 

پریستلی به شما نشان خواهد داد چطور باید «انقلاب کارآفرینی» را با آغوشی باز بپذیرید و در عصر نوین رشد کنید. کتاب حاضر به جسورترین، قابل‌ اعتماد‌ترین، خلاق‌ترین، رو‌ به‌ توسعه‌ترین و پویا‌ترین افرادی که به عنوان کارآفرینان جهان هستند، اختصاص یافته است. همینطور به کسانی پرداخته است که اهداف روز خود را مشخص کرده و اولین کسب و کار خود را ثبت نموده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب انقلاب کارآفرینی در دیجی کالا کلیک کنید.



۳- کتاب گاو بنفش اثر ست گادین

بهترین کتاب برای کارآفرینی

این روزها شروع یک کسب‌وکار جدید بسیار مشکل به نظر می‌رسد. در هر حوزه‌ای از بازار که بخواهید وارد شوید قبلا عده‌ای در آن شروع به فعالیت کرده‌اند و احتمالا اعتباری هم برای خودشان دست و پا کرده‌اند. خیلی‌هایشان رقیب هم نمی‌خواهند. بنابراین اگر دست خالی و با ایده‌های تکراری وارد بازار شوید احتمالا سرنوشت خوبی در انتظار کسب‌و‌کار تان نخواهد بود. از طرفی نمی‌شود چون قبلا عده‌ای وارد بازار شده و کار کرده‌اند، دست روی دست گذاشت و فقط تماشا کرد. باید راه حلی وجود داشته باشد.

کتاب گاو بنفش ؛ لطفا خاص باشید!

 

ست گادین نویسنده‌ی کتاب گاو بنفش معتقد است در دورانی به سر می‌بریم که برای موفقیت در یک کسب‌و‌کار، تبلیغات کافی نیست؛ بلکه شما باید یک تفاوت جدی با بقیه رقیبانتان داشته باشید. باید تصمیم بگیرید در کانون توجه باشید و موفق شوید یا کنار بایستید و شکست بخورید. 

نظریه‌ی گاو بنفش می‌گوید باید متفاوت باشید. تفاوتی که باعث شود شما در ذهن مشتری ماندگار شوید و او را ترغیب کند میان انتخاب‌های بی‌شمار بازار دست روی خدمت یا کالای شما بگذارد. شما باید چیزی به مخاطبتان بدهید که بقیه نداده‌اند، وگرنه مسئله خیلی ساده می‌شود.

چرا گاو بنفش؟

اما چرا ست گادین عنوان گاوبنفش را برای کتابش انتخاب کرده است؟ گادین در بخش اول کتابش علت این نامگذاری را توضیح می‌دهد. او بیان می‌کند برای هر کسب‌و‌کاری چندین p لازم است که بعضی از مهمترین آن‌ها محصول (product)، قیمت (price)، مکان (place) و تبلیغات (promotion) هستند. اما این حروف P کافی نیستند. او معتقد است شرط کافی برای موفقیت یک کسب‌وکار یک p جدید است: گاو بنفش (purple cow)

ترجمه گاو بنفش در ایران

 

گروه مهندسی مادسیستم سال ۸۶ اولین بار این کتاب را از روی نسخه ۲۰۰۳ ترجمه کردند. عنوان کتاب در این ترجمه «گاو ارغوانی» است. «سید بهشاد یاسینی» سال ۹۳ این کتاب را از روی نسخه‌ی ویرایش شده در سال ۲۰۰۹ برای انتشارات «فرا» ترجمه کرد. آخرین ترجمه‌ی این کتاب در بازار ایران ترجمه‌ی سپیده سلامتی است که سال ۱۳۹۷ انتشارات مبین اندیشه منتشر کرده است.

ترجمه‌ی خوب دیگر این کتاب ترجمه‌ی خانم «افسانه درویشی» است که انتشارات «کتیبه فارسی» سال ۹۳ به بازار کتاب عرضه کرد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب گاو بنفش در دیجی کالا کلیک کنید.

 

۴- کتاب نوآوری و کارآفرینی

بهترین کتاب در مورد کارآفرینی

 

کتاب نوآوری و کارآفرینی؛ همان‌طور که از نامش پیداست، درباره کارآفرینی و نوآوری، دو موضوع متداول در دنیای امروز است.

به یقین، دهه آتی دهه تغییرات خواهد بود؛ تغییرات کاملاً پیش بینی نشده و کاملاً دگرگون کننده مانند تغییرات قابل توجه دهه ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۴، و این تغییرات قطعاً در همه حوزه های مهم مانند سیاست و اقتصاد، فناوری و کسب وکار اتفاق خواهد افتاد. 

پیتر دراکر، نویسنده این کتاب و بنیان‌گذار مدیریت مدرن، برای اولین بار در این کتاب، با نگاهی هدفمند و سیستماتیک به تشریح کارآفرینی و نوآوری پرداخته است. او معتقد بود که هر کسی می‌تواند کارآفرینی را یاد بگیرد و با نوآوری، کسب‌وکاری موفق راه بیندازد.

به طور کلی، این کتاب سه مطلب عمده را دربردارد:

 

۱٫ چگونه می‌توان نوآوری کرد و منابع و فرصت‌های نوآوری را یافت.

۲٫ چگونه هر کسب‌وکار کوچک و تازه کار یا بزرگ و قدیمی می‌تواند به سازمانی کارآفرین تبدیل شود.

۳٫ چه استراتژی‌های کارآفرینانه‌ای وجود دارند که هر کارآفرینی بتواند به کمک آن‌ها به موفقیت برسد؟

این کتاب به عنوان یکی از منابع درسی دانشجویان رشته مدیریت کارآفرینی استفاده می‌شود، اما مطالب مفید و کاربردی آن برای تمام علاقه‌مندان حوزه کسب‌وکار و کارآفرینی راهگشا خواهد بود. 

کتاب نوآوری و کارآفرینی اثر پروفسور پیتر دراکر پدر علم مدیریت نوین با ترجمه علی حسین کشاورزی منتشر شده است.

 

مشخصات کتاب:

 

• قطع:وزیری

• نوع جلد:شومیز

• مناسب برای:بزرگسالان

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب نوآوری و کارآفرینی در دیجی کالا کلیک کنید.



۵- کتاب استراتژی اقیانوس آبی

بهترین کتاب در زمینه کارآفرینی

 

نویسندگان این اثر بر اساس تحقیقاتی گسترده و بلندملت در سطح بین الملل، استدلال می کنند که موفقیت پایدار، نه از داشتن رقیبانی در حال نبرد، بلکه از خلق «اقیانوس آبی» به وجود می آید. 

کتاب استراتژی اقیانوس آبی، روشی نظام مند برای از صحنه خارج کردن رقیبان را ارائه می کند و از قواعد و ابزاری سخن به میان می آورد که همه ی کسب و کارها می توانند از طریق آن ها، «اقیانوس آبی» مختص به خود را خلق کنند.»

کتاب کتاب استراتژی اقیانوس آبی به قلم دبلیو چان کیم و رنه ای. مابورنی راهنمایی است عملی و کاربردی برای تمامی کارآفرینانی که می‌خواهند از غوغای رقابت فاصله گرفته و در حرفه خود پیشرو باشند.

دبلیو چان کیم (W. Chan Kim) و رنه ای. مابورنی (Renee A. Mauborgne) در یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمینه‌ی استراتژیک به شرح مفهوم اقیانوس سرخ و سپس اقیانوس آبی می‌پردازند.

مفهوم اقیانوس آبی و اقیانوس سرخ

 

اقیانوس آبی به مفهوم این است که شرکت‌ها به جای اصرار بر رقابت در بازارهایی با تعداد رقبای بسیار به سمت کسب و کارهایی می‌روند که هنوز بازار مشخصی برای آن‌ها شکل نگرفته و ناشناخته‌اند. 

آن‌ها در این وضعیت با روی آوردن به نوآوری می‌توانند بازارهایی برای محصولات خود به ‌وجود آورند و با بی‌معنا کردن رقابت در ایجاد تقاضای جدید، ارزش شرکت را بالا برده و هزینه‌ها را کاهش دهند.

کتاب استراتژی اقیانوس آبی ، با چاپ بیش از ۳/۵ میلیون نسخه رکوردی تازه ای کسب کرده است و به چهل و و یک زبان ترجمه شده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب استراتژی اقیانوس آبی در دیجی کالا کلیک کنید.

 

۶- کتاب نوآفرینی اثر آدام گرانت

بهترین کتاب های آموزش کارآفرینی

 

کتاب « نوآفرینی» ماجرای پس‌زمینه و پشت‌صحنه خیلی از داستان‏‌هایی را که می‌‏دانیم بیان می‏‌کند. هدف نویسنده از بیان این داستان‌‏های آشنا شکستن بسیاری از باورهای رایج و بعضاً ریشه‌د‏ار در ذهن ماست. باورهای که بازدارنده و مانع رشد هستند.

باورهایی همانند: من اولین نیستم پس سراغ این کسب‏‌وکار نمی‏‌روم، این کار ریسک بالایی دارد، افراد موفق دارای هوش و استعداد بالا و از حمایت خانواده برخوردارند که من آنها را ندارم. این پیش‌زمینه‌‏ها عمداً ما را می‏‌ترساند و مانع دست زدن به کار می‏‌شود.

در کتاب نوآفرینی، آدام همه این پنداشت ها و باورهای غلط را می شکند. او نشان می دهد که هریک از ما می توانیم خلاقیت خود را افزایش دهیم.

او برای ما آشکار می کند چگونه می توانیم ایده هایی را که حقیقتا نوآفرینانه هستند تشخیص دهیم و پیش‌بینی کنیم کدام یک از آنها نتیجه بخش خواهد بود. او به ما میگوید چه زمانی به احساس درونی خود اعتماد و چه زمانی به دیگران اتکا کنیم.

گرانت نشان میدهد چگونه می توانیم با پرورش نوآفرین در کودکان‌مان والدینی بهتر، و با ایجاد تنوع فکری، به جای همرنگی، مدیرانی بهتر باشیم.

بخشی از کتاب:

 

“تلاش برای تغییر باورها و رفتارهای ریشه‌دار کار هراس انگیزی است. به این دلیل وضع موجود را می پذیریم که به نظر می رسد تغییر واقعی غیرممکن است. با این همه، جرئت پرسیدن این سؤال را به خود می دهیم: آیا یک فرد می تواند تغییر ایجاد کند؟ و، وقتی از همیشه پردل وجرئت تر هستیم: آیا ممکن است آن یک نفر من باشم؟”

پاسخ آدام یک بله محکم است. این کتاب اثبات می کند که هرکدام از ما می تواند برای ایده هایی بجنگد که دنیای پیرامون ما را بهبود می بخشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب نوآفرینی در دیجی کالا کلیک کنید.



۷- توسعه پایدار کارآفرینی گردشگری روستایی

بهترین کتاب در حوزه کارآفرینی

 

هر چند در طول تاریخ، بشر کارآفرین بوده است و کارآفرینی از ارکان اصلی رشد یک جامعه محسوب می‌شده است، ولی از اواخر قرن بیستم توجه به کارآفرینی پایدار و موضوعات ناشی از آن در کانون توجه قرار گرفت و طبیعت‌گرایی و اجتماع‌محوری در کارآفرینی متولد شد. 

تولید محصول یا خدماتی از جمله سازگاری با زیست‌محیط، مصرف انرژی پایین، کاهش حجم مواد خام مصرفی، استفاده از مواد تجدیدپذیر، قابلیت برگشت‌پذیری تولیدات، رعایت اخلاق و اصول زیست‌محیطی، مدیریت پسماندها، استفاده از فناوری‌های سبز و زیرساخت‌های سازگار با محیط زیست بطور شفاف مشخص و مورد توجه قرار گرفت. 

کتاب توسعه پایدار به منظور تبیین پایه‌هایی علمی توسعه کارآفرینی گردشگری تدوین شده است. 

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی در مقطع دکتری تدوین شده‌است. این کتاب به عنوان منبع برای دروس «مدیریت اقتصاد فضا در برنامه‌ریزی کارآفرینی روستایی، بنیان‌های نظری سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فضایی کارآفرینی روستایی» قابل استفاده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

از اواخر قرن بیستم، توجه به کارآفرینی پایدار و موضوعات ناشی از آن در کانون توجه قرار گرفت و طبیعت‌گرایی و اجتماع‌محوری در کارآفرینی متولد شد. فعالیت کارآفرینانه، محصولات و خدمات از جمله سازگاری زیست‌محیطی، مصرف انرژی پایین، کاهش حجم مواد خام مصرفی، استفاده از مواد تجدیدپذیر مواردی بود که در این زمینه مورد توجه قرار گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب کارآفرینی گردشگری روستایی در دیجی کالا کلیک کنید.

 

۸- کتاب کارافرینی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی

معرفی بهترین کتاب های کارآفرینی

 

دکتر سجادی نویسنده کتاب ۳ پیام اصلی در این کتاب ارایه می دهد:

پیام اول: این که وجود افراد کارآفرین در جامعه محدود به قشر خاصی از افراد با ویژگی‌های روانی و ذهنی منحصر به فرد نیست. بلکه همه باید به نوعی در جامعه کارآفرین باشند و چنانچه در محدوده عمل خود به لایه‌های کلان ملی دست یابند، قطعاً پیشتاز خواهند بود. 

پیام دوم: هر کس در جامعه در عرصه خاصی می‌تواند از این ویژگی بهره‎‌مند شود، به شرط اینکه اساس برنامه-ریزی‌های آموزشی و تعلیم و تربیت ملی بر این پایه استوار باشدکه نیروی انسانی کارآفرین به جامعه تحویل دهد.

پیام سوم: شناسایی ویژگی‌های کارآفرینان بزرگ یک کشور و معرفی الگوهای نقشی که آنان در زندگی شغلی و شخصی خود‌ به کار برده اند تا به قله‌های موفقیت دست یابند می‌تواند سایر افراد جامعه را که آرزوهای بزرگ در سر می‌پرورانند و تنها به دنبال‌ راه حل‌ها می‌گردند، هدایت نماید.

 

مشخصات کتاب:

 

• قطع:رقعی

• نوع جلد:شومیز

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب کارآفرینی خدمات بهداشتی در دیجی کالا کلیک کنید.

 

۹- کتاب رقص عقابها اثر امیرحسین مظاهری سیف

بهترین کتاب برای کارآفرینان

 

رقص عقاب‌ها (Dance of Eagles) اولین کتاب آموزش رمان گونه ایرانی است که در زمینه کسب و کار، موفقیت و کارآفرینی و بازاریابی به شیوه رمان نوشته شده. نثر کتاب رقص عقاب‌ها روان و جذاب است به طوری که شما را ساعت‌ها مجذوب خود کرده تا داستان ۵ قهرمان کسب وکار ایرانی را دنبال کنید.

کتاب رقص عقابها، شیوۀ رفتار و برخورد ثروت آفرینان ایرانی در مقاطع حساس و بحرانی را مورد تحقیق و بررسی قرار داده و عامل‌هایی مانند داشتن هوش مالی، هوش اقتصادی و هوش کلامی و… را از عوامل مهم و تاثیرگذار در روند کاری آن‌ها معرفی کرده است. 

«امیرحسین مظاهری سیف» که خود کارآفرینی با تجربه است، در کتاب رقص عقاب ها از اسرار ناگفته‌ی کارآفرینان برتر ایران پرده برداشته شده و ۱۰۰ نکته‌ی شگفت‌انگیز و آموزنده‌ از زندگی پنج کارآفرین ایرانی بیان شده است. 

در فهرست بهترین کتاب برای کارآفرینان این عنوان‌ها به چشم می‌خورد: مدیریت بحران، تفاوت آرزو و هدف، پرورش اهداف، ساختار اهداف، برنامه‌ریزی و هرم معکوس و زمینه‌ی اهداف. 

در توضیح پشت جلد درباره‌ی مطالب این کتاب آمده است: «بررسی عوامل موثر بر موفقیت پنج نابغه ثروت آفرین ایرانی/ چگونه با ۳۰۰ میلیون بدهی آیس پک را ساختیم؟/ چه حادثه ای دانشجو – معلمی را بر مسند مهرام نشاند؟/ نصیحتی که ورشکسته ای را مالک بهروز کرد!/ چه تفاوتی پدر خوب را سرآمد فست فودهای کشور کرد؟/ از جمع‌آوری بشکه تا تاسیس کارخانجات هگزان» 

کتاب رقص عقاب‌ها نوشتۀ امیرحسین مظاهری سیف، ویژه‌ی انسان‌های متفاوت است، کسانی که می‌خواهند بر پایه‌ی شایستگی‌هایشان زندگی کنند و ثروت‌آفرین باشند. 

این کتاب یکی از جامع‌ترین و بهترین کتاب برای کارآفرینی، برنامه‌های آموزشی هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و انگیزه‌سازی است که تا به حال بیش از ۱۲۰ هزار نسخه آن به فروش رفته و به تعبیری می‌توان آن را یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریت کسب و کار ایران برشمرد.

کتاب حاضر را انتشارات «ثروت‌آفرینان پارس» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

.برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب رقص عقاب ها در دیجی کالا کلیک کنید

 


خرید کتاب با تخفیف

وضعیت فعلی باعث شده که قیمت کتاب‌ها نیز دچار افزایش شود؛ اگر می‌خواهید که کتاب‌هایتان را با تخفیف تهیه کنید، بدنیست نگاهی به لیست کتابهای تخفیف دار دیجی‌کالا نیز بیاندازید:

 

محبوب‌ترین‌ها در یک نگاه

بعضی از کتاب‌ها به راحتی در قلب آدم جا باز می‌کنند و خواندن این کتاب‌ها قطعا تجربهٔ زیبایی را برایمان رقم خواهد زد.

اگر قصد خرید کتاب‌هایی را دارید که غوغا به پا کرده‌اند، سری به لینک زیر بزنید:

محبوب‌ترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا

به دنبال کتاب جدید هستید؟ این قسمت برای شماست.

به دنبال کتاب جدید هستید؟ کاری ندارد. کافیست سری به لینک زیر بزنید تا با جدیدترین کتاب‌ها آشنا شوید.

در لینک زیر به لیست کاملی از جدیدترین کتاب‌ها دسترسی خواهید داشت. بد نیست که این کتاب‌ها را نیز امتحان کنید.

جدیدترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا



مطالب مرتبط:

کتاب زندگینامه ثروتمندان جهان

کتاب زندگینامه کارآفرینان برتر ایران

معرفی ۹ کتاب مفید از تأثیرگذارترین کتاب‌های دنیا برای زندگی بهتر کنار یکدیگر


 

لیست کتابی که مشاهده کردید، کتابهای پیشنهادی من بود و شاید از نظر شما بهترین کتاب برای کارآفرینی کتابهای دیگری باشد.

در قسمت نظرات برایم بنویسیدکه بهترین کتاب در زمینه کارآفرینی از نظر شما، چه کتاب‌هایی می‌باشد.؟

کتابهایی که اینجا معرفی شد را اگر خوانده‌اید؟ نظرتان در مورد آنها چیست؟


این مطلب توسط ابراهیم اسدی نوشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *