پرفروش ترین رمان های دنیا

پرفروش ترین رمان های دنیا

آهنربا جسمی است که با میدان مغناطیسی خود، فلزات اطرافش را نیز به خود جذب می‌کند. کتاب رمان نیز دقیقا یاری است که با دلبری خود، خواننده را جذب می‌کند. در تمام این حالات، گذر زمان احساس نمی‌شود. در این نوشته قصد دارم شما را با این جاذبه‌ها بیشتر آشنا کنم. با من همراه باشید با پرفروش ترین رمان های دنیا. 

لیست ۱۰ تایی از پرفروش ترین رمان های دنیا

۱- رمان دن کیشوت با ۵۰۰ میلیون نسخه فروش 

عجیب است. کتابی با ۵۰۰ میلیون نسخه فروش در سراسر دنیا. میگل سروانتس نویسنده اسپانیایی این شاهکار بی‌نظیر، در این رمان تابوشکنی کرده و شوالیه‌گری را به سخره گرفته است. در واقع این اثر جاودانه و یکی از پرفروش ترین کتاب های دنیا، اثبات همیشگی بودن جوانمردی و ماندگاری ابدی آن، است.

دن کیشوت
دن کیشوت – پرفروش ترین رمان های دنیا

۲- رمان داستان دو شهر با ۲۰۰ میلیون نسخه فروش 

چرلز دیکنز در این رمان به زیبایی هر چه تمام، مقوله‌ی اختلاف طبقاتی را در کشور فرانسه بازگو می‌کند. دو نفر در دو شهر در دورانی که بهترین و بدترین دوران کل تاریخ به نقل از کتاب است.

داستان دو شهر
داستان دو شهر – پرفروش ترین کتاب های دنیا

۳- رمان ارباب حلقه‌ها با ۱۵۰ میلیون نسخه فروش

رمان تخیلی ارباب حلقه‌ها از جی آر تالکین است. در حال حاضر فیلم، موسیقی، بازی‎‌های متعددی از این اثر ساخته شده است. به احتمال بسیار تمامی ما حداقل یکی از محصولات این رمان را دیده‌ایم.

ارباب حلقه ها
ارباب حلقه ها – پرفروش ترین رمان های جدید دنیا

۴- رمان هری پاتر و سنگ جادو با ۱۰۷ میلیون نسخه فروش  

رمان فوق العاده هری پاتر و سنگ جادو اثر خانم رولینک است. از این کتاب که در مورد سحر و جادوگری است، فیلم‌های پرفروشی نیز ساخته شده است. با وجود اینکه این کتاب برای کودکان و نوجوانان نوشته شده است، اما در بین بزرگسالان نیز مخاطبان خاص خودش را دارد.

هری پاتر
هری پاتر – پرفروش ترین رمان های دنیا

۵- رویای تالار سرخ با فروش ۱۰۰ میلیون نسخه فروش 

این رمان چینی در سال ۱۷۹۱ توسط کائو ژوکین نوشته شده است. اختلافات طبقاتی بین قشر ضعیف و مرفه در چین در این رمان زیبا به تصویر کشیده شده است. فلسفه و عشق دو موضوع مهمی هستند که این کتاب را خواندنی کرده است. رویای تالار سرخ یکی از پرفروش ترین رمان های دنیا است. 

رویای تالار سرخ
رویای تالار سرخ – پرفروش ترین رمان های سال ۹۸

۶- رمان شازده کوچولو با ۱۴۰ میلیون نسخه فروش 

دوسنت اگزوپری خالق یک اثر بی‌بدیل است. کتابی که از نشستن اجباری یک هواپیما در وسط بیابان‌های آفریقا گفته است. این کتاب به زیبایی بیانگر افکار و جهان‌بینی نویسنده کتاب است. در این سفرهای پرماجرا با ما همراه باشید. این اثر یکی از پرفروش ترین رمان های سال ۹۸ نیز می‌باشد. 

شازده کوچولو
شازده کوچولو

۷- رمان و سپس هیچ کس نبود با ۱۰۰ میلیون نسخه فروش 

آگاتا کریستی ملقب به ملکه جنایت نویسنده این رمان پرفروش است. جالب است بدانید که دقیقا با همین نام نیز یک فیلم سینمایی ساخته شده است.

و سپس هیچ کس نبود
و سپس هیچ کس نبود

۸- رمان آلیس در سرزمین عجایب با ۱۰۰ میلیون نسخه فروش 

یکی از محبوب‌ترین رمان‌هایی که برای کودکان نوشته شده است، بدون شک نوشته‌ی لوییز کارول است. در صورتی که به موضوعات خیال پردازانه علاقه‌مند هستید، خواندن این رمان را به شما پیشنهاد می‌کنم. بعد از خواندن آن با من هم‌نظر خواهید شد که خوانندگان بزرگسال آن بیشتر از کودکان می‌باشند.

آلیس در سرزمین عجایب
آلیس در سرزمین عجایب

۹- رمان شیر، جادوگر و گنجه با ۸۵ میلیون نسخه فروش 

از آن دسته رمان‌هایی هست که تصویر سازی قوی در آن رخ داده است. همه چیز از یک کمد لباس ساده بین خواهر و برادران شروع می‌شود. کشف دنیاهای جدید و ناشناخته به قلم سی اس لوییس ارزش خواندن دارد.

شیر، جادوگر و گنجه
شیر، جادوگر و گنجه

۱۰- رمان تاریخ یک ماجراجویی با ۸۳ میلیون نسخه فروش 

یک رمان پرطرفدار و پرفروش که درباره زنان نوشته شده است. رمان اچ ریدر هاگارد به بیش از ۴۴ زبان دنیا نوشته شده و در حال حاضر نیز تجدید چاپ می‌شود.

رمان تاریخ یک ماجراجویی
رمان تاریخ یک ماجراجویی

کلام آخر در مورد پرفروش ترین رمان های دنیا

رمان و خواندن رمان کاملا بستگی به سلیقه خواننده دارد. اینکه رمان با چه موضوعی باشد، کوتاه باشد یا بلند و …. همگی مواردی هستند که معرفی پرفروش ترین کتاب های دنیا را برای من سخت کرده است. لیست بالا بر اساس تعداد انتشار و فروش رمان در دنیا می‌باشد. 

لیست پرفروش ترین رمان های جدید دنیا و سایر کتب را در دیجی کالا مشاهده کنید:


نوبت شماست: پرفروش ترین رمان های جدید دنیا از نظر شما کدامند؟ 

مجددا تاکید میکنم اینها کتابهای پیشنهادی من بود و شاید از نظر شما کتاب‌هایی که هر فردی می‌تواند بخواند، کتابهای دیگری باشد.
خوشحال می‌شوم اگر لطف کنید و شما هم این لیست ۱۰ تایی را بیشتر کنید. به نظر شما چه رمان‌هایی بخوانیم بهتر است؟
کتابهایی که اینجا معرفی شد را خوانده‌اید؟ نظرتان در مورد آنها چیست؟

این مطلب توسط رضا شیخ انصاری نوشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *