از سیر تا پیاز کتاب ۵۰۴

دانلود کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی

یکی از بهترین کتاب‌ها برای گسترش دایره لغات، کتاب ۵۰۴ واژه کاملا ضروری زبان انگلیسی است که عنوان اصلی آن Absolutely Essential Words 504 می‌باشد.

این کتاب شامل ۴۲ درس و هر درس شامل ۱۲ لغت است که توسط Murry Bromber ، Jalius Liebb  و Arth Traiger در ۲۰۶ صفحه نوشته شده است و انتشارات  Barrons Educational Series آن را به چاپ رسانده است.

کتاب ۵۰۴ واژه کاملا ضروری زبان انگلیسی یکی از بهترین کتاب ها برای تقویت لغات زبان انگلیسی می‌باشد.

کتاب ۵۰۴ شامل پرکاربردترین و متداول‌ترین لغات زبان انگلیسی می‌باشد و این لغات از منابع گوناگونی مثل کتاب ها، مجلات، مطبوعات، فیلم ها و مکالمات روزمره انگلیسی زبانان گردآوری شده است.

کتاب ۵۰۴ واژه کاملا ضروری زبان انگلیسی شامل متن های کوتاهی می‌باشد که در یادگیری بهتر لغات یاد گرفته شده به مخاطبان کمک شایانی می کند و باعث تقویت درک مطلب وی می‌شود.

چطور از کتاب ۵۰۴ واژه ضروری بیشترین نتیجه را بگیریم؟

خود من هم از این کتاب استفاده کرده ام و برای حفظ لغات این کتاب راه های زیر را پیشنهاد می‌کنم:

  • سعی کنید تا حد ممکن لغاتی که یاد می گیرید را در جمله به کار ببرید؛ این کار نه تنها در حفظ لغات کمک می‌کند بلکه باعث می‌شود تا با ساختار درست کلمات در متن آشنا شوید.
  • از لغاتی که سخت تر حفظ می‌شوند یا معانی آن ها سخت تر در حافظه می‌ماند، یک لیست تهیه کنید و به صورت دوره ای آن ها را مرور کنید.
  • علاوه بر به کار بردن لغات جدید در جملات، سعی کنید لغات یادگرفته شده را در مکالمات نیز به کار ببرید.

برای دانلود رایگان کتاب ۵۰۴ واژه ضروری انگلیسی نسخه اصلی می توانید از لینک زیر استفاده کنید. اگر فایل دانلودی نیاز به رمز داشت، می توانید از www.irlanguage.com به عنوان رمز استفاده کنید.

بهترین انتشارات کتاب ۵۰۴ کدام است؟

یکی از بهترین انتشاراتی که کتاب ۵۰۴ واژه کاملا ضروری زبان انگلیسی را ترجمه کرده است، انتشارات جنگل می باشد و کتاب ۵۰۴ انتشارات جنگل یکی از بهترین کتاب های ۵۰۴ می‌باشد که رضا دانشوری که عضو هیئت علمی و رئیس گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد کاشان است، این کتاب را در ۲۷۴ صفحه ترجمه کرده است.

هر درس کتاب ۵۰۴ شامل چه بخش هایی می باشد؟

هر درس از کتاب ۵۰۴ واژه کاملا ضروری زبان انگلیسی، ۱۲ درس را آموزش می دهد و هر درس شامل تمرینات زیر می‌باشد.

Spotlight on

در این تمرین به توضیح بیشتر یکی از ۱۲ واژه درس پرداخته می شود و جزئیات بیشتری از آن واژه مثل ریشه اصلی کلمه، معنای اصلی کلمه، ارتباط آن با واژه های دیگر و … بیان می شود.

Picture it

در تمرین شامل یک تصویر می‌باشد و باید حدس بزنید که چه کلمه ای از درس بیشترین تناسب را از نظر معنی و مفهوم با آن عکس را دارد.

 Word detective

این تمرین از درس شامل ۱۲ عبارت می‌باشد و شما باید ۱۲ کلمه درس را در مقابل عبارت هم معنی با آن بنویسید.

Creativity exercise

در این تمرین باید برای هر یک از ۱۲ درسی که در هر درس خوانده اید، با استفاده از خلاقیت یک جمله بنویسید.

Synonym search 

در این تمرین باید مترادف هر کلمه را در ستون مقابل پیدا کنید و آن ها را به هم وصل کنید.

Matching

این تمرین شامل دو ستون می‌باشد و در ستون سمت چپ ۱۲ کلمه قرار دارد و در ستون سمت راست ۱۲ عبارت وجود دارد و باید عبارتی از ستون سمت راست برای هر واژه انتخاب شود که بیشترین قرابت معنایی را داشته باشد.

True or false

این تمرین شامل عبارات و جمله هایی می‌باشد که باید تشخیص بدهید که کدام یک از آنان درست و کدام یک نادرست است.

 علاوه بر این تمریناتی که ذکر شد، کتاب ۵۰۴ واژه کاملا ضروری زبان انگلیسی شامل تمرینات دیگری نیز هست و یکی از بهترین کتاب در حوزه لغات می‌باشد.

یکی از بهترین کتاب های ۵۰۴، کتاب ۵۰۴ انتشارات جنگل می‌باشد و می توانید آن را از سایت دیجی کالا  از طریق لینک زیر تهیه کنید.

نباید از اثری که فلش کارت‌ها بر یادگیری مخصوصاً لغات انگلیسی می‌گذارند غافل شد زیرا فلش کارت‌ها به دلیل ابعاد کوچکی که دارند همیشه در دسترس خواهند بود و می‌توانید در سرکار، اتوبوس، تاکسی و حتی مهمانی‌ها فلش کارت ۵۰۴ واژه کاملا ضروری را از دیجی کالا تهیه کنید و همیشه همراه خود داشته باشید.

قطع پالتویی یک کتاب هم مانند فلش کارت همیشه و همجا در دسترس خواهد بود.  برای معرفی یک کتاب ۵۰۴ جیبی به شما کتاب ۵۰۴ واژه کاملا ضروری اثر جمعی از نویسندگان نشر علم و دانش را پیشنهاد می‌کنم.


مطالب مرتبط

برای یادگیری زبان انگلیسی بد نیست که نگاهی به مطلب زیر نیز  بیندازید:

معرفی بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدی ها

هدف را انتخاب کن و حرکت کن – چه چیزی را می‌خواهی تقویت کنی؟

شاید مهم‌ترین سوال این باشد که برای چه می‌خواهیم زبان خود را تقویت کنیم؟ 

  • آیا قصد ادامه تحصیل داریم؟
  • آیا می‌خواهیم در آزمون خاصی شرکت کنیم؟
  • آیا در یک مهارت خاص ضعیف هستیم و به دنبال راهی برای تقویت آن می‌گردیم؟

مطالب زیر را به گونه‌ای برای شما دسته‌بندی کرده‌ایم که به راحتی جواب سوالات خود را از کتاب‌ها در بیاورید و مستقیم و بدون از دست رفتن زمان شروع کنید به تقویت زبان خود پس این شما و این هم لیست مطالب:


در این پست به معرفی کتاب ۵۰۴ واژه ضروری زبان انگلیسی پرداختیم. امیدوارم این کتاب‌ برای کسانی که به دنبال افزایش دایره واژگان خود هستند، مفید بوده باشد.

اگر کتاب ۵۰۴ واژه ضروری زبان انگلیسی را مطالعه کرده اید، در قسمت نظرات بنویسید که این کتاب را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ و محتوای آن‌ از لحاظ کیفیت چگونه است؟


نوشته شده توسط شورش قادری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *