معرفی ۱۰ کتاب‌ برتر زندگینامه زنان موفق جهان

کتاب زندگینامه زنان موفق

از چه نوع کتاب زندگینامه زنان موفق لذت می‌برید؟

چه زنانی از نظر شما موفق هستند؟

 کنجکاوید زندگینامه چه زنان موفقی را بخوانید؟

معیارها و ملاک‌های موفقیت از نظر شما کدام‌اند؟

هر کسی معیارهای مختلفی را برای موفق دانستن یک فرد مدنظر دارد. 

یک نفر موفقیت را در کسب دانش، دیگری در به دست آوردن قدرت، و دیگری در کسب درجه علمی بالا بعد از گذراندن مشقت‌های فراوان، و یا دیگری هم موفقیت را در ثروتمند شدن می‌داند.

در نظر گرفتن تمام سلایق برای ارائه یک محتوا کمی سخت است اما من این کار را برای شما سعی کردم به نحو احسنت انجام دهم.

در این مطلب سعی کرده‌ام به تمام سلیقه‌ها احترام بگذارم و بهترین زنان موفق جهان در هر حوزه‌ای را انتخاب کنم و بهترین کتاب زنان موفق جهان را که پرفروش، الهام‌بخش، و ارزشمند هستند را  به شما دوست عزیز معرفی کنم. 

کتاب‌های زندگینامه زنان موفق معرفی شده در اینجا با وسواس و دقت بسیار برای شما انتخاب شدند که حاصل تحقیق و تجربه خود من بوده است. می‌خواهم خیالتان راحت باشد که این کتاب‌های معرفی شده فقط جنبه سرگرمی ندارند بلکه بسیار هم آموزنده هستند.

ابتدا با کتاب زندگینامه زنان موفق ایرانی شروع کرده‌ام و سپس به معرفی سایر کتاب‌های زندگینامه زنان موفق جهان پرداخته‌ام. در کنار معرفی هر کتاب زندگینامه، فیلم و یا ویدیوی مرتبط و جذاب هم برای تماشای شما دوست عزیز در نظر گرفته‌ام. 

اگر موفق شوید که هر ۱۰ کتاب زندگینامه زنان موفق معرفی شده را بخوانید که چقدر عالی، باید به شما خواننده خوش‌ذوق تبریک گفت؛ اما اگر یکی از آن‌ها را بر حسب سلیقه خود انتخاب کردید بدانید شما یک قدم از دیگران که فقط در آرزوی موفقیت هستند پیشتازید. علت این است که خواندن این کتاب‌ها انگیزه، الهام و امید فوق‌العاده‌ای را به شما می‌دهد پس شروع کنید.

پس این شما و این هم ۱۰ کتاب برتر زنان موفق جهان


۱- مریم میرزا خانی؛ علیرضا برادران

بهترین کتاب زندگینامه زنان موفق

ملکه ریاضی

پرفسور مریم میرزاخانی متولد سال ۱۳۵۶، تنها زن و اولین ایرانی دارنده مدال فیلدز معروف به جایزه نوبل ریاضی در سال ۲۰۱۴ است. عمری کوتاه اما پربار داشت. دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف و هاروارد است. برنده دو مدال طلای المپیاد ریاضی در دو سال متوالی و چندین جوایز دیگر است. پرفسور مریم میرزاخانی از سال ۲۰۰۸ به عنوان استاد تمام در دانشگاه استنفورد آمریکا مشغول به تدریس شد.

مریم میرزاخانی نه نتها افتخار زنان ایرانی بلکه افتخار زنان جهان می‌باشد. علت دریافت جایزه فیلدز بابت تحقیقاتش در زمینه دینامیک و هندسه سطوح ریمانی و فضاهای پیمانه‌ای آن‌ها بود. و آخرین دستاوردش اثبات حدسی در حوزه فضاهای زمینه مختلط بود که علیرغم تلاش‌های ریاضیدانان برای مدت‌ها حل نشده باقی مانده بود. 

جالب است بدانید این ریاضیدان نابغه به گفته خود از کودکی علاقه‌مند به نویسندگی بود اما با گذر زمان به ریاضیات علاقه‌مند شد. 

به تازگی کتابی در رابطه با زندگینامه و دستاوردهای این زن موفق به چاپ رسیده است که از طریق لینک زیر می‌توانید تهیه کنید. همچنین کتابی به صورت خلاصه با همکاری دیجی‌کالا و فیدیبو نوشته شده که به صورت رایگان از فیدیبو می‌توانید دانلود و مطالعه کنید.

به نظر من هنوز آنچنان که بایسته و شایسته است پرفسور مریم میرزاخانی شناخته نشده است. امید است مطالعه این کتاب که جدیدترین کتاب زندگینامه زنان موفق است شناخت بیشتری به ما از این نخبه ملی بدهد.

دانلود رایگان خلاصه زندگینامه مریم میرزا خانی :

 

لینک خرید کتاب جامع  زندگینامه مریم میرزاخانی :

 

سخنرانی جالب پدر پرفسور مریم میرزاخانی در رابطه با رفتار و منش فرزندش که نکات تربیتی هم دارد:

 

نیم‌نگاهی به زندگی پر افتخار پرفسور مریم میرزاخانی:


۲-رویای من؛ انوشه انصاری

بهترین کتاب زندگینامه زنان موفق

اولین زن فضانورد

انوشه انصاری کیست؟ و چرا جزو زنان موفق جهان است؟

انوشه انصاری متولد ۱۳۴۵ در مشهد است و تا سن ۱۸ سالگی در مشهد زندگی می‌کرد. سپس به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد. دارنده مدرک کارشناسی در رشته مهندسی الکترونیک و علوم رایانه (EECS) از دانشگاه جورج میسون و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه جورج واشینگتن است. 

وی اولین زن گردشگر فضایی یا بهتر است به گفته خودش بگوییم فضانورد همراه است که هزینه سفر خود را با هزینه شخصی خود پرداخته است. هم‌‌اکنون رئیس انجمن گردانندگان شرکت فناوری ارتباط از راه دور است.

او در ۹ روز اقامت خود در فضا، آزمایش‌هایی را برای آژانس فضایی اروپا انجام داد از جمله:

  • پژوهش در مورد علل کم خونی 
  • تاثیر تغییرات ماهیچه‌ای بر کمر درد 

جالب است بدانید بعد از بازگشت از فضا تغییرات زیادی در زندگی‌اش رخ داد از جمله در تحصیل که به ادامه تحصیل در رشته ستاره‌شناسی پرداخت، تا تغییر در نگاهش به دنیا و مشکلات که در جایی می‌گوید«زمانی که از فضا به کره زمین و دنیا نگاه می‌کردم، مشکلات را کوچک می‌دیدم و احساس قدرت ‌می‌کردم و زمانی که برگشتم به زمین این حس قدرتِ غلبه آمدن بر تمام مشکلات را داشتم و حالا سال‌هاست که این حس با من همراه است و امیدوارم همیشگی باشد».

 کتاب رویای من روزگار تلخ و شیرین انوشه انصاری و همچنین مشکلات موجود در دوران فضانوردی او را روایت می‌کند. او با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد تا توانست این سفر فضایی را آغاز کند اگر علاقه‌مند هستید با مشکلات قبل از فضانوردی و همچنین زیبایی‌های فضانوردی آشنا شوید، مطالعه این کتاب را که نوشته خود انوشه انصاری و نویسنده محبوب وی (هومر هیکام) است را مطالعه کنید. نگاه انوشه انصاری به فضا هر کسی را علاقه‌مند به دنیایی کهکشان می‌کند.

لینک خرید:

 

صحبت‌های انوشه انصاری در رابطه با انگیزه خود از فضا‌نوردی و بیان حس و حالش در آن روزها



۳-در فاصله دو نقطه؛ ایران درودی

بهترین کتاب زندگینامه زنان موفق

بانوی نقاش ایران

 ایران درودی متولد سال ۱۳۱۵ در مشهد، زندگینامه پر فراز و نشیب و همچنین پر بار خود را از بدو تولد در کتاب فاصله‌ی دو نقطه به قلم خود نوشته است.

فاصله دو نقطه را می‌توان یکی از زیباترین کتاب‌ زندگینامه‌ زنان موفق دانست که توسط یک هنرمند به نگارش در آمده است. این کتاب تاکنون ۲۴ بار به چاپ رسیده است.

افتخارات ایران درودی:

  • برگزاری ۵۴ نمایشگاه  انفرادی 
  • شرکت در ۲۰۰ نمایشگاه گروهی در نقاط مختلف جهان 
  • انتشار مقالات و نقدهای تحقیقی و هنری در مطبوعات ایران 
  • ایراد سنخرانی در مراکز فرهنگی و هنری دنیا
  • تهیه و کارگردانی بیش از ۸۰ فیلم مستند تلویزیونی از هنرمندان ایران و جهان
  • کارگردانی فیلم مستند بینال وینز ۱۹۶۸

اوج محبوبیت ایران درودی در ایران از زمان برگزاری نمایشگاه «جاودانه خلیج فارس» در موزه هنرهای معاصر در تهران حاصل شد. 

ایران درودی در قسمتی از کتاب زندگینامه خود در رابطه با عشق و علاقه‌اش به همسرش نوشته است: «از ترس‌ها و دلهره‌ها فاصله گرفته بودم. حتی مرگ هم من را نمی‌ترساند. زندگی پربارم با پرویز ارزش‌های واقعی زیستن را آشکار ساخته بود. پرویز کوه باصلابتی بود که بر او تکیه داشتم و آرزوی پرواز در سرم بود».

چرا کتاب در فاصله دو نقطه را بخوانیم؟

این کتاب فقط زندگینامه نیست. بلکه این کتابِ امید است برای ما که در زندگی با سختی‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم، گاهی نا‌امید می‌شویم، گاهی کم می‌آوریم. اما زمانی که آگاه می‌شویم که افراد موفق هم با همین سختی‌ها رو‌برو بوده‌اند و توانستند تحمل کنند و پیروز شوند، این انگیزه و امید در ما ایجاد می‌شود که ما هم می‌توانیم. ایران درودی با قلم زیبای خود همه وقایع زندگی خود را هنرمندانه به نگارش در آورده است. 

لینک خرید:

 

گفتگوی صمیمانه با ایران درودی در رابطه با دغدغه‌هایش در مورد هنر نقاشی 


۴-زنی که سدها را شکست؛ اپرا گِیل وینفری

کتاب زنان موفق جهان

ملکه مجریگری

محال است حرف از زنان موفق جهان باشد و نامی از اپرا وینفری به میان نیاید. محال است حرف از بهترین کتاب زندگینامه زنان موفق باشد و حرفی از کتاب زنی که سدها را شکست نباشد.

شهرت و موفقیت این بانو به قدری گسترده است که هر چه بگویم کم است. 

اما برای کسانی که احیانا شناخت کامل در مورد این زن موفق ندارند می‌گویم: اپرا زنی بود که به زنان آموخت شکست معنا ندارد.

روزهای تلخ و آزاردهنده‌ای که سراسر زندگی اپرا را از دوران کودکی و نوجوانی در برگرفته بود باعث شد از وی زنی قوی و موفق بسازد.

اپرا یکی از ثروتمندترین و قدرمندترین اشخاص در جهان است. به نحوی که حمایت اپرا از یک رئیس جمهور و یا یک کتاب او را به موفقیت می‌رساند.

زندگی اپرا از بدو تولد پر از فراز و نشیب بوده. او در زمانی به دنیا آمد که تبعیض نژادی به اوج خود رسیده بود. و والدینش از هم جدا شده بودند و تا ۶ سالگی نزد مادربزرگ پیر خود زندگی می‌کرد.

 و اتفاقات تلخ دیگر که بهتر است از زبان خود اپرا بشنوید. باید بگویم که با مطالعه این کتاب الهام بخش و موفق زنی که سدها را شکست مشکلات خود را کوچک می‌شمارید.

کتاب زنی که سدها را شکست بدون شک از بهترین کتاب زنان موفق جهان است مطمئن باشید.

دانلود رایگان کتاب:

 

کتاب «با اطمینان میدانم که» را از دست ندهید!

این کتاب هم نوشته اپرا وینفری است که شامل توصیه‌ها و نکات ارزشمند برای موفقیت و خوشبختی در زندگی است با عنوان با اطمینان می دانم که پیشنهاد می‌کنم، این کتاب را اصلا از دست ندهید.

لینک خرید:

 

ویدیویی دیدنی از اپرا وینفری در مورد  ۱۰ اصل موفقیت:



۵-شدن؛ میشل اوباما

بهترین کتاب زندگینامه زنان موفق

بانوی اول آمریکا

شدن یکی از پر‌فروش‌ترین و بهترین کتاب زندگینامه زنان موفق جهان. 

شدن نمایش تبدیل دختری فقیر و رنگین پوست به بانوی اول آمریکا است. میشل اوباما که دکتری حقوق خود را از دانشگاه هاروارد گرفته؛ نه تنها وکیل توانمندی است بلکه نایب رئیس بیمارستان هم هست و اینکه از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ بانوی اول آمریکا بوده. میشل اوباما در این کتاب با زبانی روان و صمیمی به روایت زندگی پر فراز و نشیب خود پرداخته است.

کتاب شدن به شما می‌آموزد از متفاوت بودن نترسید، از ظاهر گرفته تا ویژگی‌های دیگر. 

شدن چنان شما را با خود همراه می‌کند که از خوشحالی شخصیت داستان شادمان می‌شوید و با گریه‌های او غمگین.

شدن روایت یک زندگی است با دغدغه ها و دلهره‌های امروزی که از پس همه این سختی‌ها موفق و سربلند بیرون آمده است. 

کتاب شدن در روز اول انتشار خود با فروشی شگفت‌انگیز روبرو شد و در همان روز ۷۰۰ هزار نسخه به فروش رفت و تا الان به ۲۴ زبان مختلف در دنیا به چاپ رسیده است. 

شدن از بهترین کتاب زنان موفق جهان است به دلیل  روایت صادقانه و روان شیرینش. تا نخوانید دلیل بهترین شدنش را متوجه نخواهید شد.

لینک خرید:

 

معرفی کتاب شدن از زبان خود میشل اوباما:


۶- دختر تحصیل کرده؛تارا وستور

بهترین کتاب زندگینامه زنان موفق

دختری با اراده

مردمانی به شدت خرافاتی و به دور از هر گونه امکانات: این وصف جامعه‌ای بود که تارا وستور در آن زندگی می‌کرد.

تارا وستور علاوه بر این پدرش دچار بیماری اختلال دو قطبی بود و نه  تنها به آموزش بلکه به درمان و بهداشت فردی هم اعتقادی نداشت. تارا وستور بعد از اتمام درسش در دانشگاه کمبریج گفت حتی در دورانی که در کنار خانواده بود مورد آزار و اذیت برادر بزرگش قرار می‌‌گرفته است و وقتی با خانواده خود مطرح می‌کرد آنها باور نمی‌کردند.

این شرایط سخت و بغرنج در عصر کنونی بوده است، نه عصر دو هزار سال پیش. 

اما تارا وستور با همه این مشکلات به معنای واقعی کلمه جنگید و در آخر توانست دکتری خود را در رشته تاریخ دریافت کند.

کتاب دختر تحصیل‌کرده نمونه‌ای از بهترین و ارزشمندترین کتاب زندگینامه زنان موفق است. دختر تحصیل‌کرده روایت سی سال زندگی تارا وستور را بازگو می‌کند که بازتاب زیادی در جهان داشته است.

کتاب دختر تحصیل‌کرده نماد زندگی یک زن قوی و قدرتمند است. بدون تکیه‌گاه و همراه. فقط با ایمان به خداوند و خودش توانست قله موفقیت را فتح کند.

لینک خرید:

 

گفتگوی جذاب بیل گیس با تارا وستور:


۷- سه روز برای دیدن؛ هلن کلر

بهترین کتاب زندگینامه زنان موفق

بانوی الهام بخش

«وقتی یکی از درهای خوشبختی بسته می ‌شود، در دیگری باز می‌ شود. اما اکثر افراد آنقدر به آن در بسته خیره می‌مانند که دری را که باز شده است را نمی ‌بینند»؛ هلن کلر.

به درستی که هلن کلر مصداق این جمله است. درهای بسته شده نداشتن بینایی و شنوایی بود که هلن به این درهای بسته خیره نماند. 

هلن کلر که همه او را به عنوان نویسنده‌ای معروف می‌شناسند. بازیگر هم بوده است و حتی موفق به دریافت جایزه اسکار هم شده است.

کتاب سه روز برای دیدن روایتی هیجان‌انگیز و خواندنی از سه روز دیدن هلن کلر است. این اثر نمونه یکی از بهترین کتاب زندگینامه زنان موفق والهام بخش است. اینکه چه کارهای در آن سه روز بینایی کرده است؟

چه چیزهای را دیده است؟ و چه چیزهای را دلش می‌خواسته ببنید ولی فرصت نشده است؟ 

راستی شما اگر سه روز فقط فرصت دیدن داشته باشید چه می‌کنید؟ چه چیزهایی را می‌بینید؟ باید بگویم فکر به این امر دلهره در دل من ایجاد می‌کند؛ در شما هم همین‌طور؟

لینک خرید:

 

فیلم معجزه گر روایت زندگی هلن کلر است که هر دو بازیگر زن نقش اول و مکمل فیلم جایزه اسکار گرفته‌اند:


۸-ماری کوری

بهترین کتاب زندگینامه زنان موفق

نابغه فیزیک و شیمی

ماری کوری که نام کاملش ماریا اسکودوسکا کوری است در ۷ نوامبر ۱۸۶۷ متولد شد. ماری کوری در زندگی ۶۷ ساله خود دستاوردهای چشمگیری را کسب کرد.

ماری کوری از برجسته‌ترین شیمیدانان و فیزیکدانان در عصر خود بود.

ماری کوری اولین زنی است که توانست جایزه نوبل را کسب کند و اولین فردی است که نوبل را در دو زمینه متفاوت علمی کسب کرد، واقعا محشر است.

کتاب ماری کوری چه کسی بود به قلم مگان استاین از زندگی عجیب و پر ماجرای ماری کوری است. این کتاب جزو بهترین کتاب زندگینامه زنان موفق شمرده می‌شود.

لینک خرید:

 

فیلم سینمایی رادیو ا۲کتیو محصول ۲۰۱۹ زندگینامه ماری کوری:



۹-منم ملاله؛ ملاله یوسف زی

کتاب زنان موفق جهان

فرشته تحصیل 

حتما می‌دانید همه ما برای ماموریتی در این جهان قدم گذاشته ایم. آری ماموریت یا همان هدف، بعضی از افراد هدف را می‌یابند بعضی نه. خوشا به حال کسانی که هدف و ماموریت خود را پیدا می‌کنند و به انجام می‌رسانند.

ماموریت ملاله یوسف زی چیزی جز هموار کردن راه تحصیل کودکان و دختران در کشورهای محروم نبود.

داستان ملاله این دختر جوان پاکستانی برنده جایزه صلح نوبل از جایی شروع شد که در راه بازگشت از مدرسه از ناحیۀ سر مورد اصابت گلوله طالبان قرار گرفت ولی ناباورانه مرگ را پس زد و طی یک ماجرا به انگلیس منتقل شد. 

ملاله دختر شجاع پاکستانی موفق است که تلاش‌ها و حمایت‌های فراوانی برای حق تحصیل کودکان و دختران محروم انجام داد. ملاله یوسف زی موفق است به دلیل تاسیس صندوق ملاله که هدف این صندوق کمک به تحصیل تمام دختران محرومی است که بتوانند بدون ترس و محرومیت مالی مسیر علم و دانش را طی کنند. البته اولویت با دختران کشورهای در حال توسعه مانند پاکستان ، هند، نیجریه، لبنان و اردن است. جالب است بدانید آنجیلا جولی ستاره هالیوود از جمله کسانی بود که مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به صندوق ملاله کمک کرد تا ادامه تحصیل برای ۴۰ دختر را فراهم کند. 

افتخارات و جوایز ملاله بسیار است از جمله

  • برنده جایزه ساخاروف ۲۰۱۳
  • برنده جایزه صلح نوبل ۲۰۱۴
  • لقب گرفتن دومین شخصیت جهان در سال ۲۰۱۲ توسط مجله تایمز 

کتاب من ملاله هستم از زندگی پر افتخار ملاله به قلم خودش و کریستینا لمب است که تمام وقایعی که برایش رخ داده است را شرح می‌دهد. و اینکه چگونه توانست به این اهداف والا دست پیدا کند.

لینک خرید:


۱۰-آخرین دختر؛ نادیا مراد

کتاب زنان موفق جهان

دختر مبارز

هوا گرم بود، خدا شاهد بود، مردی آمد من را کشت و باز دعا می‌خواند تا دوباره زنده شوم. 

داستانی از زندگینامه دختری جوان از روستای کوچک در کردستان عراق، که برنده جایزه صلح نوبل شده است. نادیا مراد به مدت سه ماه برده جنسی گروهک داعش بود و در این کتاب از خاطرات هولناک خود و سپس چگونگی فرارش از چنگال حریص و بی‌رحم داعش نوشته است.

نادیا مراد پس از تحمل این رنج عظیم که خانواده خود را هم در این جریان از دست داد موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرد که بارزترین آن دریافت جایزه صلح نوبل در سال ۲۰۱۸ بود. که علت دریافت این مدال مبارزاتش علیه خشونت جنسی و استفاده از زنان به عنوان سلاح در جنگ‌ها بود.

 ضمنا نادیا مراد در سال ۲۰۱۶ موفق به دریافت جایزه حقوق بشری ساخاروف از اتحادیه اروپا شد. علت دریافت این جایزه فعالیت او در رساندن صدای ایزدیان به گوش جهانیان بود که بسیار موفق و اثرگذار بوده است. 

آخرین دختر از هیجان‌انگیزترین کتاب زندگینامه زنان موفقی بود که تاکنون خوانده‌ام.

لینک خرید:


سخن آخر:

موفقیت امریست زیبا و زمانی زیباتر و شنیدنی‌تر است که از پس چالش‌های سخت و فروان به دست آمده باشد. زنان موفق بسیاری چه در ایران و چه در خارج از ایران زیسته‌اند و حتی هم‌اکنون هستند. اما تعداد معدودی از آنها داستان‌های جالب و شنیدنی داشته‌‌اند و باز تعداد معدودتری از آنها سرگذشت خود را به صورت کتاب درآورده‌اند.

مطمئناً موفقیت را همگی دوست داریم و به سمت موفقیت قدم هم برمی‌داریم؛ اما گاهی به خاطر مشکلات در این راه جا میزنیم و از طی کردن مسیر در می‌مانیم. ولی الهام گرفتن و انگیزه گرفتن از افراد موفق می‌تواند طی کردن این مسیر را برای ما هموارتر کند.

خواندن کتاب آن‌ هم از نوع زندگینامه همیشه جالب بوده است چون از واقعیت‌های زندگی می‌گوید و تخیلی نیست که نتوان باور کرد و با تلاش به آن دست پیدا نکرد. پس به یاد داشته باشید هر گاه ناامید از رسیدن به اهدافتان شدید زندگینامه افراد موفق و الهام‌بخش را مطالعه کنید که به شما انگیزه می‌دهد و قدم‌هایتان را برای طی نمودن مسیر استوار می‌کند.

از میان این ۱۰ کتاب برتر زندگینامه زنان موفق با سلیقه خود انتخاب کنید و ببینید افرادی هم بوده‌اند با مشکلاتی مثل شما و یا حتی بیشتر دست و پنجه نرم کردند و به آرزوهایشان رسیدند.

به امید روزی که شما هم فرد موفقی شوید و کتاب زندگینامه خود را بنویسید.


خرید کتاب با تخفیف

وضعیت فعلی باعث شده که قیمت کتاب‌ها نیز دچار افزایش شود؛ اگر می‌خواهید که کتاب‌هایتان را با تخفیف تهیه کنید، بدنیست نگاهی به لیست کتابهای تخفیف دار دیجی‌کالا نیز بیاندازید:

 

محبوب‌ترین‌ها در یک نگاه

بعضی از کتاب‌ها به راحتی در قلب آدم جا باز می‌کنند و خواندن این کتاب‌ها قطعا تجربهٔ زیبایی را برایمان رقم خواهد زد.

اگر قصد خرید کتاب‌هایی را دارید که غوغا به پا کرده‌اند، سری به لینک زیر بزنید:

محبوب‌ترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا

به دنبال کتاب جدید هستید؟ این قسمت برای شماست.

به دنبال کتاب جدید هستید؟ کاری ندارد. کافیست سری به لینک زیر بزنید تا با جدیدترین کتاب‌ها آشنا شوید.

در لینک زیر به لیست کاملی از جدیدترین کتاب‌ها دسترسی خواهید داشت. بد نیست که این کتاب‌ها را نیز امتحان کنید.

جدیدترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا



مطالب مرتبط

در مطلب دیگری نیز به معرفی بهترین کتاب‌های زندگی‌نامه پرداخته‌ایم که می‌توانید از لینک زیر این مطلب را بخوانید، همچنین در لیست زیر به معرفی دیگر زندگی‌نامه‌ها در حوزه‌های دیگر پرداخته‌ایم:

بهترین کتاب‌های زندگی‌نامه

موفقیت از زبان یک هم میهن

اینکه زندگی‌نامه‌های افراد مشهور در جهان را بخوانیم خوب است ولی خواندن زندگی‌نامه افرادی که در همین سرزمین و با همین مشکلات توانسته‌اند به موفقیت دست یابند قطعا مزه‌ٔ دیگری دارد، در این قسمت مطالبی را می‌بینید که در آن به معرفی بهترین کتاب‌های زندگی‌نامه افراد موفق ایرانی پرداخته‌ایم:

خانم‌ها، استعداد‌های بالقوهٔ جامعه

قطعا نقش زنان در جامعه انکار نشدنی است و این را هم باید در نظر گرفت که اگر خانم‌ها خودشان را بیشتر باور داشته باشند، چه خواهد شد!

در این مطلب به معرفی کتاب‌هایی که به افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کنند پرداخته‌ام:

کتاب‌هایی که منجر به افزایش اعتماد به نفس در زنان می‌شود


مجدداً لازم است تاکید کنم این‌ها کتاب‌های پیشنهادی من بود و شاید از نظر شما بهترین کتابهای زندگینامه زنان موفق موارد دیگری باشند.
در قسمت نظرات لطفا بگویید که بهترین کتاب زندگینامه زنان موفقی که تاکنون خوانده‌اید چه بوده است؟
کتاب‌هایی که اینجا معرفی شد را خوانده‌اید؟ نظرتان در مورد آن‌ها چیست؟ چه تأثیراتی خواندن این کتاب‌ها در زندگی شما گذاشته است؟

نگارنده: زهرا عمادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *