دانلود بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی

دانلود بهترین کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی

در این مطلب از سایت امین آرامش قصد داریم تا به معرفی بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی بپردازیم.

یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی یکی از ضروریات قرن ۲۱ می‌باشد و بنابراین یافتن بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مکالمه مهم است.

روش یادگیری مکالمه به زبان انگلیسی از شخصی به شخص دیگری متفاوت است و در این میان بعضی‌ها در آموزشگاه‌ها به یادگیری مکالمه انگلیسی مشغول هستند در حالی که خیلی ها هم به روش خودخوان مکالمه به زبان انگلیسی را یاد می‌گیرند.

نکته مهمی که در یادگیری انگلیسی وجود دارد این است که همیشه سعی کنید تا از جدیدترین کتاب‌ها استفاده کنید و این موضوع به یادگیری بهتر و موثرتر مکالمه کمک می‌کند.

در زیر به بعضی از بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی اشاره شده است و می توانید خیلی از بهترین کتاب های آموزش مکالمه به زبان انگلیسی که به زبان اصلی نوشته شده اند را به رایگان از اینترنت دانلود کنید.

این کتاب‌ها از بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی می‌باشد و از خیلی از سایت ها می توان به دانلود رایگان بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی دسترسی داشت.

 

۱- کتاب های مجموعه top notch

کتاب های مجموعه top notch

یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای مکالمه، کتاب‌های مجموعه top notch می‌باشد که یکی از بهترین کتاب های آموزش مکالمه انگلیسی برای افراد مبتدی و افراد دیگر می باشد.

 کتاب های مجموعه top notch هم برای یادگیری مکالمه و هم برای تقویت مهارت های مربوط به رایتینگ و همچنین یادگیری گرامر گزینه مناسبی می‌باشند.

کتاب های مجموعه top notch توسط انتشارات لانگمن طراحی شده‌است و موضوعات این کتاب ها بر اساس موضوعات بروز و کاربردی طراحی شده‌اند و ضمن تاکید بر مکالمه، تمامی مهارت های زبان انگلیسی مانند لغات، گرامر و … را شامل می‌شود.

کسانی که به دنبال دانلود رایگان بهترین کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی هستند، می توانند پی دی اف های این مجموعه که به زبان اصلی نوشته شده اند را با یک جستجوی ساده از اینترنت دریافت کنند.

کتاب های مجموعه top notch یکی از بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی می‌باشد و می توانید آن را از دیجی کالا تهیه کنید.

 

۲- کتاب های American English file

کتاب های American English file

اگر می خواهید به گرامر مسلط شوید و به آمریکا مهاجرت کنید، کتاب‌های American English file را پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب‌های این مجموعه مکالمه و تلفظ صحیح به زبان انگلیسی آمریکایی را آموزش می دهند و در کنار این موارد بقیه آموزش های لازم را نیز شامل می‌شوند.

کسانی که دنبال دانلود رایگان بهترین کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی هستند، می توانند کتاب‌ های الکترونیک این مجموعه که به زبان اصلی نوشته شده اند را با یک جستجوی ساده از اینترنت دریافت کنند.

کتاب های American English file یکی دیگر از بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی می باشد و می‌توانید آن را از دیجی کالا تهیه کنید.

 

۳- کتاب های English collocation in use(Cambridge)

کتاب های English collocation in use

سری کتاب های English collocation in use به برسی کلمات و اصطلاحاتی می‌پردازند که در جملات مختلف با هم می‌آیند.

این کتاب‌ها زیر محموعه vocabulary in use هستند و از پرطرفدارترین کتاب های آموزش لغت می‌باشند.

کسانی که عبارت «دانلود رایگان بهترین کتاب آموزش مکالمه زبان» را در اینترنت جستجو می‌کنند، می توانند نسخه الکترونیکی این مجموعه را از سایت های مختلفی دانلود کنند.

این مجموعه کتاب علاوه بر کسانی که به دنبال بهترین کتاب های آموزش مکالمه به زبان انگلیسی هستند، برای داوطلبان آزمون آیلتس و آزمون های زبان کمبریج مناسب می‌باشد. می توانید این مجموعه را از سایت دیجی کالا تهیه کنید.

 

۴- کتاب های یادگیری مکالمه speak out

مجموعه کتاب های  speak out

اگر می‌خواهید مهارت های مکالمه خود را با استفاده از مطالب واقعی تقویت کنید، مجموعه کتاب های  speak out یک ابزار عالی برای این منظور می‌باشد.

این کتاب ها روی لهجه بریتانیایی کار می کنند و از فیلم های آموزشی و خبری برای آموزش بهتر زبان انگلیسی استفاده می کند.

این مجموعه تمرکز اصلیش روی مکالمه می‌باشد و با این حال دیگر جنبه های زبان انگلیسی را هم شامل می‌شود و به همین دلیل ما آن را به فهرست بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مکالمه اضافه کرده‌ایم.

مانند کتاب های قبلی می توانید نسخه الکترونیکی این مجموعه را هم از اینترنت به صورت رایگان دریافت کنید.

این کتاب ها را می توانید از لینک زیر از سایت دیجی کالا تهیه کنید.

 

۵- کتاب English grammar in use(Cambridge)

کتاب English grammar in use

یکی از موارد مهم در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، بحث گرامر می‌باشد. این کتاب که در سه جلد و توسط انتشارات کمبریج نوشته شده است، معروف ترین و پرفروش ترین کتاب درباره آموزش گرامر زبان انگلیسی می‌باشد.

این کتاب منبع کامل و کاربردی برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی می‌باشد و در خیلی از آموزشگاه های مختلف منبع اصلی برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی است.

کسانی که به دنبال بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مکالمه می‌باشند، حتما باید این کتاب را بخرند و مطالب آن را یاد بگیرند.

نسخه اصلی کتاب English grammar in use را می توانید به صورت رایگان از اینترنت دنلود کنید.

برای خرید کتاب English grammar in use می توانید از لینک زیر آن را از سایت دیجی کالا تهیه کنید.

 

۶- کتاب های English vocabulary in use

کتاب های English vocabulary in use

این کتاب ها هم از انتشارات معروف کمبریج می‌باشد که مجموعه ای کامل برای آموزش لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی می‌باشد.

این کتاب ها که در چند سطح طبقه بندی شده است لغات زبان انگلیسی را از سطح پایه تا پیشرفته آموزش می‌دهد.

 درس های کتاب به شکل درس/تمرین ارائه شده اند و در پایان کتاب هم جواب تمرینات آورده شده است.

نسخه اصلی این مجموعه را می توانید به صورت رایگان از اینترنت دانلود کنید و کسانی که به زبان انگلیسی مسلط نیستند، می تونند آن را از دیجی کالا خریداری کنند.

 

۷- کتاب essential words in English conversation

کتاب 101 Essential Words in English Conversations

برای کسی که به دنبال بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مکالمه است، باید به لغات تسلط داشته باشد و یکی از بهترین کتاب ها برای این منظور، کتاب ۱۰۱ Essential Words in English Conversations می باشد که به دست استاد عبدالله قنبری استاد توانای دانشگاه تهران نوشته شده است.

این کتاب شامل ۱۰۱ واژه ضروری زبان انگلیسی می‌باشد و در ۱۰۱ درس این موارد آموزش داده شده است و در هر درس برای اینکه خواننده بهتر کلمات را یاد بگیرد، در مثال‌ها هم معنای کلمات آورده شده است و هم کلمات مترادف هر واژه نیز ذکر شده است.

این کتاب را می توانید از سایت دیجی کالا تهیه کنید


مطالب مرتبط

برای یادگیری زبان انگلیسی بد نیست که نگاهی به مطلب زیر نیز  بیندازید:

کتاب زبان برای مبتدی ها

اگر به دنبال پیدا کردن کتابی مناسب برای ردهٔ سنی خاصی هستید لیست مطالب زیر برای شما بسیار مناسب خواهد بود:

هدف را انتخاب کن و حرکت کن – چه چیزی را می‌خواهی تقویت کنی؟

شاید مهم‌ترین سوال این باشد که برای چه می‌خواهیم زبان خود را تقویت کنیم؟ 

  • آیا قصد ادامه تحصیل داریم؟
  • آیا می‌خواهیم در آزمون خاصی شرکت کنیم؟
  • آیا در یک مهارت خاص ضعیف هستیم و به دنبال راهی برای تقویت آن می‌گردیم؟

مطالب زیر را به گونه‌ای برای شما دسته‌بندی کرده‌ایم که به راحتی جواب سوالات خود را از کتاب‌ها در بیاورید و مستقیم و بدون از دست رفتن زمان شروع کنید به تقویت زبان خود پس این شما و این هم لیست مطالب:


در این پست به دانلود بهترین کتاب های آموزش مکالمه زبان انگلیسی پرداختیم. امیدوارم این کتاب‌ها برای کسانی که می‌خواهند مکالمه به زبان انگلیسی را یاد بگیرند مفید بوده باشد.

در قسمت نظرات بگویید که کدام یک از این کتاب ها را خوانده اید؟ و محتوای آن‌ها از لحاظ کیفیت چگونه است؟


نوشته شده توسط شورش قادری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *