کتاب صد سال تنهایی – معرفی و دانلود کتاب

کتاب صد سال تنهایی

کتاب صد سال تنهایی رمانی در سبک رئالیسم جادویی است. هنگام خواندن رمان صد سال تنهایی با صد سال زندگی نسل به نسل شخصیت رمان همراه میشوید و از این همراهی لذت خواهید برد. خواندن این کتاب معتبر که برنده جایزه نوبل ادبیات هم شده است را به هیچ وجه از دست ندهید.

در ادامه علاوه بر معرفی بیشتر کتاب و نویسنده آن، ویدئوی خلاصه کتاب صد سال تنهایی را هم مشاهده خواهید کرد. تا انتها با این متن همراه باشید.

نویسنده کتاب صد سال تنهایی

نویسنده این کتاب گابریل گارسیا مارکز یک روزنامه‌نگار کلمبیایی است. گابریل گارسیا مارکز در سال ۱۹۸۲ برنده جایزه نوبل شده و علاوه بر فعالیت در حوزه نویسندگی و نشر، فعالیت سیاسی زیادی هم داشته است.

ویدئوی خلاصه رمان صد سال تنهایی

آشنایی با کتاب صد سال تنهایی

«سالها سال بعد، هنگامی که سرهنگ آئورلیانو بوئندیا در مقابل جوخۀ آتش قرار گرفت، آن بعد از ظهر دوردستی را به یاد آورد که پدرش او را برای یافتن یخ برده بود. در آن زمان ماکوندو … »

این جملات، جملات آغازین کتاب صد سال تنهایی، کتاب است. این کتاب توسط اسماعیل قهرمانی پور به خوبی ترجمه شده است.

شروع زیبای معماگونۀ کتاب صد سال تنهایی از همان لحظات آغازین روایت کتاب، خواننده را به وجد می آورد تا به همراه مرور خاطرات شخصیت اصلی کتاب، مو به مو با کاوش در صد سال تنهایی نسل به نسل شخصیت های مختلف رمان پیش بروید.

و با کند و کاو در لا به لای زندگی آنها لحظاتی شیرین را بین سطر به سطر کتاب برای خود فراهم نموده، رمز این صد سال تنهایی را کشف نمایید.

توصیفات زیبای حال و هوا و محیط کتاب صد سال تنهایی به گونه ای است که منظرۀ فضای هر اتفاق رمان را در پیش روی شما مجسم می‌نماید و انگار با تمامی شخصیت‌های خلق شدۀ نویسنده کتاب صد سال تنهایی در هر برگ از کتاب در یک همراهی خودخواسته تا انتهای آن همراهی‌شان می کنید.

با سبک رئالیسم جادویی نویسنده کتاب صد سال تنهایی، در فضایی واقعی اتفاقات و عناصر جادویی را مشاهده خواهید کرد و درحقیقت واقعیت و جادویی در هم آمیخته را تجربه می کنید.

رمان صد سال تنهایی

اگر مشتاق دانستن رمز و رازهای لا به لای کلمات کتاب صد سال تنهایی هستید می توانید به راحتی با مراجعه به سایت کتابچین آن را دانلود کنید.

و یا از این هم بهتر، با دانلود و نصب اپلیکیشن رایگان کتابچین، هم صد سال تنهایی و هم صدها کتاب دیگری را که دوست دارید دانلود کرده، مطالعه نمایید.

شاید دانلود کتاب صد سال تنهایی فقط بهانه ای شود برای آشنایی‌تان با کتابچین و درنهایت داشتن گنجینه‌ای از کتاب های خواندنی؛ فرصتی که فضای اینترنت و همت کتابچین برای شما علاقه مندان به مطالعۀ کتاب و گشت و گذار در برگ برگ خواندنی کتاب های گوناگون فراهم کرده است.

جملات زیبای کتاب صد سال تنهایی

یکی دیگر از ویژگی های جالب کتاب صد سال تنهایی و درواقع هنر نویسنده کتاب صد سال تنهایی جملات جالب و زیبایی است که برای هر دوره و هر لحظه ای قابل استفاده بوده، حتی خارج از فضای کتاب هم جذابیت خاص خودش را دارد. جملاتی مثل نمونه های زیر:

«در این جا بوی ابلیس به مشام می رسد»، شاید خالی از لطف نباشد اگر در جمع دوستان کسی غیبت دوستی را کرد، برای عوض شدن حال و هوای جمع از این جمله استفاده کنیم!

دانلود کتاب صد سال تنهایی با فرمت apk

«عیبی ندارد، مهم این است که مسیر حرکت مان را گم نکنیم.»، این جمله نیز جمله ی جالبی برای انگیزه دادن به دیگران برای رسیدن به موفقیت می باشد. «دانش موجب شده تا فاصله، از میان برداشته شود، طولی نمی کشد که انسان قادر خواهد بود هر اتفاقی را که در هر نقطه از زمین رخ می دهد، در فاصله زمانی کوتاهی مشاهده نماید، بدون این که حتی از منزل خود خارج شود.»

و بسیاری از جملات خاص و پر معنای دیگر که از هر کدام می توان در فرصت های گوناگون و حتی در لا به لای دست‌نوشته های خودمان به عنوان یک چاشنی دوست داشتنی استفاده نماییم. واقعیت این است که رمانی که سال ها نوشتن آن طول کشیده است و جملاتش با فکر نگاشته شده است و جایزه ی ادبی نوبل را هم دریافته کرده، باید هم از دلش زیبایی های متفاوتی را استخراج نمود.

دانلود رمان صد سال تنهایی با فرمت apk

میتوانید از هر جای ایران و جهان که هستید، کتاب ارزشمند صد سال تنهایی را دانلود کنید و بر روی موبایل‌تان آن را بخوانید.

برای دانلود رمان صد سال تنهایی به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید نسخه فیزیکی کتاب صد سال تنهایی

همچنین برای خرید نسخه فیزیکی این کتاب از سایت دیجیکالا و تحویل آن در هر نقطه ایران از لینک زیر استفاده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *