معرفی بهترین کتاب ها برای شناخت زنان

من به عنوان یک زن این باور را قبول دارم که زنان و دنیای آن‌ها ویژگی‌های خودش را دارد. مطمئن هستم که شما راه‌های زیادی را برای شناخت زنان امتحان کرده اید. اما شاید بهترین و دقیق‌ترین راه ممکن را فراموش کرده باشید. هیچ‌ راهی بهتر از انتخاب کتاب‌های مناسب برای شناخت زنان برای شما وجود ندارد.

انتخاب بهترین کتاب‌ها در مورد شناخت زنان در بازار گستردهٔ کتاب بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده است. سوالی که معمولا به ذهن شما می رسد این است که لازم است چه کتاب‌هایی در حوزهٔ شخصیت شناسی زنان، شناخت زنان و رفتار با زنان مطالعه کنم؟

اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید. در این مقاله به معرفی بهترین و مفید ترین کتاب‌ها برای شناخت زنان پرداخته‌ام. در اینجا یک لیست جامع برای شما آماده کرده ام تا هر آنچه نیاز دارد در مورد شناخت زنان، رازهای زنان و دنیای آنها بیاموزید. فراموش نکنید که بعد از خواندن این کتاب ها تمامی نکات گفته شده در مورد شناخت زنان را در زندگی خود به کار ببندید.

لیست بهترین کتاب ها برای شناخت زنان

۱- کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان اثر جان گاتمن، جولی شوارتزگاتمن، داگلاس آبرامز

۲-  مغز زنانه اثر لوان بریزندین

۳-  مردان مریخی، زنان ونوسی اثر جان گری

۴- رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند اثر باربارا دی آنجلیس

۵- روانشناسی زنان اثر کارن هورنای

۶- کاش شوهرم می‌دانست اثر گری اسمالی

۷- آنچه زنان می خواهند مردان بدانند اثر باربارا دی آنجلس

۸- زن‌ ب‍ودن‌ ب‍ه‌ زن‍ان‍گ‍ی‌ خ‍ود ت‍ح‍ق‍ق‌ ب‍خ‍ش‍ی‍د و ع‍ش‍ق‌ را بیابید اثر ت‍ون‍ی‌ گ‍رن‍ت‌

۹-  چگونه زن زندگی ام را درک کنم؟ اثر جان گری

۱- راهنمای مردان برای شناخت زنان اثر جان گاتمن، جولی شوارتزگاتمن، داگلاس آبرامز

کتاب هایی برای شناخت زنان

اگرچه همواره زن و مرد به عنوان جنس مکمل معرفی شده‌اند اما در ازدواج این موضوع کمی دشوار و پیچیده به نظر می‌رسد. کمتر مردی در زندگی خود می‌تواند ادعا کند که رازهای جذب یک زن و جلب رضایت او را می‌داند. به همین دلیل تعداد طلاق و خیانت در جوامع مختلف روز به روز در حال افزایش است.

اگر شما هم جزو مردانی هستید که می‌خواهید یاد بگیرید بهترین شریک زندگی باشید و با خلق رابطه‌ای بلندمدت و ماندگار تبدیل به پدری فوق‌العاده شوید، کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان به شکل علمی و کاربردی تمام سوال‌های شما را پاسخ می‌دهد و رازهای داشتن یک رابطه‌ی سالم و عاشقانه را به شما می‌آموزد.

برای تهیه کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان از دیجیکالا برید به لینک زیر:

۲- مغز زنانه اثر لوان بریزندین

کتاب هایی در مورد شناخت زنان

این کتاب یک بروشور برای شناخت علمی زنهاست. نویسندهٔ این کتاب زندگی یک خانم را از لحظه انعقاد نطفه تا پایان عمر در مراحل مجزا از منظر هورمونی مورد بررسی علمی قرار داده است. کتاب هر چند علمی است ولی به زبان بسیار ساده‌ای نوشته شده و همه افراد می‌توانند از آن بهره ببرند.

برای همه ی زنان و مردان،‌ به خصوص در زندگی زناشویی، شاید همیشه این سوال مطرح بوده است که آیا زن و مرد نگرش یکسانی به موضوعات واحد دارند؟ تجارب بالینی و تحقیقات وسیع،‌ نشان می‌دهند که ادراک متفاوت زنان و مردان از مسائل،‌ نحوه‌ نگرش آن‌ها،‌ و از همه مهم‌تر بی‌خبری هر دو جنس از دنیای خاص یکدیگر، مبنای بسیاری از سوءتفاهم‌ها،‌ مشکلات،‌ و اختلافات زناشویی است. در این کتاب تلاش بر این بوده که به مدد یافته‌های عصب شناختی، زیست شناختی، ژنتیک، و روانشناختی به خواننده کمک شود تا باورهای خویش را درباره دنیای زیست-روانشناختی زنان دوباره محک بزند.

برای تهیه کتاب مغز زنانه از دیجیکالا برید به لینک زیر:

۳- مردان مریخی، زنان ونوسی اثر جان گری

بهترین کتاب شناخت زنان

من با خواندن این جملات منتخب از کتاب متوجه شدم که این کتاب ارزش مطالعه و وقت گذاشتن را برای من و شما دارد:

مردها به اشتباه انتظار دارند زن‌ها مثل آن‌ها رفتار کنند، مثل آن‌ها احساس کنند، مثل آن‌ها بیاندیشند و مثل آن‌ها ارتباط برقرار کنند. به همین ترتیب، زن‌ها به اشتباه انتظار دارند مردها مثل آن‌ها احساس کنند، رفتار کنند، و بیندیشند.

ما همگی از یاد برده‌ایم که مردها و زن‌ها از اساس با یکدیگر فرق دارند و به همین خاطر همواره با یکدیگر به تضاد می‌رسیم.  جان گری نویسنده این جملات و  نویسنده‌ی کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی معقتد است تفاوت‌های مردان و زنان آن‌قدر زیاد است که گویی هر یک از سیاره‌ای متفاوت آمده‌اند. برای شناخت دنیای زنان و تفاوت های آنها در مقایسه با مردان مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

برای تهیه کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی از دیجیکالا برید به لینک زیر:

۴- رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند اثر باربارا دی آنجلیس

دانلود کتاب رفتار با زنان

در مقدمه کتاب رازهایی درباره زنان آورده شده است که این کتاب را برای شما و مرد زندگی تان نوشتم. چنین باور دارم که این کتاب، همانی است که زن ها همواره انتظار انتشار آن را می کشیدند. کتابی که می توانند به مرد زندگی شان هدیه دهند تا آن ها همه چیز را درباره زن ها بیاموزند. آه که چقدر خودم نیز آرزوی چنین کتابی را داشتم که ای کاش راهی وجود داشت تا می توانستم به درون او نفوذ کنم بلکه او مرا درک کند.

اگر شما یک مرد هستید: این کتاب را بخوانید تا رؤیاهای همسرتان را تحقق بخشید.

اگر یک زن هستید: این کتاب را بخوانید تا خود را بهتر درک کنید. سپس آن را به مرد زندگی‌تان بدهید تا رابطه‌ای را که همواره رویایش را در سر می‌پروراندید، از آن خود سازید.

پیشنهاد من به شما این است که مطالعه این کتاب را نه تنها خودتان مطالعه کنید بلکه حتما” به دوستان و عزیزان خود مطالعه ان را توصیه کنید.

برای تهیه کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند از دیجیکالا برید به لینک زیر:

۵- روانشناسی زنان اثر کارن هورنای

کتاب شناخت زنان pdf

نویسنده در این کتاب مسئله‌ زنانگی‌ با تکیه‌ بر مشاهدات‌ بالینی‌، فرضیه‌های‌ خود و تعاریف‌ فروید را به‌ دقت‌ محک‌ می‌زند و به‌ سردمزاجی‌، آرمان‌ تک‌همسری‌، تضادهای‌ مادری‌، بی‌اعتمادی‌ میان‌ دو جنس‌، آزارخواهی‌ زنان‌ و نیاز رنجورانه‌ به‌ عشق‌ می‌پردازد. برای رسیدن به درک درستی از روانشناسی زنان و مسائل مربوط به آن برسید مطالعه این کتاب را ازدست ندهید.

برای تهیه کتاب روانشناسی زنان از دیجیکالا برید به لینک زیر:

۶- کاش شوهرم می‌دانست اثر گری اسمالی

دانلود کتاب شخصیت شناسی زنان

پیش فرض این کتاب این است که ویژگی های احساسی مردان به نوعی غیر طبیعی است. پس زن ها می توانند با مردها وارد تعامل بشوند و به تنها طی دو ماه عادات آن ها را عوض کنند. پس می شود دست از بهانه جویی و توجیه برداشت و خیلی از پیش فرض ها را در ذهن و عمل مردان عوض کرد. اگرچه روی سخن این کتاب با مردان است تا بهتر به شناخت و درک بهتری از نیازهای عاطفی و ارتباطی زنان دست پیدا کنند اما زن ها نیز با خواندن این کتاب علاوه بر این که بهتر می توانند احساسات و نیازهای خود را بشناسند می توانند به مردان نیز بهتر در مورد نیازها و خواسته هایشان توضیح دهند.

کتاب در یازده فصل تدوین شده است و فهرست تفصیلی کتاب راهنمای بسیار خوبی برای شناخت بسیاری از مشکلات و راه حل درمان آن ها هست.

برای تهیه کتاب کاش شوهرم می‌دانست از دیجیکالا برید به لینک زیر:

۷- آنچه زنان می خواهند مردان بدانند اثر باربارا دی آنجلس

کتاب رازهایی درباره زنان

در این کتاب، خواسته‌های زنان از عشق، صمیمیت، ارتباط و روابط جنسی را ذکر کرده و دلایل و اهمیت این خواسته‌ها را بیان کرده‌ام. همچنین توضیح داده‌ام که چرا زنان برای برآوردن نیازهای عمیق وجودی خود به توجه و رفتار خاص مردان نیازمندند. دانستن این حقایق هم برای شما و هم برای شریک زندگی‌تان حائز اهمیت است. با شناخت عمیق نیازهای خود، می‌توانید واکنش‌های طرف مقابل را کنترل کنید. بنابراین قبل از اینکه این کتاب را به شوهر یا مرد زندگی‌تان هدیه دهید آن را به خاطر خودتان بخوانید.

برای تهیه کتاب آنچه زنان می خواهند مردان بدانند از دیجیکالا برید به لینک زیر:

۸- زن‌ ب‍ودن‌ ب‍ه‌ زن‍ان‍گ‍ی‌ خ‍ود ت‍ح‍ق‍ق‌ ب‍خ‍ش‍ی‍د و ع‍ش‍ق‌ را بیابید اثر ت‍ون‍ی‌ گ‍رن‍ت‌

کتاب هایی برای شناخت زنان

کتاب زن بودن بیان چگونگی دور شدن زنان جوامع صنعتی و مدرن معاصر از سرشت و فطرت طبیعی خود است. تونی گرنت نویسنده کتاب با تأکید بر نقش ابزاری “زن” در جوامع سرمایه‌داری کلان، ضمن انتقاد از شعارهای جنبش فمنیستی و انقلاب جنسی پیامد و تأثیر آن را بر روح و روان زن و انحطاط خانواده نشان می‌دهد. نویسنده چهارگونه شخصیت در جهان معاصر را برای زن تصویر می‌کند؛ زن مادونا، آمازون، مادر و معشوقه و سپس به بررسی دقیق هریک از این ابعاد می‌پردازد او معتقد است زن امروزی به صورت یک زن آمازون درآمده که از طبیعت ملایم و لطیف خود دور افتاده است و اکنون نیازمند است تا زنانگی گم شده‌اش به ویژه جنبه‌های مادر، مادونا و معشوقه شخصیتش را باز یابد وی در نهایت زنی را کامل می‌داند که در طول دوره حیاتش همه جنبه‌های روانی خود را تجربه کند و در هم بیامیزد.

برای تهیه کتاب زن‌ ب‍ودن‌ ب‍ه‌ زن‍ان‍گ‍ی‌ خ‍ود ت‍ح‍ق‍ق‌ ب‍خ‍ش‍ی‍د و ع‍ش‍ق‌ را بیابید از دیجیکالا برید به لینک زیر:

۹-  چگونه زن زندگی ام را درک کنم؟ اثر جان گری

کتاب هایی برای شناخت زنان

امروزه زنان ومردان به علت عدم آشنایی روحیات و نداشتن شناخت کامل از یکدیگردر زندگی مشترک، اغلب دچار سوء‌تفاهم شده و کانون گرم خانواده تبدیل به صحنه جنگ و نزاع می‌شود. داشتن رابطه سالم و بدون تنش بدون آگاهی، مطالعه، حرف زدن، شنیدن و شناخت روحیه طرف مقابل امکان پذیر نمی‌باشد. این کتاب منبع بسیار خوبی برای ارتباط بین زن و مرد و شناخت زن است، مسایلی که به ظاهر کوچک و پیش پا افتاده به نظر می‌آیند، ولی می‌توانند عاملی برای بروز مشکلات بزرگ در زندگی مشترک شوند. با شنیدن این کتاب و جملات کلیدی آن، زنان با شخصیت خود بهتر آشنا می‌شوند و مردان می‌توانند با توجه کردن به این موارد ارتباط عاشقانه خود را عمیق‌تر کرده و همسر خود را بهتر درک کنند.

برای تهیه کتاب چگونه زن زندگی ام را درک کنم؟ از دیجیکالا برید به لینک زیر:

بهترین کتاب های جهان برای شناخت زنان

در این مطلب به معرفی کتابهای مناسب و مفید برای شناخت زنان پرداختم. اگر این کتابها را برای شروع انتخاب کردید و علاقه مند هستید هر چه بیشتر و عمیق تر وارد دنیای زنان شوید پیشنهاد میکنم در گامهای بعدی این کتابها را هم مطالعه کنید.

کتاب هایی برای شناخت زنان

کتاب هایی در مورد شناخت زنان

بهترین کتاب شناخت زنان

دانلود کتاب رفتار با زنان

کتاب شناخت زنان pdf

دانلود کتاب شخصیت شناسی زنان

کتاب رازهایی درباره زنان

اینها کتابهای پیشنهادی من بود و شاید از نظر شما بهترین کتابها برای شناخت زنان کتابهای دیگری باشد.

لیست  برترین کتابهای شما برای شناخت زنان، شامل کدام کتابهاست؟

بهترین کتابها برای شناخت زنان که اینجا معرفی شد را خوانده‌اید؟ نظرتان در مورد آنها چیست؟

حرف آخر

میدونم این روزها کتابهای حوزه شناخت زنان و روابط زناشویی بازار خیلی خیلی داغی دارند. جستجوی کتاب مناسب توی این بازار کار خیلی سختیه. این تجربه ایه که خودم با تمام وجود درکش کردم. پرفروش ترین کتاب های شناخت زنان برای من و شما شاید بهترین نباشند. ولی میتونم بگم که با تجربه خودم سعی کردم کتاب های برتر شناخت زنان را برای شما عزیزان گردآوری و معرفی کنم.

تو دوست عزیزم میتونی متناسب با اینکه الان دنبال چی هستی بهترین کتابهای شناخت زنان رو از لیستی که معرفی کردم انتخاب کنی. مهم نیست که چند تا از این کتابا رو بخونی مهم فقط اینه که حتی اگه یه دونه از این کتابها رو میخونی حتما به راه کارهاش عمل کنی و حتما نتیجه این تغییرات رو در زندگیت و روابطت ببینی.

من میخوام توام مثل من فقط شروع کنی و بخونی و عمل کنی. یه لحظه صبر کن. لطفاً دیگه فکر نکن فقط بهترین کتاب های شناخت زنان رو که برات انتخاب کردم بخون و عمل کن. کسی چه میدونه هزاران نفر مثل من و تو بودند که از همینجا اولین گام رو برای یک موفقیت بزرگ در روابطشون برداشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *