رادیو کارنکن، ۴۴ – گفتگو با علی سریزدی (۱): بنیان‌گذار دکتردکتر

علی سریزدی

مهمان این قسمت علی سریزدیه، آدمی که حالا میشه در موردش عنوان کارآفرین سریالی رو بکار برد.
علی بنیان گذار دکتردکتره. مجموعه ای که از صفر به همراه تیمش اون رو ساختن و به جایی رسوندنش که بیش از ۳ میلیون کاربر داشته باشه و اونقدری ارزشمند شده که یک شرکت سرمایه گذاری برای خرید کلیه سهام علی تمایل نشون داده و اصطلاحا علی از اونجا اگزیت کرده و با جیب پرپول و کلی تجربه رفته برای ساخت کسب و کار بعدیش.
جالبه بدونید که تیم اصلی دکتردکتر از یزد کارش رو شروع کرده و تا مدتها هم همونجا بودن و بعدا از جذب سرمایه تازه به تهران مهاجرت کردن، و کسب و کار بعدی خودش رو هم علی توی یزد داره راه میندازه.
علی تجربیات ارزشمندی در مورد مدیریت تیم و جذب سرمایه گذار داره که پیشنهاد میکنم از دستش ندید. علاوه بر اینها علی داستانگوی بسیارخوبی هم هست و مطمئنم از شنیدن داستان مسیر شغلیش لذت میبرید.
این گفتگو در دوبخش منتشر میشه، این قسمت، یعنی قسمت ۴۴ و بخش دوم گفتگو در قالب قسمت ۴۵ منتشر میشه.

 

حامیان این قسمت:

 
 
 

دیدن ویدئو از لینک زیر در یوتیوب (قندشکن روشن باشه):

 

دانلود صوت این گفتگو از لینک زیر:

 

شنیدن پادکست در اپلیکیشن‌‎ها و دنبال کردن کارنکن در شبکه‌های اجتماعی:

 


مطالب و لینکهای مرتبط 

دیدگاه ها

  1. سینا

    امین جان،
    خدا قوت بهت میگم بابت اینکه میبینم یه مدته خیلی قوی تر داری ادامه میدی قسمت های پادکست کار نکن رو و البته از سمت شنونده ها که خودم باشم هم خیلی خوشحالم 🙂
    به نظرم این قسمت یکی از بهترین قسمت هایی بود که شنیدم یا بهتره بگم من خیلی لذت بردم. خیلی چیزی یاد گرفتم. خیلی نوت برداشتم. چون موقع پیاده روی گوش میدادم، اینقدر محو صحبت میشدم و وقتی میومدم نوت بردارم، اطرافم رو نگاه می کردم که کسی نباشه که بخوام نگران دزدیده شدن موبایلم باشم و با خیال راحت نوت بر می داشتم!

    راستی میخواستم پیشنهاد بدم که توی قسمت های بعدی با حمید طهماسبی هم یه صحبتی بکنی. به نظرم مسیر خیلی جذابی رو طی کرده و شنیدن ازش میتونه برای من و خیلی های دیگه آموزنده باشه.
    دمت گرم. امیدوارم که همینطور پر قدرت ادامه بدی. اگه دیدم این قسمت با حمید همونجور که انتظار داشتم خوب پیش رفت، بقیه پیشنهاداتم رو هم توی صندوق پیشنهادات سایتت (که میشه همین کامنت ها) میذارم.

    1. نویسنده
      پست
      امین آرامش

      سلام سیناجان
      ممنونم از لطفت و چقدر خوشحالم که برات مفید بوده و البته که خیلی مواظب موبایل باش، بعدا فحشش رو به من ندی 😉
      بابت پیشنهادت هم ممنونم 🙂
      مخلصم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *