یک چیز خوب، قسمت هشتم: تسکولو و ما ادراک “تسکولو”؟

تسکولو

تسکولو یک استارت آپ ایرانی است که در بازار جهانی هم مشتری دارد. این جمله برای من بسیار خوشحال کننده است.

اما چه شده که تسکولو اینقدر موفق شده و اساسا تسکولو چه کاری انجام میدهد؟

تسکولو یک راه حل نرم‌افزاری برای مدیریت پروژه است. شما پروژه‌هایتان را در آن تعریف میکنید و روند انجام آن توسط تیم درگیر در آن پروژه را پیگیری و رصد میکنید.

البته میتوانید از تسکولو برای انجام پروژه‌ها و کارهای شخصی خودتان هم استفاده کنید. استفاده از تسکولو باعث میشود نظم خوبی به زندگی شما داده شود. خودِ من هم پروژه‌های شخصی و تیمی‌ام را با تسکولو مدیریت میکنم.

فکر میکنم توضیحات بیشتر من کمک زیادی به شما نکند و پیشنهاد میکنم همین الان بروید و در سایت تسکولو اکانتی باز کنید (با اکانت گوگل‌تان هم میتوانید وارد شوید) و شروع به کار با آن کنید.

منو و فضای کاربری تسکولو بسیار ساده است و در زمانی بسیار کوتاه با آن آشنا خواهید شد.

تیمِ قویِ تسکولو یک راهنمای بسیار خوب هم برای آن تهیه کرده‌اند که میتوانید جواب خیلی از سوالاتتان را در آنجا پیدا کنید. اگر باز هم سوالی بی‌پاسخ باقی ماند، حتما از تیم پشتیبانی قوی آن بپرسید، پاسخگوی شما خواهند بود.

اگر دغدغۀ مدیریت کارهای شخصی یا تیمی خود را دارید، بنظرم ارزشش را دارد که نیم ساعت تا یک ساعت وقت بگذارید و با این نرم افزار و منوهای مختلف آن آشنا شوید.

بد نیست بدانید که مجموعه‌های دیجی‌کالا، آسیاتک، سرآوا و تعداد زیادی شرکت معتبر ایرانی هم از تسکولو برای مدیریت کارهایشان استفاده میکنند.

صفحه اصلی سایت تسکولو

(تسکولو به سه زبان فارسی، انگلیسی و اسپانیایی سرویس میدهد، اگر با IP ایران وارد سایت تسکولو نشوید، زبان سایت برایتان انگلیسی خواهد بود. اگر چنین شد، حتما قندشکن‌تان را خاموش کنید و مجددا وارد سایت شوید تا با منوی فارسی آن روبرو شوید. 😉 )

صفحه راهنمای تسکولو

قسمت‌های مختلف سری “یک چیز خوب”

دیدگاه ها

  1. بالونت

    سلام جناب آقای آرامش
    نرم افزار (اپلیکیشن) بالونت هم به جمع نرم‌افزارهای مدیریت پروژه ایرانی اضافه شده است. بالونت یک شبکه اجتماعی سازمانیه که یکی از خدمات اصلی‌اش مدیریت پروژه آنلاین (مشابه اسلک و ترلو) هست.

    https://balonet.net

    ممنون می‌شیم بالونت را هم مورد نقد و بررسی قرار بدید.

  2. ابراهیم

    سلام. مطلب جالبی بود، ممنون.
    یک نرم‌افزار ایرانی مدیریت پروژه دیگه به اسم «پی‌گیر» هم هست که خیلی قابلیت‌های خوبی داره: https://peygir.com
    خوبه اگر اون رو هم معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *