کار نکن، قسمت دوم: تور غذای ایرانی متین و شیرین

تور غذای ایرانی

فکر کن غذا برای توریستهای خارجی بپزی، هم اونا لذت ببرن و هم تو حال کنی. درآمدم داشته باشی از این راه و با کلی آدم هم از جاهای مختلف دنیا آشنا بشی، خیلی خوبه. نیست؟

این کاریه که متین و شیرین دارن انجام میدن، سایتشون رو ببینید:

تور غذای ایرانی

متین لشکری البته خودش یه بلاگ خیلی خوب هم داره، حتما یه سر بهش بزنید و حتما قسمت “work with me” رو هم بخونید تا نگاه قشنگش رو به کارش ببینید:

بلاگ متین لشکری

فکر کن یه ژورنالیست از فرانسه پاشه بیاد و بهت بگه که اونجا یه مسابقه گذاشتند که جایزشون تور غذای تو بوده! بال میاره آدم واقعا. نه؟ این رو از صفحه اینستاگرام متین ببینید:

یکی از پستهای صفحه اینستاگرام متین لشکری

واقعا اصلا اهل کار کردن نیستند این دو نفر (به همون معنای تعریف شده توی سری “کار نکن”). با کیفیت خوب عملکردشون مطمئنم روزهای خیلی خوبی هم در انتظارشونه.

این قسمت از “کار نکن” رو با یکی از نوشته های متین زیر یکی از عکساش تموم میکنم:

“گاهى وقتا به تصمیم هاى یهویی دلتون گوش بدین. ممکنه بیشترین منافع مالى رو نداشته باشه ولى قطعا اگر صبور باشین اتفاقهاى خوبى می افته و از همه مهمتر اینکه عاشق کارتون میشید و از لحظه لحظه اش لذت می برید.”

پس نوشت:

البته یادمون نره که پشت همه کارهایی که ظاهرشون خیلی ساده و خوب بنظر میرسه، کلی زحمت و تلاش و خسته شدن و دوباره پا شدن و صبر و حوصله هست.


شما هم می‌توانید داستان کارنکن خودتان را بسازید:

[maxbutton id=”2″ url=”http://bit.ly/2HkNgBV” text=”نقشه راه کارنکن” ]

دیدگاه ها

    1. نویسنده
      پست
  1. جواد عزیزان

    امین جان
    راست اش امروز تو سمینار “تکانه” یادت کردم.
    آن زمانی که آقای اکبر هاشمی (مدیر مسئول هفته نامه “شنبه”) در خصوص مسیر متفاوت زندگی کاری اشون برای ما صحبت کردند تا در نهایت به تولید هفته نامه ی استارتاپی “شنبه” رسیدند با خودم گفتم حتما این هفته نامه رو به امین معرفی می کنم.
    البته من هنوز هفته نامه شنبه را نخواندم و فعلا نمی توانم اظهار نظر کنم ولی آن طوری که آقای هاشمی ادعا می کردند اولین نشریه استارتاپی در ایران است و ظاهرا در هر شماره به معرفی یکی از کارآفرینان ایرانی می پردازد.
    خلاصه گفتم اینجا برایت بازگو کنم شاید مطالعه اش خالی از لطف نباشد.

    1. نویسنده
      پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *