پادکست کارنکن

کارنکن داستان زندگی آدمهاییه که با شغلشون زندگی میکنن، آدمهایی که وقتی سر کارشون هستن، لازم نیست مدام به ساعت نگاه کنن که کی کار تموم میشه و وقت زندگی کردن میرسه.

توی پادکست کارنکن در مورد مسیر شغلی آدمها باهاشون گفتگو میکنیم.

شنیدن از طریق اپلیکیشن‌های پرطرفدار (در iOS و Android)

.

.

دیدن کارنکن در یوتیوب (قندشکن روشن باشه):

 

آخرین قسمتهای پادکست کارنکن

علی سریزدی

رادیو کارنکن، ۴۵ – گفتگو با علی سریزدی (۲): بنیان‌گذار دکتردکتر

تصور کنید میتونید کسب و کاری رو بر بستر اینترنت بسازید و بعد که بزرگش کردید و ارزشمند شد، اون رو میفروشید و میرید سراغ ساختن مجموعۀ بعدی. اگر مثل من شما هم عاشق ساختن باشید، احتمالا از تصور این فرایند کیف میکنید. خوبه که بدونید توی ایران الان آدمهای کمی رو داریم که چنین …

۰ comments

علی سریزدی

رادیو کارنکن، ۴۴ – گفتگو با علی سریزدی (۱): بنیان‌گذار دکتردکتر

مهمان این قسمت علی سریزدیه، آدمی که حالا میشه در موردش عنوان کارآفرین سریالی رو بکار برد. علی بنیان گذار دکتردکتره. مجموعه ای که از صفر به همراه تیمش اون رو ساختن و به جایی رسوندنش که بیش از ۳ میلیون کاربر داشته باشه و اونقدری ارزشمند شده که یک شرکت سرمایه گذاری برای خرید …

۰ comments

حمید محمودزاده

رادیو کارنکن، ۴۳ – گفتگو با حمید محمودزاده (۲): بنیان‌گذار Didar CRM و لوکوپوک

حمید محمودزاده در حال حاضر مدیرعامل crm دیداره، مجموعه ای که در حال رشده و به خاطر کیفیت محصولشون اخیرا هم یک جذب سرمایه بی دردسر رو داشتن. در گذشته هم کسب و کارهای متعددی رو راه انداخته و از شیوه فکر کردنش و تجربیاتش میشه کلی چیز یاد گرفت. پیشنهاد میکنم در هر جای …

۰ comments

حمید محمودزاده

رادیو کارنکن، ۴۲ – گفتگو با حمید محمودزاده (۱): بنیان‌گذار Didar CRM و لوکوپوک

اگر کسب و کاری داشته باشید که سالیانه نیم میلیون دلار درآمد داره و ناگهان با یه اتفاق این درآمد از بین بره چیکار میکنید؟ توی این قسمت رادیو کارنکن مهمانی داریم که همچین تجربه منحصر به فردی داره و میشه ازش کلی چیز یاد گرفت. مهمان این قسمت حمید محمودزاده است، یک آدم باتجربه …

۲ comments

کیمیا خسروی

رادیو کارنکن، ۴۱: گفتگو با کیمیا خسروی: هم‌بنیان‌گذار رادیوجولون – بخش دوم

اگر شغلی که الان دارید، ناگهان از بین بره، چیکار میکنید؟ فکر کنید توی صنعتی هستید که میزان تقاضا برای اون نزدیک صفر بشه. نه اینکه بازار کمی افت کنه یا چیزی شبیه این. نزدیک صفر بشه.  مهمان این قسمت پادکست کارنکن توی موقعیت مشابهی قرار گرفته. وقتی که بعد از وقایع آبان ۹۸ و …

۰ comments

کیمیا خسروی

رادیو کارنکن، ۴۰: گفتگو با کیمیا خسروی: هم‌بنیان‌گذار رادیوجولون – بخش اول

توی این قسمت یک مهمان سفربروی خوش‌‌صحبت داریم که هم خوب داستانش رو تعریف میگه و هم داستان خیلی جذابه داره. مهمان این قسمت کیمیا خسرویه، کیمیا پادکست رادیو جولون داره، توی یه مجموعه مدیر اجرایی و محتواییه، جدیدا یه فروشگاه اینترنتی هم با همکارانش راه انداختن و یه سری فعالیت دیگه هم داره که …

۱ comment

ندا عروضی

رادیو کارنکن، ۳۹: گفتگو با ندا عروضی – مدیر بازاریابی درونگرای یکتانت

مهمان این قسمت ندا عروضیه، ندا در حال حاضر مدیر بازاریابی درونگرای یکتانته. اما جالبه که بدونید حدود ۲ سال و نیم پیش تازه وارد یکتانت شده و در این زمان محدود رشد بسیار خوبی داشته، چه از جنبه موقعیتش توی سازمان و چه از جنبه دریافتی مالی، ظرف این ۲ سال و نیم حدود …

۰ comments

مهدی ناجی

رادیو کارنکن، ۳۸: چرا باید اقتصاد بدانیم؟ (۲) – مهدی ناجی: عضو هیئت علمی اقتصاد دانشگاه تهران و میزبان پادکست سکه

آقا ما تو ایران هرچی میدوییم باز از تورم عقبیم. فکر نکنم کسی از شنوندگان این پادکست باشه که این اوضاع اقتصادی روی زندگیش اثر منفی نذاشته باشه. حالا سوال اینه که اساسا ماشین اقتصاد چطور کار میکنه؟ چی میشه که اینطوری میشه؟ برای پیدا کردن جواب این سوالات، رفتیم سراغ یک عضو هیئت علمی …

۰ comments

 

به رادیو کارنکن گوش کنید

حمایت از رادیو کارنکن

اگر شنونده پادکست هستید

کاش میتوانستم برای این لحظات توصیفی پیدا کنم، عالی بسیار کم است برایشان: وقتی شنوندگان از نقاط مختلف ایران یا حتی از هرات افغانستان پیغام میدهند و از تاثیر کارنکن بر روی زندگیشان میگویند، حظ عظیمی میبرم.

اگر لطف شما شنوندگان رادیو کارنکن نبود، این حظ فراهم نمیشد.

از این جهت کارنکن مدیون شماست که به آن گوش میدهید و به دیگران هم معرفی میکنید.

کارنکن اهداف متعددی دارد، اما گسترش امید در جامعه ناامید امروز ایرانمان، از اهداف اصلی آن است.

شنوندگانی از سرتاسر ایران با شنیدن داستان واقعی آدمهایی که از جنس خودشان هستند، امید خواهند داشت برای تلاش بیشتر. و البته که ایده خواهند گرفت برای هرچه موثرتر کردن این تلاشها.

اگر در شبکه‌های اجتماعی از کارنکن گفتید، حتما با منشن کردن یا هر روش دیگری به ما هم اطلاع دهید.  

از قسمتهایی بگویید که برایتان جذاب بوده و دیگران را هم به شنیدن آنها از طریق اپلیکیشنهای پادکست دعوت کنید.

لینک تمامی اپهای پادکست هم که در همین صفحه موجود است.

اگر کسب و کار هستید

اگر صاحب کسب و کار هستید و برایتان جذاب است که صدای شما به گوش شنوندگان پادکست کارنکن برسد، یک ایمیل به karnakon.podcast در جیمیل بزنید.

در پاییز ۹۹ هر قسمت از رادیو کارنکن حداقل ۲۰ هزار دفعه از طریق اپلیکیشنهای پادکست شنیده شده است.

با حمایت از کارنکن، علاوه بر معرفی کسب و کارتان، حامی امید هم خواهید بود.

شبکه‌های اجتماعی