محتوای منتخب هفته (۹): رادیو دال، جادی، ناپلئون هیل و علی بندری

جادی در رادیو دال

این قسمت از محتوای منتخب هم حسابی بوی پادکست میدهد.

اگر اهل برنامه‌نویسی و داستان‌های مربوطه باشید، به احتمال بسیار زیاد اسم جادی میرمیرانی به گوش‌تان خورده است. فکر کنم اگر نگویم تاثیرگذارترین، یکی از تاثیرگذارترین آدم‌های این حوزه است. (تاثیرگذار را بجای اینفلوئنسر به کار بردم.)

رادیو دال یک مصاحبه داشته با جادی در مورد زندگی‌اش. رادیو دال پادکستی است با این توصیف از زبان میزبان آن:

«در این پادکست من با دوستانم از کار، تحصیل و مهاجرت صحبت می‌کنم.»

جادی بعد از گرفتن لیسانس برقش از دانشگاه خواجه‌نصیر رفته سراغ جامعه‌شناسی و بعد هم مسیر شغلی‌اش را در برنامه‌نویس بودن ادامه داده.

گفتگوی رادیو دال با جادی می‌توانست یکی از قسمت‌های رادیو کارنکن باشد و به نظرم رویکردی شبیه آن دارد. خوشحالم که این گفتگو با جادی انجام شده و پیشنهاد می‌کنم حتما به آن گوش دهید.

من هم مثل خیلی‌های دیگر به جادی علاقه دارم. یک اصالتی در شخصیت‌اش دارد که این روزها کمتر پیدا می‌شود. شما می‌توانید با نظرات جادی در پاره‌ای موارد مخالف باشید‌، اما نمی‌توانید دوستش نداشته باشید.

محتوای منتخب هفته (۱): گفتگوی رادیو دال با جادی

لینک این قسمت از پادکست در ناملیک

این هم لینک کانال تلگرام رادیو دال

گفتگو با آدم‌های شناخته شده و شنیدن از واقعیات زندگی آنها، به ما می‌فهماند که رسیدن به موفقیت هم دست‌یافتنی است و این‌طور نیست که آن آدم، موفق آفریده شده و برچسب ناموفقی بر پیشانی ما خورده. در این مورد حتما این مطلب را بخوانید:

همه دستشویی میروند


در مورد پادکست چنل‌بی و علی بندری قبلا نوشته بودم. (اینجا)

حالا می‌خواهم در مورد یکی دیگر از اپیزودهای چنل‌بی حرف بزنم.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید از ناپلئون هیل تا حالا بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در دنیا فروخته. عدد را دوباره بخوانید: ۱۰۰ میلیون نسخه. این کتاب توسط چندین ناشر هم به فارسی ترجمه شده.

علی بندری در دو قسمت از چنل‌بی از داستان زندگی نویسنده این کتاب می‌گوید. داستانش را بشنوید تا ببینید چطور آدمها حاضرند برای خریدن امید پول بدهند و کمی بیشتر با این نویسنده بزرگ انگیزشی آشنا شوید!

محتوای منتخب هفته (۲): اپیزودهای ۱۹ و ۲۰ – ناپلئون هیل – اجرای زنده

برای شنیدن این پادکست‌ها ابتدا اپلیکیشن podbean را بر روی موبایل‌تان نصب کنید. (در store‌های اپ، همین عبارت podbean را سرچ کنید.)

بعد اسم پادکست مربوطه را در قسمت سرچ podbean وارد کنید. اگر با یک بار سرچ پیدا نکردید، ناامید نشوید. حالت‌های مختلف نوشتن عنوان آن پادکست را امتحان کنید و به هر دو زبان فارسی و انگلیسی سرچ کنید.

حالا که پادکست را پیدا کردید، آن را به لیست پادکست‌هایتان اضافه کنید. میتوانید تمامی قسمت‌های این پادکست را ببینید. به علاوه به محضی که این پادکست، اپیزود جدیدی منتشر کند، شما مطلع خواهید شد.


[maxbutton id=”2″ url=”https://aminaramesh.ir/category/%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A8/” text=”باقی قسمت‌های محتوای منتخب” ]

دیدگاه ها

  1. علی ناصری

    سلام دوستان .
    آیا کسی از جادی عزیز خبر دارد؟ برای حمایت از استاد جادی چکار می توانیم انجام دهیم ؟ برای کسب اطلاع از وضعیت جادی دوست داشتنی باید چکار کنیم ؟

    پیامی برای جادی :
    جادی جان ، نگران و دلتنگت هستم . تو از اساتید خوش بیان و دانشمندان با سخاوت زندگی من هستی . تو انسانی فهیم و آزاده هستی . با آموزش های تو فهم بهتری از شبکه و کامپیوتر برای من ایجاد شده است . درس های تو را در مکتب خونه ، فرانش ، کانال رادیو گیگ در یوتیوب و پادکست کیبورد آزاد و هر جای دیگری که باشد دنبال می کنم . به زبان آدمیزاد درس می دهید .و شیر فهم می شوم . بابت آموزش های رایگانی که ارایه می کنی خیلی ممنونم .شرافت و درستکاری را از تو درس گرفتم و زندگی ام را اصلاح کردم . فهم و درکی که از فناوری و تکنولوژی دارید ، بر لبه جهانی قرار دارد و فراتر از درک مسوولان کوته فکر و بی مسوولیت کشور است . امیدوارم در پناه خداوند متعال از ناپاکی های زمینی و آسمانی در امان باشی . خدا لعنت کند تصمیم گیران نابخردی را که تو را آزرده ساختند و جاهلانی که تو را ربودند و ما را از حضور تو محروم کردند . خداوند در جای حق نشسته است . و من از دوستاران تو هستم .

  2. مهدی بخشی

    منم هم پادکست رو گوش دادم.ممنون از معرفی و ممنون بابت این قسمت که محتواهایی که ناب هستن رو معرفی میکنی.
    توی انبوه اطلاعات،داشتن منبعی که مطمعن باشی ازخوندش نه تنها پشیمون نمیشی بلکه کلی به اطلاعاتت اضافه میشه خیلی لذت بخشه و جای تشکر داره.
    راستی من خیلی از وبلاگ شما دارم یادمیگیرم.بسیار ممنونم.

    1. نویسنده
      پست
      امین آرامش

      سلام رسول
      خودت بلاگ داری و میدونی که این فیدبک دلگرمیه واقعا.
      خوشحالم که خوشت آمد. علی بندری نماد کیفیت محتواست. شما با شنیدن اولین محتوا ازش، قطعا دنبال باقی محتواهاش هم خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *