محتوای منتخب هفته (۵): یک مدیر موفق به عنوان آینه عبرت

احمدرضا نخجوانی

احمدرضا نخجوانی مدیرعامل شاتل است. او در تاریخ ۲۹ دی ۱۳۹۶ در همایش کارآفرینی دانشگاه تهران یک سخنرانی داشته با عنوان برنامه‌ریزی استراتژیک برای زندگی شخصی.

او توضیح می‌دهد که در همایش کارآفرینی می‌خواهد درباره مسائلی مهمتر از کارآفرینی حرف بزند.

احمدرضا نخجوانی خودش را به عنوان آینه عبرت معرفی می‌کند و شرح می‌دهد که چرا لازم است به غیر از کار و کارآفرینی برای موضوعات بسیار مهم دیگری هم وقت بگذاریم.

پیشنهاد می‌کنم موقع دیدن این ویدئو، یک قلم و کاغذ هم کنار دستتان داشته باشید. سوال‌های احمدرضا را روی کاغذ برای خودتان بنویسید و سر فرصت به آنها فکر کنید.

ویدئو را با تمرکز ببینید. ارزشش را دارد.

دیدگاه ها

  1. جعفر

    اولین باره که مطالب و ویدیو سایت شما رو دیدم.خیلی نوشته ها هوب بودند و همچنین ویدیویی که توی سایت قراردادین .خسته نباشید باارزوی موفقیت برای شما

  2. مرتضی

    سلام آقای آرامش و تشکر ویژه از پست هاتون مخصوصا محتواهای منتخب.
    واقعیت بنده از خوانندگان همیشگی مطالبتون هستم و همیشه ازشون استفاده میکنم. بر خودم وظیفه میدونم هر از چندگاهی با گذاشتن کامنت مراتب سپاسگزاری خودم رو بجا بیارم هر چند با کامنتهای صرفا “تشکر” موافق نیستم و بنظرم هیچ ارزش افزوده اضافه نمیکنه. به هر حال تو پست جاری آقای نخجوانی کتابی درباره آداب معاشرت وزارت امور خارجه پیش از انقلاب معرفی کردن که حدودا ۴۰۰ صفحه هستش که بنظر جالب میاد. خواهشی که داشتم اگر به کتاب دسترسی دارین یا عنوان و مشخصات کتاب رو میدونین ممنون میشم به اشتراک بزارید. سپاس

    1. نویسنده
      پست
  3. تیموری

    باسلام
    ازبیننده های طرفدار مطالب شما هستم،لطفا مقالات بیشتر به روز منتشر نمایید.
    متشکرم

  4. احسان کارگزارفرد

    امین جان سلام
    این سنت محتوای منتخب واقعا عالیه. امیدوارم همینطور ادامه بدی. ای کاش می شد بیشتر بنویسی برامون. نوشته هات واقعا دلچسبه و بر اساس نیاز مخاطب انتخاب میشه. همین ارزشش رو برای من بیشتر میکنه.
    نخجوانی می گفت اکثر جوون های ۲۰ تا ۳۰ ساله ما آرزوی بزرگی ندارن. منم با این حرف کاملا موافقم. به نظرت چه باید کرد؟ دوست دارم در این باره بیشتر بنویسی برامون.

    1. نویسنده
      پست
      امین آرامش

      سلام احسان جان
      از لطفت ممنونم
      راستش خودم هم خمارِ نوشتنم، اما این روزها شلوغه. خیلی شلوغ. نه که فک کنی خبریه. همین شلوغیهای معمولی یک پدر و همسر که قراره نگران حقوق همکاراش هم باشه.
      امیدوارم به زودی بتونم در مورد چیزی که گفتی بیشتر بنویسم و این همه درفتی که توی وبلاگم هست رو بالاخره منتشر کنم. 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *