برترین کتاب‌های زندگینامه افراد مشهور

بهترین کتاب زندگینامه افراد مشهور

چرا کتاب زندگینامه افراد مشهور را دوست دارید؟

آیا به این علت است که شما هم دوست دارید مشهور شوید؟ می‌خواهید از زندگی این افراد الهام بگیرید؟ اگر این طور است، این مدل کتاب خواندن ایدۀ خوبی است، اما کافی نیست.

شهرت قطعاً به واسطه یک موفقیت بزرگ به دست می‌آید. اینکه چگونه بتوانید موفق شوید هم مساله‌ای قابل بررسی است. همیشه این را به خاطر داشته باشید که همت و تلاش، شما را به هر آنچه که بخواهید می‌رساند، شک نکنید! فقط متوقف نشوید.

انسان برای انگیزه گرفتن و رسیدن به موفقیت خوب است از افراد موفق و مشهور راهکار بگیرد. اما خیلی از اوقات دسترسی به این افراد و هم‌صحبتی با آن‌ها ممکن نیست.

برای این امر هم راهکاری وجود دارد:

  • خواندن کتاب‌های زندگینامه افراد مشهور
  • سرلوحه قرار دادن سخنان آموزندۀ آن‌ها
  • درس گرفتن از تجربیات ارزشمند آن‌ها

در مطلبی با عنوان معرفی بهترین کتاب زندگینامه زنان موفق جهان به معرفی بهترین و موفق‌ترین زنان جهانی که کتاب زندگینامۀ ‌آن‌ها موجود است پرداختیم که به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود.

 در این مقاله سعی کرده‌ایم بهترین کتاب زندگینامه افراد مشهور و الهام‌بخش‌ترین کتاب زندگینامه افراد معروف را به شما معرفی کنیم.

این ۶ کتاب زندگینامه افراد مشهور معرفی شده، جدید، محبوب و بسیار الهام‌بخش هستند. اکثر مردم به این شخصیت‌های معرفی شده علاقه‌مند هستند. شما به کدام کتاب زندگینامه  افراد معروف علاقه‌مند هستید؟


۱- کتاب ظهور یک برنده؛ زندگینامه کریستیانو رونالدو

بهترین کتاب زندگینامه افراد مشهور

کریستیانو رونالدو ستاره درخشان فوتبال جهان است. 

متولد ۵ فوریه سال ۱۹۸۵ است. رونالدو به اندازه‌ای شهرت جهانی دارد که همه او را می‌شناسند و نیاز به توضیح اضافه برای معرفی او نیست. احتمالا جسته و گریخته از زندگی سخت و تلاش‌های زیاد او اطلاع داشته باشید. اما دانستن بیشتر از زندگی این ستاره جهانی خالی از لطف نیست . 

کتاب زندگینامه رونالدو جزو بهترین و اولین کتاب‌های زندگینامه افراد مشهور به انتخاب ماست. پس نه تنها به دوستداران فوتبال بلکه به همه شما دوستان عزیز که در حال خواندن این مطلب هستید  مطالعۀ آن پیشنهاد می‌کنم. حتما شما هم بعد از خواندن این کتاب آن را به دیگران پیشنهاد خواهید داد.

لینک خرید در دیجی کالا:

 

لینک خرید از طاقچه:

 

داستانی کوتاه از زندگی سخت رونالدو تا رسیدن به توپ طلا:

 
توپ طلا در سال ۲۰۱۷  در دستان رونالدو:
 

۲- کتاب زندگی شگفت‌انگیز؛ زندگینامه لیونل مسی

بهترین کتاب زندگینامه افراد مشهوراستعداد؟ یا تلاش؟

اینکه صرفاً دلیل موفقیت لیونل مسی را استعداد وی بدانید، خیلی ساده‌اندیشانه است. چه بسا استعداد‌هایی که علی‌رغم شکوفا شدن نتوانستند به ثمر بنشینند. مسی هم قطعاً با چالش‌های زیادی در زندگی‌اش روبرو بوده است اما اینکه او چگونه از آن‌ها گذر کرد جای صحبت دارد. و همین طور اینکه او در کنار استعداد درخشانش تلاش زیاد هم کرده است نیز غیرقابل چشم‌پوشی است.

این کتاب زندگینامه لیونل مسی در دیجی کالا با بازخوردهای بسیار خوبی روبرو بوده است. و نکات آموزنده زیادی را در خود جای داده است. خواندن کتاب زندگی شگفت‌انگیز برای فوتبال دوستان و عاشقان لیونل مسی هدیه‌ای قابل تحسین از مایکل پارت می‌باشد.

لینک خرید:

 

ویدیویی جذاب از بازی مسی و اهدایی کفش طلا 
 


۳- کتاب زندگی من؛ زندگینامه لئوناردو دی‌کاپریو

کتاب زندگینامه افراد معروف

لئوناردو ویلهلم دی‌کاپریو که همه ما او را به اسم لئوناردو دی‌کاپریو می‌شناسیم. کتاب زندگینامۀ الهام‌بخشی دارد.

اکثر مردم جهان لئوناردو را با فیلم تایتانیک می‌شناسند. و عمده شهرت این بازیگر توانا مربوط به این فیلم سینمایی است. این بازیگر جذاب هالیوودی از معدود بازیگرانی است که زندگی پر چالش و در عین حال جذابش به کتاب در آمده است.

فقر، شکست، طلاق والدین و دیگر اتفاقات در کنار تلاش و امید از  این مرد جسور ستاره‌ای تکرار نشدنی ساخت. علاقه‌مندان به لئوناردو دی‌کاپریو بعید است این کتاب جذاب را از دست بدهند.

لینک خرید:

 

ویدیویی انگیزشی و جذاب از زندگی سخت دی‌کاپریو


۴- کتاب عشق واقعی؛ زندگینامه جنیفر لوپز

کتاب زندگینامه افراد معروف

“گاهی اوقات آنقدر برای پایداری یک رابطه تلاش می‌کنیم که تمام دارای‌های با ارزشمان را قربانی‌اش می‌کنیم”

یکی از جملات ارزشمند کتاب “عشق واقعی” است. جمله‌ای کوتاه اما آموزنده از یکی از پر فروش‌ترین کتاب‌ زندگینامه افراد مشهور در نیویورک تایمز است. 

جنیفر با قلم خود به روایت دو سال از زندگی خود پرداخته است. داستان از این قرار است که طی دوسال به ایالت متحده سفر می‌کند. و با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو می‌شود که به گفته خود، او را  در زندگی استوارتر کرد. جنیفر واقعاً یک هنرمند تمام عیار است که حتی از عهده نویسندگی هم به خوبی برآمده است.  فقط لطفاً این حرف را به حساب طرفدار بودن من نگذارید. پیشنهاد می‌کنم خودتان این کتاب را بخوانید و بعد قضاوت کنید.

دانلود رایگان یکی ار بهترین کتاب‌های زندگینامه افراد مشهور.

لینک دانلود:



۵- کتاب استیو جابز؛ زندگینامه استیو جابز

 کتاب زندگینامه افراد مشهور

انگیزشی‌ترین کتابی که خوانده‌اید چه کتابی بوده است؟

 هر تعداد کتابی که مد نظر دارید قطعاً بعد از مطالعه این کتاب از آن لذت خواهید برد. یکی از برترین کتاب زندگینامه افراد معروف زندگینامه استیو جابز است.

استیو جابز در سن ۵۶ سالگی دار فانی را وداع گفت. اصولاً تاریخ تولد را برای شروع ارائه بیوگرافی از یک شخص در نظر می‌گیرند، اما این شخص به قدری موفق و تاثیر گذار در زمینه علوم رایانه‌‌ای بود که مرگش شکاف بزرگی در این علم بود. استیو جابز را  همه جهانیان با نام مخترع  بهترین برند رایانه‌ای یعنی اپل می‌شناسند. زندگی چالشی و گاه جنجالی و در عین حال الهام‌بخشی داشت.

استیو جابز هم تراز ادیسون است. چرا که اگر استیو جابز نبود دنیایی فناوری اطلاعات این چنین و با این سرعت پیشرفت نمی‌کرد، شما هم موافقید؟

خواندن این کتاب به افراد دغدغه‌مندِ این حوزه و افرادی که به دنبال الهام گرفتن از بزرگان هستند پیشنهاد می‌شود.

لینک خرید:

تهیه از فیدیبو:

 

سخرانی تأثیرگذار استیو جابز در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان


۶- کتاب بیل گیتس؛ زندگینامه بیل گیتس

 کتاب زندگینامه افراد مشهور

بیل گیتس را به چه می‌شناسید؟ یک فرد ثروتمند؟ کارآفرین؟ بازرگان؟ نیکوکار؟ مدیر ارشد اجرایی آمریکا؟ یا موسس شرکت مایکروسافت؟

بیل گیتس تا سال ۲۰۱۷ ثروتمندترین فرد جهان بود و سپس موسس شرکت آمازون از وی سبقت گرفت. این شخصیت به قدری شناخته شده و مطرح است که اکثرا مایل‌اند از زندگی شخصی وی بیشتر بدانند. اینکه بیل گیتس چگونه شروع کرد؟ چگونه ادامه داد؟ رمز موفقیتش چه بوده است؟

این کتاب را می‌توانید رایگان از فیدیبو دریافت کنید و از زندگی این مرد مشهور بسیار موفق درس بگیرید. کتاب زندگینامه بیل گیتس قطعاً از بهترین و الهام‌بخش‌ترین کتاب زندگینامه افراد مشهور است. گفتنی است که بیل گیتس نیکوکار، مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد دلار برای واکسن کرونا اختصاص داده تا با قیمت کمتری پس از تولید در کشورهای فقیر توزیع گردد.

 

لینک خرید:

 

گفتگوی جذاب بیل گیتس


سخن آخر:

کتاب دوست و نجات‌دهنده انسان است؛ اما نه هر کتابی! 

در این مطلب تعداد محدودی از کتاب‌های زندگینامه افراد معروف معرفی شد. و دلیل این امر این است که بهترین‌ها و جدیدترین‌ها را معرفی کردیم. البته تعدادی دیگر از این افراد مشهور و موفق در مطلب  ۱۰ کتاب برتر زنان موفق جهان  معرفی شده‌اند. معیار مورد نظر برای انتخاب این کتاب‌ها اول الهام بخش بودن دوم کیفیت محتوا و سوم سلیقه شما که در هر حوزه‌ای که علاقه‌مند بودید با افراد موفق آن حوزه بیشتر آشنا شوید امکانش برای شما فراهم باشد. و در آخر می‌توانید دانلود کتاب زندگینامه افراد مشهور دیگری را که به واسطه گسترش علم شهرت پیدا کردند را اگر علاقه‌مند هستید مطالعه کنید.

این کتا‌ب‌ها با تحقیقات بسیاری انتخاب شده‌اند، امیدوارم از خواندن کتاب‌های معرفی شده لذت ببرید و بیاموزید.


خرید کتاب با تخفیف

وضعیت فعلی باعث شده که قیمت کتاب‌ها نیز دچار افزایش شود؛ اگر می‌خواهید که کتاب‌هایتان را با تخفیف تهیه کنید، بدنیست نگاهی به لیست کتابهای تخفیف دار دیجی‌کالا نیز بیاندازید:

 

محبوب‌ترین‌ها در یک نگاه

بعضی از کتاب‌ها به راحتی در قلب آدم جا باز می‌کنند و خواندن این کتاب‌ها قطعا تجربهٔ زیبایی را برایمان رقم خواهد زد.

اگر قصد خرید کتاب‌هایی را دارید که غوغا به پا کرده‌اند، سری به لینک زیر بزنید:

محبوب‌ترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا

به دنبال کتاب جدید هستید؟ این قسمت برای شماست.

به دنبال کتاب جدید هستید؟ کاری ندارد. کافیست سری به لینک زیر بزنید تا با جدیدترین کتاب‌ها آشنا شوید.

در لینک زیر به لیست کاملی از جدیدترین کتاب‌ها دسترسی خواهید داشت. بد نیست که این کتاب‌ها را نیز امتحان کنید.

جدیدترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا



مطالب مرتبط

در مطلب دیگری نیز به معرفی بهترین کتاب‌های زندگی‌نامه پرداخته‌ایم که می‌توانید از لینک زیر این مطلب را بخوانید، همچنین در لیست زیر به معرفی دیگر زندگی‌نامه‌ها در حوزه‌های دیگر پرداخته‌ایم:

بهترین کتاب‌های زندگی‌نامه

موفقیت از زبان یک هم میهن

اینکه زندگی‌نامه‌های افراد مشهور در جهان را بخوانیم خوب است ولی خواندن زندگی‌نامه افرادی که در همین سرزمین و با همین مشکلات توانسته‌اند به موفقیت دست یابند قطعا مزه‌ٔ دیگری دارد، در این قسمت مطالبی را می‌بینید که در آن به معرفی بهترین کتاب‌های زندگی‌نامه افراد موفق ایرانی پرداخته‌ایم:


مجدداً تاکید میکنم این‌ها کتاب‌های پیشنهادی من بود و شاید از نظر شما بهترین کتاب‌های زندگینامه افراد مشهور کتابهای دیگری باشند.
در قسمت نظرات بگویید که لیست بهترین کتاب زندگینامه افراد مشهور شما، شامل کدام کتاب‌هاست؟
کتاب‌هایی که اینجا معرفی شد را خوانده‌اید؟ نظرتان در مورد آنها چیست؟ لطفا با ما به نظرات ارزشمندتان را  به اشتراک بگذارید.

این مطلب توسط زهرا عمادی نوشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *