معرفی ۹ رمان و ۴ کتاب توسعه فردی پرفروش جهان که عاشقان بسیاری دارند

کتابهای پرفروش جهان

کتابهای پرفروش جهان در هر زمینه‌ای اعم از توسعه فردی، موفقیت، روانشناسی و… به دلیل اینکه افراد بیشتری را به خود جذب کرده‌اند، احتمالاً برای ما نیز به نسبت سایر کتاب‌ها جذاب‌تر خواهند بود. البته ممکن است این کتاب‌ها به دلیل تبلیغات یا اتفاقی نادر وارد لیست ‌کتابهای پرفروش دنیا شده باشند. به همین دلیل هنگام جستجوی چنین کتاب‌هایی بهتر است نظر خوانندگان آن کتاب را بپرسیم.

زندگی‌نامه‌ها، رمان‌ها و کتاب‌های موفقیت سه دسته‌ای هستند که معمولاً تمامی افراد آن‌ها را می‌خوانند. در این مطلب لیستی از کتابهای پرفروش را از دو دسته‌ی کتاب‌های داستان و رمان  و کتاب‌های توسعه فردی و موفقیت معرفی کرده‌ام.

برای جلوگیری از طولانی شدن این مطلب، دو کتاب “دختر تحصیل کرده” اثر تارا وستور و “شدن” اثر میشل اوباما را که در میان زندگی‌نامه‌ها جزو کتابهای پرفروش دنیا هستند، در مطلبی جداگانه با عنوان پرفروش ترین کتابهای نیویورک تایمز معرفی کرده‌ایم.

در این مطلب سعی کرده‌ام کتاب‌هایی را به شما معرفی کنم که نظر اکثر خوانندگان‌شان نسبت به آن کتاب مثبت بوده است. امیدوارم این مطلب به شما کمک کند که کتاب مناسبی را انتخاب کرده و از خواندن آن لذت ببرید.

کتابهای پرفروش داستانی

۱- دُن کیشوت اثر میگل د سروانتس

دن میگل د سروانتس ساآودرا خالق یکی از کتابهای پرفروش جهان است که تنها تا سال ۲۰۱۰ بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفت. این نویسنده‌ی نامدار اسپانیایی اولین جلد از رمانش را در سال ۱۶۰۵ و دومین جلد آن را پس از ۱۰ سال و با دقت زیاد منتشر کرد.

رمان دن کیشوت ، کتابهای پرفروش جهان

دن کیشوت، شخصیت اصلی این رمان، مردی ۵۰ ساله است که در این مرحله از زندگی‌اش ایده و انرژی‌اش ته می‌کشد و خود را معطوف کتاب خواندن می‌کند. روزهایش با مطالعه‌ی زیاد و خواب کم و خواندن داستان‌های شوالیه‌ها سپری می‌شود تا اینکه هوش و حواسش را از دست می‌دهد. به این ترتیب خود به یکی از قهرمانان این داستان‌ها تبدیل می‌شود و اتفاقات این رمان را شکل می‌دهد.

کسانی که این رمان را خوانده‌اند از آن راضی بوده و معمولاً کسانی که  غرق رویاهایشان می‌شوند، می‌توانند با آن هم‌ذات‌پنداری کنند.

برای مشاهده‌ی این رمان دوجلدی در سایت دیجیکالا و خواندن نظرات خوانندگانش، روی لینک زیر کلیک کنید.

 

۲- شازده کوچولو اثر آنتوان دوسنت اگزوپری

آنتوان دوسنت اگزوپه‌ری خالق داستان شازده کوچولو است که به ۲۸۰ زبان دنیا ترجمه شده است. او متولد سال ۱۹۰۰ میلادی می‌باشد و از داستانش ۲۰۰ میلیون نسخه به فروش رفته است. داستانی که همچنان به عنوان یکی از کتابهای پرفروش دنیا است.

شازده کوچولو یکی از کتابهای پرفروش دنیا

کتاب روایت داستان چیزهایی‌ست که پسر بچه‌ای کوچک، اهل سیاره‌ای دیگر، از زمین و مردمانش دیده است. پسر بچه بعد از برخورد با خلبان هواپیمایی که به دلیل نقص فنی در کویر به زمین نشسته است، شروع به تعریف مشاهداتش می‌کند.

داستان ساده و کوتاه است. اما مفاهیمی عمیق از تعاملات ما آدم‌ها با یکدیگر و دنیای پیرامون‌مان بیان می‌کند که هنگام خواندن داستان بارها و بارها به فکری عمیق فرو می‌رویم.

برای دیدن نسخه‌ی دوزبانه‌ی این کتاب در سایت دیجیکالا روی لینک زیر کلیک کنید.



۳- راز داوینچی اثر دن براون

این رمان در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و تا سال ۲۰۰۶ بیش از ۶۰ میلیون نسخه از آن به فروش رسید. دن براون در قالب این رمان جنایی به شدت علیه کلیسا و گروه‌های مذهبی تاخته است. به همین دلیل این رمان مورد انتقاد و هجمه‌ی طرفداران مذاهب گوناگون قرار گرفت.

کتابهای پرفروش راز داوینچی

داستان درباره‌ی رابرت لانگدون، نمادشناس دینی از هاروارد است که برای سخنرانی به پاریس رفته است. او قرار است پس از این مراسم با یکی از موزه‌داران پاریس دیداری نیز داشته باشد. اما زمان قرار لانگدون متوجه می‌شود، او مرده است. پس از این با رفتن به موزه‌ی لوور، محل وقوع جرم، به سرنخ‌های گیج‌کننده‌ای دست می‌یابد.

لانگدون به دلیل اتفاقاتی که افتاده است، خود یکی از مظنونین پرونده است که تلاش می‌کند با کمک یک رمزگشای فرانسوی این معما را حل کند.

 

۴- رمان “ربه‌کا” اثر دافنه دو موریه

رمان ربه‌کا یکی از کتابهای پرفروش خانم دافنه دو موریه است که در سال ۱۹۳۸ متنشر شد. فیلم سینمایی ربه‌کا نیز توسط آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۴۰ میلادی ساخته شد و جایزه‌ی اسکار را از آنِ خود کرد. بیش از ۳۰ میلیون نسخه از این رمان در سراسر جهان به فروش رسید و هر ساله نیز بر تعداد آن افزوده می‌شود.

رمان ربه کا یکی از کتابهای پرفروش داستانی

این رمان، داستانی عاشقانه و معمایی دارد که خیانت نیز چاشنی کار شده است. افراد زیادی آن را خوانده و میخ‌کوب گیرایی کم‌نظیر داستان شده‌اند.

رمان با خواستگاری مردی جذاب و پولدار از قهرمان زن داستان آغاز می‌شود. این دختر که زندگی‌اش را به خدمتکاری گذرانده، از شانسی که درِ خانه‌اش را زده بسیار خوشحال می‌شود و به خواستگاری پاسخ مثبت می‌دهد. او پس از ورود به خانه‌ی این مرد، متوجه می‌شود با وجود اینکه همسر اول او فوت کرده است، اما عشق او در جای جای خانه و زندگی این مرد حضور دارد.

زندگی این دختر و اتفاقات آن داستان این رمان عاشقانه را می‌سازند. برای دیدن این کتاب در سایت دیجیکالا روی لینک زیر کلیک کنید.



۵- رمان “ناتورِ دشت” اثر جروم دیوید سالینجر

رمان ناتور دشت مشهورترین اثر جروم دیوید سالینجر است که برای اولین بار در سال ۱۹۵۱ به چاپ رسید. از این رمان در زمان کوتاهی ۶۵ میلیون نسخه فروش رفت و شخصیت اصلی این رمان، در نظرسنجی مجله‌ی کتاب عنوان دومین شخصیت ادبی جهان را بدست آورد.

رمان ناتور دشت از سری کتابهای پرفروش جهان

هولدن کالفیلد، شخصیت ادبی این رمان، پسرکی ۱۶ ساله است که اتفاقات کتاب ناتور دشت را روایت می‌کند. او که مدرسه‌اش در پنسیلوانیا را ترک کرده و به صورت مخفیانه در نیویورک به سر می‌برد، در عین سادگی، بسیار پیچیده است.

کتاب، روایت افکار، احوال و نقطه نظرات گوناگون یک نوجوان است که گاه در تضاد با ارزش‌ها و دیدگاه‌های پذیرفته شده جامعه در دهه‌ی ۱۹۶۰ است.

راوی کتاب ناتور دشت، پسری نیویورکی و شانزده ساله به نام هولدن کالفیلد است. او در شرایطی خاص، مدرسه‌اش در پنسیلوانیا را ترک گفته و سه روز را به صورت مخفیانه در نیویورک می‌گذراند. هولدن به شکل خارق‌العاده‌ای، در عین سادگی بسیار پیچیده است.

نقطه نظرهای گوناگونی در این رمان به چشم می‌خورند؛ کودکان، بزرگترها و افراد نادیده گرفته شده؛ اما همان طور که انتظار می‌رود، افکار هولدن، شیواترین و به یاد ماندنی‌ترین نقطه نظر موجود در رمان است.

برای دیدن این کتاب در دیجیکالا و خواندن نظرات خوانندگان آن روی لینک زیر کلیک کنید.

 

۶- کیمیاگر اثر پائولو کوئلیو

اثر پائولو کوئلیو، نویسنده‌ی برزیلی، از جمله کتابهای پرفروش دهه‌ی پایانی قرن بیستم است. رمان کیمیاگر با ترجمه به بیش از ۵۲ زبان دنیا و فروش بیش از ۶۵ میلیون نسخه، یکی از موفق‌ترین رمان‌های معاصر است.

داستان کیمیاگر یکی از کتابهای پرفروش دنیا

این رمان داستان زندگی چوپانی به نام “سانتیاگو” است که تا ۱۶ سالگی در صومعه آموزش می‌دید و والدینش علاقه داشتند او کشیش شود. اما سانتیاگو آرزوی کشف کائنات، شناخت خدا و دیدن دنیا را داشت. به همین دلیل سرانجام از صومعه خارج شد و با خرید چند گوسفند، سفرش را آغاز کرد.

رمان کیمیاگر داستان سفر این جوان به نقاط مختلف و افکار او حول دنیاست. کسانی که مثنوی معنوی را خوانده‌اند، هنگام خواندن این رمان، شباهت‌ها و ارتباطاتی مفهومی می‌بینند که گمان می‌کنند رمان کیمیاگر اقتباسی از مثنوی است. هرچند نویسنده این موضوع را نفی نکرده است، اما گفته است آن را با الهام از یکی از داستان‌های هزار و یک شب نوشته است.

برای خواندن نظرات خوانندگان این کتاب در سایت دیجیکالا روی لینک زیر کلیک کنید.

 

۷- رمان “آنک نام گل” اثر اومبرتو اکو

اومبرتو اکو خالق این اثر با وجود اینکه بیشتر به رمان‌نویسی معروف است اما یک نشانه‌شناس و فلسفه‌دان نیز بوده است. او در برابر بیش از ۴۰ کتاب علمی، تنها هفت رمان نوشت.

آنک نام گل یا «نام گل سرخ» یکی از رمان‌های اوست که در سال ۱۹۸۰ منتشر شد. این داستان جنایی تاریخی در صومعه‌ای در ایتالیای سال ۱۳۲۷ میلادی می‌گذرد. نویسنده با بهره‌گیری از دانش نشانه‌شناسی و فلسفه، نشانه‌شناسی را وارد داستان کرده و آن را با تحلیل انجیل، مطالعات مذهبی قرون وسطی و نظریات ادبی تلفیق می‌کند.

همین ویژگی‌های کم‌نظیر این رمان سبب شدند بیش از ۵۰ میلیون نسخه از آن به فروش برسد.

رمان آنک نام گل ، کتابهای پرفروش جهان

«ویلیام» که یک کشیش است، به همراه شاگردش «آدسو»، برای شرکت در مباحثه‌ای درباره‌ی عیسی مسیح، به صومعه‌ای در ایتالیا می‌روند. راهب بزرگ آن‌ها را از مرگ یکی از کتابداران آگاه می‌کند. وقتی فردای آن روز جسد راهب دیگری در کتابخانه پیدا می‌شود، «ویلیام» و «آدسو» برای یافتن علت مرگ آنان به بخش کتاب‌های خطی کتابخانه راه می‌یابند.

در این رمان، مفاهیم مذهبی و فلسفی همراه با نشانه‌شناسی در قالب اتفاقاتی که برایشان رخ می‌دهد و سرنخ‌هایی که پیدا می‌کنند، بیان می‌شوند. برای خرید این رمان از سایت دیجیکالا روی لینک زیر کلیک کنید.

در مطلب دیگری به معرفی بهترین کتابهای اطلاعات عمومی پرداخته‌ام. در آن مطلب کتاب نمادها و نشانه‌ها را که تفسیری از نمادهای گوناگون است معرفی کرده‌ام. اگر مایل هستید آن را در کنار این رمان بخوانید، روی این لینک کلیک کنید.

 

۸- آنی شرلی اثر لوسی ماد مونتگمری

آنی شرلی در گرین گیبلز نخستین داستان از مجموعه داستان‌های آنی شرلی است. این کتاب به ۲۰ زبان ترجمه شد و بیش از ۵۰ میلیون جلد از آن به فروش رسیده است.

کتابهای پرفروش داستانی ، آنی شرلی

در جلد نخست این مجموعه، آنی شرلی یک دختربچه ۱۱ ساله، به گرین گیبلز می‌رود. ماریلا و متیو کاتبرت، خواهر و برادری هستند که صاحب گرین گیبلز محسوب می‌شوند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند سرپرستی پسربچه‌ای را به عهده بگیرند. اما کسی که مسئولیت انتقال کودک از یتیم‌خانه به گرین گیبلز را داشته، به اشتباه دختربچه‌ای می‌آورد. به این ترتیب آنی آنجا ماندگار شده و به جای کمک به متیو در کشاورزی، به ماریلا در خانه‌داری کمک می‌کند و ماجراهای جذابی به وجود می آورد.

کتاب، داستان این ماجراهاست و می‌توانید از طریق لینک زیر آن را از دیجیکالا تهیه کنید.

 

۹- داستان هایدی اثر یوهانا اشپیری

یوهانا اشپیری نویسنده‌ی سوییسی داستان‌های کودکان، در این داستان زندگی دختر نوجوانی را به تصویر می‌کشد که در آلپ سوئیس از پدربزرگ خود مراقبت می‌کند. این کتاب نخستین بار در سال ۱۸۸۰ میلادی به چاپ رسید و با فروش بیش از ۵۰ میلیون نسخه از آن به یکی از کتابهای پرفروش جهان تبدیل شد.

داستان هایدی ، کتابهای پرفروش نوجوانان

از این کتاب فیلم‌ها و کارتون‌های زیادی ساخته شده است و احتمالاً شما نیز یکی از آن‌ها را دیده‌اید. داستان هایدی با ماجراهایی که در آن وجود دارد برای شروع کتابخوانی نوجوانان می‌تواند یک گزینه‌ی عالی باشد.

برای مشاهده‌ی این کتاب در سایت دیجیکالا روی لینک زیر کلیک کنید.



از میان این ۹ رمان پرفروش جهان دو کتاب آنی شرلی و هایدی برای نوجوانان نیز مناسب هستند. در ادامه ۴ کتاب در زمینه‌ی توسعه فردی و موفقیت را معرفی می‌کنم.

 

کتابهای پرفروش جهان با موضوع توسعه فردی و موفقیت

موفقیت بدون توسعه فردی بدست نمی‌آید و توسعه فردی بدون معطوف کردن افکارمان به عملکرد خودمان، نگاهی امیدوار همراه با تیزبینی و نقادی، بدست نمی‌آید. در این قسمت کتاب‌هایی را معرفی کرده‌ام که عملکردمان را زیر ذره‌بین افکارمان برده و واقع‌بینی را نیز در ما تقویت می‌کنند.

شاید قبلاً برخی از این کتاب‌ها را خوانده باشید یا اکنون تصمیم بگیرید تنها یکی از آن‌ها را بخوانید. پیشنهاد من به شما این است که به مرور تمام این کتاب‌ها را بخوانید تا نگاهی جامع‌تر نسبت به موفقیت داشته باشید و تصمیم‌گیری‌هایتان با ریسک کمتری همراه باشد.

۱- کتاب قلمرو اشتباهات شما اثر وین دایر

آقای وین دایر نویسنده‌ی مشهور آمریکایی در زمینه‌ی خودیاری و رشد شخصیتی بوده‌اند. کتاب قلمرو اشتباهات شما یکی از کتابهای پرفروش دنیا در زمینه‌ی توسعه فردی است که ایشان در سال ۱۹۷۶ منتشر کردند.

با انتشار این کتاب، نگاه افراد بیش از گذشته به او جلب شد و به سرعت بیش از ۳۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفت.

کتاب قلمرو اشتباهات شما ، کتابهای پرفروش جهان

کتاب “قلمرو اشتباهات شما” به مسئله‌ای بسیار شایع در افراد گوناگون می‌پردازد. افراد بسیاری هنگام شنیدن یا دیدن چیزی، فکر کردن به موضوعی یا تصمیم‌گیری، تنها آنچه را که بخواهند می‌شوند و می‌بینند. این مسئله باعث ایجاد خطاهای فاحش در تصمیم‌گیری‌شان شده و اگر مسئولیتی برعهده داشته باشند، چه بسا جبران ناپذیر باشد.

به قول نویسنده در این کتاب به بررسی “کرم‌”هایی برآمده از ارزش‌ها، تعصب‌ها و باورهای شخصی پرداخته می‌شود که خوانندگان بتوانند پس از مطالعه‌ی این کتاب زندگی بهتری را تجربه کنند.

برخی از خوانندگان این کتاب گفته‌اند آن را به دوستان‌شان هدیه خواهند داد. برای خواندن نظرات آن‌ها و خرید این کتاب روی لینک زیر کلیک کنید.

 

۲- بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در این کتاب به موضوع موفقیت در زندگی می‌پردازد و مانند وین دایر موفقیت افراد چه در زمینه‌ی مالی و چه غیر مالی را در گرو افکار و ذهنیت آن‌ها می‌داند.

او معتقد است ابتدا باید ذهنیت خود را بهبود دهید.

بیندیشید و ثروتمند شوید از کتابهای پرفروش جهان در زمینه موفقیت

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید با فروش بیش از ۷۰ میلیون نسخه به لیست کتابهای پرفروش جهان وارد شده است. یکی از خوانندگان نیز نظرش را نسبت به آن اینگونه بیان کرده است:

«من ۱۵ سال پیش کتاب رو خوندم
و بعد از این زمان به تمام چیزهایی که اون زمان نوشتم رسیدم
برای همین این کتاب رو برای چند نفر تا الان خریدم
امیدوارم همه کسانی که این کتاب رو میخونن شروع به پیشرفت کنن»

 

۳- کتاب قوی سیاه اثر نسیم نیکولاس طالب

اگر ریسک‌های قابل پیش‌بینی و غیرقابل پیش‌بینی وجود نداشت، شاید همه در کار و زندگی‌شان موفق می‌شدند. اما همه‌ی ما می‌دانیم که تصمیم‌گیری در دنیای واقعی ریسک‌های متنوعی دارد.

کتاب قوی سیاه انتشارات آریاناقلم ، کتابهای پرفروش دنیا

نسیم نیکلاس طالب، آماردان و تحلیلگر ریسک، در کتاب قوی سیاه به اندیشه‌ورزی پیرامون ریسک پرداخته و شیوه‌ی تحلیل و عکس‌المعل نسبت به آن را شرح می‌دهد. به اذعان ساندی تایمز، کتاب قوی سیاه دومین کتاب اثرگذار بعد از جنگ جهانی دوم بوده است. استقبال خوبی که از این کتاب صورت گرفت، سبب شد به مدت ۳۶ هفته در لیست کتابهای پرفروش دنیا جای داشته باشد.

توسعه فردی و موفقیت نیازمند تصمیم‌گیری‌هایی هست که همواره توسط ریسک‌هایی پیدا و پنهان تهدید می‌شوند. خواندن این کتاب را برای تصمیم‌گیری‌های معقول‌تر به شما پیشنهاد می‌کنم.



۴- کتاب واقعیت نوشته‌ی هانس رزلینگ

موفقیت بدون داشتن نگاهی انتقادی و دقیق نسبت به اتفاقات اطرافمان و اخبار بدست نمی‌آید. گاه خبرهایی فراگیر می‌شوند که پس از مدتی متوجه می‌شویم واقعیت نداشته‌اند.

یکی از راه‌های تقویت نگاه انتقادی نسبت به اخبار پیرامون‌مان، خواندن آمارهای گوناگون و شیوه‌ی درست تحلیل آن‌هاست؛ باید بدانیم که آمارهای گوناگون چگونه می‌توانند ما را فریب دهند.

کتاب واقعیت نوشته هانس رزلینگ از کتابهای پرفروش جهان

کتاب واقعیت به عنوان یکی از کتابهای پرفروش دنیا با ارائه‌ی تصویری مثبت از جهان و بیان آماری دقیق برای کسانی که به دنبال توسعه‌ی بینش و نگرش خود هستند، بسیار مفید است.

برای خواندن نظرات خوانندگان این کتاب در سایت دیجیکالا روی لینک زیر کلیک کنید.

 

برای موفقیت در هر زمینه‌ای، نیاز دارید مطالبی را یاد بگیرید. قطعاً افرادی را دیده‌اید که سریع‌تر و با صرف زمان کمتری مطالب را یاد می‌گیرند. در واقع آن‌ها می‌دانند که چگونه یاد بگیرند.

در دوره یادگیری اثربخش شما می‌آموزید که چگونه یاد بگیرید تا برای موفق شدن انرژی و زمان‌تان هدر نرود.

برای اطلاع از جزئیات این دوره‌ی آنلاین و دانلود رایگان ۷ بخش نخست آن، روی لینک زیر کلیک کنید.


خرید کتاب با تخفیف

وضعیت فعلی باعث شده که قیمت کتاب‌ها نیز دچار افزایش شود؛ اگر می‌خواهید که کتاب‌هایتان را با تخفیف تهیه کنید، بدنیست نگاهی به لیست کتابهای تخفیف دار دیجی‌کالا نیز بیاندازید:

 

محبوب‌ترین‌ها در یک نگاه

بعضی از کتاب‌ها به راحتی در قلب آدم جا باز می‌کنند و خواندن این کتاب‌ها قطعا تجربهٔ زیبایی را برایمان رقم خواهد زد.

اگر قصد خرید کتاب‌هایی را دارید که غوغا به پا کرده‌اند، سری به لینک زیر بزنید:

محبوب‌ترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا

به دنبال کتاب جدید هستید؟ این قسمت برای شماست.

به دنبال کتاب جدید هستید؟ کاری ندارد. کافیست سری به لینک زیر بزنید تا با جدیدترین کتاب‌ها آشنا شوید.

در لینک زیر به لیست کاملی از جدیدترین کتاب‌ها دسترسی خواهید داشت. بد نیست که این کتاب‌ها را نیز امتحان کنید.

جدیدترین کتاب‌های دنیا در دیجی کالا



مطالب مرتبط

قبلا در مطلب بهترین کتاب‌های جهان به معرفی بهترین کتاب‌های دنیا پرداخته‌ایم، اما در لیست زیر قصد داریم که به صورت دسته‌بندی شده بهترین رمان‌ها را بررسی کنیم.

همچنین در مطلب دیگری در مورد کتاب‌های توسعهٔ فردی صحبت کرده‌ایم که بد نیست نگاهی به آن بیاندازید:

بهترین کتابهای توسعه فردی

بهترین‌های ایرانی

در این قسمت به معرفی بهترین رمان‌های ایرانی پرداخته‌ایم. بهترین‌هایی که شاید حتی یک بار هم که شده باید آن‌ها را بخوانید.

بهترین رمان‌های ایرانی

بهترین کتاب‌های ایرانی

بهترین رمان‌ها در موضوعات مختلف

در لیست زیر به معرفی رمان‌ها در موضوعات مختلف پرداخته‌ایم، اگر به هر یک از موضوعات زیر علاقه دارید با خواندن مطلب مربوط به آن می‌توانید به لیست پرباری از کتاب‌های مربوط به آن موضوع دست پیدا کنید:

جوانان از مخاطبان اصلی رمان‌ها

در مطلبی که قبلا در مورد رمان‌های مخصوص جوانان نوشته‌ایم می‌توانید رمان‌‌های مخصوص جوانان را پیدا کرده و آن‌ها را مطالعه کنید، در انتخاب این رمان‌ها سعی کرده‌ایم که بهترین‌ها را با توجه به نظر کارشناسان و منتقدان انتخاب کنیم:

بهترین رمان‌ها برای جوانان

جذاب‌ترین رمان‌ها برای نوجوانان پرشور

در مطلب زیر در مورد بهترین رمان‌های جهان که مناسب نوجوانان هستند صحبت کرده‌ایم، همچنین با توجه به لیست کاملی که در انتهای مطلب زیر قرار دارد می‌توانید متناسب با سن و ویژگی کتاب، بهترین انتخاب را داشته باشید:

بهترین کتاب‌ها برای نوجوانان

مطالب مرتبط دیگر

بهترین کتابهای خودشناسی

بهترین کتابهای روانشناسی

بهترین کتاب‌های سیاسی دنیا

بهترین رمان‌های سیاسی دنیا

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

آیا کتاب‌های پرفروش دیگری می‌شناسید که معرفی کنید؟ از بین این کتاب‌ها کدامیک را خوانده‌اید؟

تصمیم گرفتید کدامیک از این کتاب‌ها را بخوانید؟ اندکی در مورد دلیل انتخاب این کتاب بنویسید.


نویسنده: محسن زنگویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *