بهترین کتاب‌های قابل شستشو کودک

بهترین کتاب قابل شستشوی کودک

آفرین به شما پدر و مادر‌های کار درست که در این زمانۀ استفاده زیاد از تلفن‌ همراه به این فکر هستید که به جای اینکه کودکتون به استفاده از تلفن‌ همراه علاقه‌مند بشه، از کتاب لذت ببره و مطالعه کردن کتاب رو دوست داشته باشه.

کتاب برای کودک باید مثل اسباب‌بازی باشه تا بچه دوستش داشته باشه. اما کتاب‌هایی که از جنس کاغذ هستند رو نمیشه در اختیار کودکانی که به تازگی می‌خواهند با کتاب آشنا بشوند گذاشت.  کتاب‌های قابل شستشو این فرصت رو فراهم می‌کنه که کودکتون به راحتی بتونه با کتاب ارتباط برقرار کنه. چطوری؟ سوال بجایی هست. جواب این سوال رو در قالب تفاوت‌هایی که کتاب قابل  شستشو با سایر کتا‌ب‌ها داره بهتون می‌گم:

  • ماندگاری بالا برای کودکانِ خردسال که با کتاب کشتی می‌گیرند.
  • کیفیت بسیار خوب‌ رنگ‌ها برای تقویت چشم‌هاشون
  • انعطاف‌پذیری خوب برای بازی‌هاشون  

میدونم شاید نگران این باشید که کتاب‌های پلاستیکی به سلامت پوست بچه‌ها آسیب بزنند؛ مخصوصا کتاب‌های پلاستیکی که در حمام هم قابل استفاده هستند. حق با شماست! 

امروزه کتاب‌های قابل شستشو بسیاری در بازار وجود داره که هرکدام به دنبال کسب سود خود از بازار کتابِ کودک هستند، اما ما فقط به دنبال پرورش فکر و استعداد کودکتون در کنار حفظ سلامتی و شادابیش هستیم. پس نگران نباشید.

کتاب‌های قابل شستشو کودک یا از جنس پلاستیک هست یا از جنس پارچه. در این مطلب به شما باکیفیت‌ترین، جذاب‌ترین، و پرفروش‌ترین کتاب‌های قابل شستشو از هر دو جنس (پلاستیک و  پارچه‌ای) رو معرفی می‌کنم تا بر اساس سلیقۀ خودتون انتخاب کنید.

‌ و در انتها لیست مطالبی که به این حوزه مربوط هست رو هم  گذاشتم.

 

۱- کتاب حمام مدل Bird Kingdom کتاب قابل شستشو

کتابی خیلی زیبا و رنگی‌رنگی که باعث تقویت چشم کودکتون میشه. قیمت مناسبی نسبت به بازار بیرون داره و اینکه اگر کودکتون دو سال به بالا هست می‌تونید به عنوان آموزش زبان انگلیسی ازش استفاده کنید.

برای خرید از لینک زیر استفاده کنید:

 

۲- کتاب حمام مدل Hello kitty 

کتاب‌ قابل شستشوی کودک

بدون سرب و رنگ‌های حساسیت‌زا هست. در این مورد خیالتون راحت باشه. نقاشی‌های فانتزی و جالبی داره. و اینکه اسم حیوانات به انگلیسی هم دیکته شده. پس شروع خوبی هست برای آموزش زبان دوم به فرزندتون .

برای خرید از لینک زیر استفاده کنید:

 

۳- کتاب حمام ما دوتایی داداشیم  کتاب قابل شستشو کودک

اگر دو پسر دوقلو دارید که از حمام رفتن ترس دارند این کتاب رو حتما تهیه کنید. به خاطر اینکه این کتاب به طرز فوق‌العاده‌ای دوقلوهاتونو عاشق حمام رفتن می‌کنه با تصاویر زیبا و شعرهای زیباترش. در رابطه با جنس کتاب هم باید بگم که نرم و لطیف هست و فاقد مواد شیمیایی هست .

برای تهیه کتاب از لینک زیر اقدام کنید:

 

۴- کتاب حمام عروسکم کثیفه 

بهترین کتاب قابل شستشو

اگر به دنبال کتابی هستید که ماندگاری بسیار بالا داشته باشه، این کتاب رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. اکثر دختر بچه‌ها عروسک اولین اسباب‌بازی زندگیشون هست، شما با استفاده از این کتاب، کودکتون رو سرگرم می‌کنید و لحظه‌های شیرینی رو براش می‌سازید. و اینکه لازم می‌دونم بهتون بگم که در دیجی‌کالا ۹۰ درصد خریداران از این کتاب رضایت داشتند.

 تهیه کتاب با لمس لینک زیر:

 

۵- کتاب حمام دالی موشه من اینجام 

بهترین کتاب قابل شستشو در حمام

یکی از کاربران بعد از خرید این کتاب می‌گه: برای خواهر زاده‌ام که یک سال سن داره خریدم و خیلی دوست داره ورق بزنه و نگاهش کنه و همیشه هم به ما می‌گه براش بخونیم!

علتش این هست که ترکیب رنگ‌های جذابی داره و باعث جلب توجه کودکان می‌شه. شعرهای دلنشین و کودکانه شکوه قاسم‌نیا برای هر کودکی شنیدنی هست. خلاصه اینکه از خریدتون لذت ببرید. 

تهیه کتاب دالی موشه من اینجام از دیجی‌کالا:

 

۶- کتاب پارچه‌ای مدل زرافه

بهترین کتاب قابل شستشو

برای کودکی که هنوز با کتاب کاغذی آشنا نشده بسیار توصیه میشه. کتاب بسیار نرم و با ابر پر شده است ، و اگر داخل دهانش برد نگران نباشید. و اینکه سایز بسیار مناسبی داره، درضمن اگر کودکتون با کتاب کشتی هم بگیره پاره نمیشه. 

تهیه کتاب پارچه‌ای مدل زرافه از دیجی‌کالا:

 

۷- کتاب پارچه‌ای ساعت

بهترین کتاب قابل شستشو برای کودک

یادگیری ساعت از ضروریات زندگی هست. شما می‌تونید با این کتاب پارچه‌ای به راحتی به فرزندتون ساعت رو یاد بدید و اینکه کودکتون می‌تونه به‌راحتی عقربه‌ها رو بچرخونه. به جای اعداد از مهره استفاده شده و اینم بگم که مناسب  کودکان کم‌بینا و نا‌بینا هم هست .

تهیه کتاب پارچه‌ای ساعت:

 

۸- کتاب‌های پارچه‌ای لیمان

کتاب‌ قابل شستشو پارچه‌ای لیمان

مجموعه کتاب‌های پارچه‌ای لیمان، با موضوعات مختلفی مثل حیوانات وحشی، حیوانات مزرعه، میوه‌ها، تصاویر، اشکال هندسی و حمل و نقل، سرگرمی خیلی خوبی برای کودک بالای یک سال شما هستند تا هم اوقات خوشی را در حمام براش فراهم کنید و هم مفاهیم مهمی را به دو زبان فارسی و انگلیسی از همین سن کم بهش آموزش بدید. این کتاب قابل شستشو و بدون سرب و مواد حساسیت‌زاست پس با خیال راحت اونا رو تهیه کنید.

تهیه سری کتاب‌های پارچه‌ای و قابل شستشو لیمان از دیجی‌کالا:

 

سخنی کوتاه با والدین

کتاب‌های قابل شستشو مخصوص نوزدان و کودکان تا سن ۶ سالگی هست و بیشتر دارای تصویر هست تا نوشته، پس وقتی که فرزندتون کتاب رو میبینه براش  متناسب با تصویر، قصه‌های کوتاه بگید، و اگر ممکنه صدای تصویر مورد نظر رو دربیارید.

اسم‌های انگلیسی رو براش زیاد تکرار کنید البته با لحن شیرین تا ملکه ذهنش بشه.

اگر دوست دارید کتاب‌های قابل شستشوی بیشتری برای فرزندتون تهیه کنید، بد نیست به صفحه پروفروشترین های دیجی کالا سری بزنید:

 


لیست مطالبی که می‌تواند برای شما مفید باشد:

معرفی بهترین کتاب‌های کودک ضد آب 

معرفی بهترین کتاب‌های کودک موزیکال 

معرفی کتاب‌های خوب برای تربیت فرزندان در دوران نوزادی


مجدداً تاکید می‌کنم این‌ها کتاب‌های پیشنهادی من بود و شاید از نظر شما بهترین کتاب‌های قابل شستشو کتابهای دیگری باشد.

در قسمت نظرات لطفا بگویید که لیست بهترین کتاب‌های قابل شستشوی شما، شامل کدام کتابهاست؟

کتابهایی که اینجا معرفی شد را دیده‌اید؟ نظرتان در مورد آنها چیست؟


این مطلب توسط زهرا عمادی نوشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *