یادگیری با GoToClass

سایت آموزشی GoToClass

GoToClass چیست؟

سایت آموزشی gotoclass یکی از بهترین‌ سایت‌های آموزش آنلاین در کشوره. gotoclass از پلتفرم open edx برای ارائۀ دوره‌هاش استفاده میکنه و تونسته کیفیتی نزدیک به سایت edx رو به علاقمندان دوره‌های آنلاین فارسی‌ عرضه کنه.

سایت آموزشی gotoclass تعداد دوره های

مهم‌ترین تمایز سایت gotoclass در زمانبندی دقیق دوره‌هاست؛ دوره‌ها در زمان مشخصی شروع میشن و اگه زودتر ثبت‌نام کنید باید تا شروع دوره صبر کنید. داشتن برنامۀ هفتگی باعث میشه تعهد شما به پیگیری دروس بیشتر بشه. نظم دوره‌های gotoclass میتونه به نظم مطالعاتی شما کمک کنه و حس کلاس‌های حضوری رو تداعی میکنه.

از طرفی دوره‌های gotoclass بعد از برگزاری هر دوره، برای دورۀ بعد بازنگری میشن و اگه موضوعی از رده خارج شده باشه، در آموزش‌ها تغییر داده میشه بنابراین آموزش‌های gotoclass از نظر علمی به‌روز هستند.

سبک آموزش مهارت‌محور و تعاملی سایت gotoclass، در سایت‌های مطرحی مثل کورسرا و edx در حال اجراست. نمونۀ ایرانی نزدیک به gotoclass، دوره‌های مکتب‌پلاس از سایت مکتب‌خونه‌ست که امکان آموزش تعاملی به همراه آزمون نهایی و اخذ مدرک رو داره.

در این مطلب دربارۀ ویژگی‌ها و امکانات gotoclass و راهکارهایی برای پیگیری اثربخش دوره‌های gotoclass صحبت می‌کنیم و با پرمخاطب‌ترین دوره‌های این سایت آشنا میشیم.

سایت آموزشی  GoToClass چطور کارش رو شروع کرد؟

سایت آموزش آنلاین gotoclass به همت گروهی جوان و فعال از مرکز آموزش عالی آزاد ارژنگ برپا شده. این سایت بیش از دو ساله که دوره‌های کاربردی مهارت‌محوری در حوزه‌های مختلف نرم‌افزار، علوم کامپیوتر و برنامه‌نویسی ارائه میده.

چه نوع دوره‌هایی در سایت آموزشی GoToClass وجود داره؟

دوره‌های gotoclass در حال حاضر به دو صورت رایگان و خریدنی ارائه میشن. شرکت در تعداد زیادی از دوره‌های gotoclass رایگانه و در نهایت با پرداخت هزینۀ دوره میشه مدرک مرکز آموزش عالی آزاد ارژنگ رو گرفت. در دوره‌های خریدنی باید از ابتدا برای دیدن ویدیوهای آموزشی هزینه بپردازید.

آموزش‌های سایت GoToClass مناسب کیه؟

مخاطبان اصلی gotoclass خودآموزها هستند؛ مخصوصا کسانی که خواهان دوره‌های مهارت‌محور در زمینۀ علوم کامپیوتر و برنامه‌نویسی هستند. دوره‌های gotoclass سطح‌بندی دارند و میتونید با توجه به سطحتون، دوره‌های مقدماتی و یا دوره‌های تخصصی‌تر رو انتخاب کنید. بسیاری از دوره‌های مقدماتی gotoclass خصوصا برای برنامه‌نویسی، رایگان هستند و فقط برای اخذ مدرک لازمه هزینۀ دوره رو پرداخت کنید.

فرمت آموزش‌های GoToClass چیه؟

فرمت آموزش‌های gotoclass ترکیبی از ویدیوهای آموزشی و تمرینات درسیه. از اونجایی که دوره‌ها اکثرا مربوط به کامپیوتر و برنامه‌نویسی هستند، تمرینات زیادی در بین درس‌ها قرار داده شده که به یادگیری بهتر کمک میکنه.

کیفیت ویدیوها بالاست و سرعت پخش ویدیوها قابل تنظیمه، ویدیوهای دوره‌های gotoclass قابل دانلود نیستند.

پایتون جادی gotoclass

GoToClass، اپلیکیشن موبایل هم داره؟

بله، gotoclass اپلیکیشن اندروید داره و طبق نظرات موجود در سایت، با اپلیکیشن اندروید gotoclass امکان شرکت در کلاس‌ها و حل تمرینات وجود داره و حتی میتونید محتوای دوره رو دانلود کنید و آفلاین ببینید البته وقتی که من اپ رو از سایت دانلود و نصب کردم فقط میشد فهرست دوره‌ها رو دید.

اپلیکیشن سایت آموزشی gotoclass

در سایت آموزشی GoToClass چه درس‌هایی ارائه میشه؟

دوره‌های gotoclass عمدتا مربوط به علوم کامپیوتر، نرم‌افزار و برنامه‌نویسی هستند و به قصد آموزش مهارت‌های شغلی ارائه میشن. البته دوره‌هایی در موضوعات بازاریابی و کسب‌وکار دیجیتال هم در gotoclass پیدا میشه. برای دیدن تمامی دوره‌ها، به بایگانی دوره‌های gotoclass سری بزنید.

ثبت نام در GoToClass به چه صورته؟ هزینه‌ی آموزش‌ها چقدره؟

ثبت نام در gotoclass به سادگی امکانپذیره؛ برای دوره‌های رایگان کافیه در دوره ثبت‌نام کنید و دوره به پروفایل شخصی شما اضافه میشه. به راحتی میتونید در دوره شرکت کنید و اگه محتواش رو مناسب ندیدید، اون دوره رو حذف کنید. تنظیمات صفحۀ شخصی و امکان اضافه و حذف کردن دوره‌ها در gotoclass بسیار شبیه به سایت edx هست.

سایت آموزشی gotoclass داشبورد

در دوره‌های رایگان برای دریافت مدرک مرکز آموزش عالی آزاد ارژنگ، لازمه هزینۀ دوره رو بپردازید. در دوره‌های خریدنی از همون ابتدا باید هزینه رو پرداخت کنید. دوره‌ها قیمت متوسطی دارند که نسبت به سطح آموزش‌ها و امکانات سایت، به‌صرفه‌ست.

در صفحۀ پرسش و پاسخ سایت gotoclass همۀ نکاتی که لازمه قبل از شرکت در دوره بدونید به خوبی آورده شده.

GoToClass گواهی‌نامۀ پایان دوره داره؟ اعتبار مدرک GoToClass چطوره؟

بله، به فارغ‌التحصیلان دوره‌های gotoclass مدرک مرکز آموزش عالی آزاد ارژنگ ارائه میشه. مدرک دوره‌های gotoclass به مانند نمونۀ زیر با هولوگرام و لوگوی وزارت علوم صادر میشه. امکان استعلام مدرک هم در سایت gotoclass وجود داره.

مدرک سایت آموزشی gotoclass

‌سایت آموزشی GoToClass، تمرین و پروژه هم داره؟

بله، دروس دوره‌های gotoclass به صورت هفتگی ارائه میشه و هر هفته تمرین‌هایی داره که در نمرۀ نهایی دوره تاثیرگذاره. هر چند هفته یکبار آزمون برگزار میشه و آزمون میان‌ترم و پایان‌ترم هم داره. جدول نمره‌بندی دورۀ پایتون مقدماتی جادی رو در زیر می‌بینید.

gotoclass jadi زمانبندی دوره

دوره‌های GoToClass پشتیبانی طول دوره داره؟ رفع اشکال داره؟ میشه سوال‌هامون رو بپرسیم؟

دوره‌های gotoclass تالار گفتگوی فعالی داره که میتونید سوالاتتون رو بپرسید. البته طراحی سوالات و آزمون‌ها به صورتیه که اگه پاسخ اشتباه بدید، جواب درست رو نشون میده و نکتۀ موجود در سوال رو گوشزد میکنه و به این صورت در طول تمرینات، رفع اشکال صورت میگیره.

gotoclass python تالار گفتگو

چیکار کنیم که آموزش‌های GoToClass اثربخش باشه؟

  • اکثر دوره‌های gotoclass به طور متوسط دو تا سه ساعت در هفته وقت میگیرند و زمان‌بندی مشخصی برای آزمونها دارند. بهترین حالت برای یادگیری اینه که نظم هفتگی مطالب رو حفظ کنید و به صورت جدی مطالب هر هفته رو پیگیری کنید و تمرینات رو به انجام برسونید.
  • سایت gotoclass این امکان رو فراهم کرده که به دوره‌های رایگان سر بزنید و از محتوا خبردار بشید و اگه دوره رو دوست داشتید اون رو ادامه بدید. بهتره بعد از آشنایی با محتوای دوره تصمیم قطعی رو برای ادامه بگیرید.
  • دوره‌های gotoclass مهارت‌محور هستند و نیاز به تمرین دارند. اگه مثل من تازه برنامه‌نویسی رو شروع کردید ممکنه در بعضی تمرینات به مشکل بخورید، باید زمان کافی رو به تمرین اختصاص بدید و پیگیر باشید.

 

نقاط قوت و ضعف سایت آموزشی GoToClass چیه؟

طراحی سایت gotoclass ساده و کارآمده و به راحتی میشه باهاش کار کرد. دوره‌های باکیفیت و مهارت‌محوری ارائه میده و مهم‌تر از همه تمرینات و آزمون‌های زیادی داره که شما رو از میزان یادگیریتون مطلع میکنه.

دوره‌های gotoclass برنامۀ منظمی دارند؛ تاریخ شروع کلاس‌ها مشخصه و شما به صورت هفتگی میتونید درس‌ها و آزمون ها رو پیش ببرید. تصحیح تمرینات و آزمون‌ها در سایت به خوبی انجام میشه و امکان پرسیدن سوال در تالار گفتگو وجود داره.

چند دورۀ خوب آموزش آنلاین رایگان در GoToClass معرفی کنید.

gotoclass دوره‌های رایگان و باکیفیتی برای برنامه‌نویسان مبتدی داره؛ دورۀ پایتون جادی پرمخاطب‌ترین دورۀ gotoclass هستش و خیلی‌ها از جمله من با این دوره با سایت gotoclass آشنا شده‌اند. من دورۀ پایتون مقدماتی جادی رو در مکتب‌پلاس هم شرکت کردم ولی نتونستم تمومش کنم. در مقایسه می‌تونم بگم مباحث به هم نزدیک هستند ولی دورۀ gotoclass کندتر پیش میره، تمرینات ساده‌تری داره و به نظر من برای مبتدی‌ها بهتره.

دوره‌های مقدماتی رایگان برنامه‌نویسی در سایت gotoclass این دوره‌ها هستند: ++C مقدماتی، #C مقدماتی، Linux Essentials و HTML, CSS, JavaScript.

سایت آموزشی gotoclass قصد داره در زمینۀ آموزش آنلاین مهارت‌های شغلی بیش از پیش شناخته بشه و تعداد دوره‌ها و مهارت‌آموزان رو افزایش بده. برای آشنایی بیشتر با برنامه‌های تازۀ gotoclass خوبه صفحۀ اینستاگرام gotoclass رو دنبال کنید.


مطلبی که خوندید از مجموعه مطالبی بود که برای معرفی مراجع آموزشی نوشته شده.

برای استفاده از سایت‌های آموزشی معتبر مثل gotoclass، لازمه که شما مهارت خودآموزی رو داشته باشید.

اگر فکر میکنید یادگیری مهارت به این شیوه و از درون منزل کار سختیه و تلاشهای گذشته شما برای یادگیری مهارت (مثل زبان انگلیسی یا یک نرم‌افزار و یا دیدن یک دوره آنلاین) به شکست منجر شده، باید پیش از هر چیز یادگرفتن رو یاد بگیرید.

توی دوره آنلاین یادگیری اثربخش شما یاد می‌گیرید که چطور از مراجع آنلاین آموزشی مثل gotoclass استفاده کنید و بعد از برنامه‌ریزی درست و مناسب، موقع اجرای این برنامه هم دچار تنبلی نشید.

دوره آنلاین یادگیری اثربخش رو از دست ندید:


این مطلب حاصل تجربه‌ی شخصی نگارنده در استفاده از سایت آموزشی GoToClass هست؛ خوشحال میشیم اگه شما تجربه‌های دیگه‌ای در زمینۀ‌ استفاده‌ از دوره‌های GoToClass دارید، در قالب کامنت برامون بنویسید.

این متن توسط مهشید پرچمی نوشته شده است.

دیدگاه ها

  1. مریم مختاری

    سلام دوستان
    برای پرداخت هزینه ی سفارت و ارائه ی خدمات پی پال ،اسکریل،ویزا و … به سایت تراپی مراجعه کنید.من ۱ ساله که با این سایت همکاری میکنم و از خدماتشون بسیار راضی هستم.
    بهتون پیشنهاد میکنم حتما به این سایت سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *