یک چیز خوب، قسمت سیزدهم: بوی خوش استارت‌آپ‌ها

استارت آپ | دیجیکالا

نمیدانم با واژه‎هایی مثل شتاب‌دهنده، استارت‌آپ، شرکت سرمایه‌گذار خطرپذیر، مرکز رشد و پارک فناوری چقدر آشنا هستید.

این روزها که به دلیل نوع کارم مجبورم به شرکت‌های مختلف استارت‌آپی در تهران سر بزنم و از دور با پارک‌‌های فناوری شهرستان‌ها هم ارتباط گرفته‌ام، فکرهای جالبی به ذهنم میرسد.

بنظرم اتفاق خیلی خوبی است که دولتمرادن وقت بازدید از شرکت‌های نوپا میگیرند، این اتفاق و ارتقاء جایگاه این شرکت‌های خصوصی نوین بوی خوب میدهد.

اینکه این شرکت‌ها موفق شده‌اند میلیون‌ها دلار سرمایۀ خارجی وارد کشور کنند هم بنظر اتفاق بسیار خوبی است.

نمیدانم چقدر اخبار این اکوسیستم را دنبال میکنید، اما چیز خوبی که میخواهم در این قسمت از سری یک چیز خوب به آن اشاره کنم، در حقیقت یک چیز خوب نیست، دوتاست.

اولا بسیار خوشحالم که شرکت‌های نوین در حال قوت گرفتن هستند و این همه جوان پرشور در آنها مشغولند و به گمانم اهل کارنکن هستند.

دوما میخواستم به شما پیشنهاد بدهم از تسهیلات درنظر گرفته شده توسط شتاب‌دهنده‌ها و دولت در این حوزه مطلع شوید. تا جایی که من میدانم الان در هر استان کشور، یک پارک فناوری مشغول به فعالیت است و شرکت‌های نوپا در آن مشغول به ارزش‌آفرینی.

بنظرم این یک چیز خوب  را از دست ندهید.

همه قسمت‌های سری یک چیز خوب

چرا باید اقتصاد بدانیم؟

دیدگاه ها

  1. حسین محمدزاده

    عملکرد دیجی کالا در تمام زمینه ها بسیار مناسب است لیکن متاسفانه در خصوص خدمات پس از فروش به هیچ عنوان شما امکان استفاده از سیستم برگشت کالا را نخواهید داشت مگر وقتی که از کالا استفاده نکرده باشید لذا وقتی کالایی را با اعتماد به پاسخگو بودن دیجی کالاخریداری کنید و در اولین استفاده متوجه ایراد ساختاری غیر قابل تصحیح اون بشوید عملا”کلاه گشادی سرتون رفته و دیجی کالا کاری براتون انجام نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *