یک چیز خوب، قسمت هفتم: معرفی نرم افزاری برای ثبت ایده‌ها در همه‌جا: Wunderlist

wunderlist نرم افزار

شما هم ایده‌های زیادی برای موضوعات مختلف در مکان‌های متنوع به ذهنتان میرسد؟

دنبالِ نرم‌افزاری میگردید که بر روی دستگاه‎‌های مختلف دردسترس باشد و بتوانید به سادگی ایده‌هایتان را در آن ثبت و مدیریت کنید؟

چند وقتی است برای ثبت ایده‌هایم از نرم‌افزار واندرلیست (Wunderlist) استفاده میکنم.

این نرم‌افزار قابلیت همگام‌سازی (synchronization) نسخه‌های این نرم‌افزار بر روی پلتفرم‌های مختلف را دارد. نسخه موبایل، دسکتاپ و تحت وب دارد و شما در هر نسخه تغییری ایجاد کنید، در سایر نسخه‌ها هم این تغییر اعمال خواهد شد.

مبنای کار در واندرلیست، “لیست‌ها” هستند و شما میتوانید در هر لیست به هرمیزان که خواستید to-do اضافه کنید. پارامترهای زیادی به این to-doها میتوان افزود: میتوانید فایل پیوست کنید، توضیحات به آن اضافه کنید، برای آن یک تاریخِ یادآور تنظیم کنید و حتی چندین خرده‌فعالیت مربوط به آن تعریف کنید.

با توجه به قابلیت‌های مختلفِ این نرم‌افزار، میتوان به شیوه‌های مختلفی از آن استفاده کرد. بهرحال شما باید تشخیص دهید از این ابزار، در راستای هدفتان چه استفاده‌ای بکنید.

در واندرلیست، حتی امکان چت کردن در لیست‌هایی که با دیگران به اشتراک می‌گذارید هم وجود دارد. میتوانید کارها را به دیگران هم واگذار کنید و برای کارهای تیمی از آن استفاده کنید. (من برای این منظور، Taskulu را ترجیح میدهم، در مورد Taskulu بعدا بیشتر خواهم نوشت.)

باید اکانتی در سایت آن ایجاد کنید و با همان اکانت میتوانید از دستگاه‌های مختلف به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد میکنم دقایقی وقت بگذارید و این نرم افزار را نصب کنید و کار کردن با آن را خودتان تجربه کنید.

سایت Wunderlsit

قسمت‌های مختلف سری “یک چیز خوب”

چگونه در “دام ابزارها” نیفتیم؟

دیدگاه ها

    1. نویسنده
      پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *