کودک، خانواده، انسان

خلاصه کتاب کودک خانواده انسان pdf

کتاب کودک خانواده انسان حتما فرزندپروری شما را متحول خواهد کرد. فکر کنم همه والدینی که برای خودشان نقشی فراتر از تولید بچه قائلند، دغدغه تربیت کودکشان را دارند. همه ما دوست داریم نقش خودمان در مقام والد را به درستی ایفا کنیم و میدانیم که روزهای کودکی بچه هایمان نقش زیادی در شکل گیری آینده آنها دارد.

کتاب “کودک، خانواده، انسان” نوشته دو مادر است که هر کدام در زمان نگارش کتاب سه بچه داشته اند. در این کتاب قرار نیست حرفهای کلی بخوانیم. این کتاب مملو از مواردی است که همه ما والدین با آنها در زندگی روزمره مواجه میشویم و نکات خوبی در مورد تعامل با بچه هایمان در این موقعیتها بیان شده است.

این کتاب ماحصل شرکت این دو مادر در جلسات تربیت کودک دکتر “هایم جینات” است و این دو مادر هیچ تخصص خاصی در زمینه رواشناسی ندارند و صرفا از دید یک مادر این کتاب را نوشته اند. از این جهت متن کتاب بسیار ساده و دوست داشتنی است و شما را با خود همراه خواهد کرد.

اولین چاپ این کتاب در سال ۶۸ منتشر شده است و نسخه ای که من خریده ام مربوط به چاپ سیزدهم آن در سال ۹۴ است. برای خرید اینترنتی کتاب میتوانید از لینکهای زیر اقدام کنید:

خرید اینترنتی نسخه کاغذی

خرید نسخه الکترونیکی

فکر کنم بد نباشد این نوشته را با بخشی از کتاب تمام کنم:

کار ما ساختن بچه هاست، آجرمان پاسخ های روزمره مان، و سرپناهمان به ثمر رساندن انسانیت به طور کامل در کودکمان است.

خلاصه کتاب کودک خانواده انسان (رایگان در قالب فایل pdf)

برای دانلود خلاصه کتاب کودک خانواده انسان pdf زیر را دانلود کنید:

بخش اول: و در آغاز کلام بود

بخشهای ۲، ۳ و ۴

بخشهای ۵ و ۶

بخشهای ۷ و ۸

بخشهای ۹، ۱۰ و ۱۱

بخشهای ۱۲ و ۱۳

خرید کتاب کودک خانواده انسان

برای خرید کتاب از دیجیکالا روی لینک زیر کلیک کنید:

دیدگاه ها

  1. موسسه خیریه سگال

    باسلام و احترام
    بزرگوار عزیز موسسه خیریه کودکان فلج مغزی را تحت پوشش دارد از شما تقاضامندیم بنر یا رپرتاژ یا حداقل بک لینک موسسه را در سایتتون درج بفرمایید باشد که از طرف شما معرفی بشیم به دوستان تااگر کودک فلج مغزی بود تحت حمایت موسسه دربیاد یا حامی بود از این کودکان حمایت کند ان شالله شماهم بانی خیر شوید
    segalcharity.org
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *